قایق بادی چلنجر 2 مدل

intex 68367 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 2 یکی از قایق های فوق العاده اینتکس از سری تفریحی می باشد که تا کنون به دلیل کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب فروش خوبی را تجربه کرده است. اما در سری محصولات 2018 این شرکت مدل جدیدی از این قایق بادی با طراحی زیبا تر و بروز تر همراه شده که زیبایی بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد. بدنه این قایق بادی به صورت کامل از رنگ آبی بهره می برد و بخش هایی از آن با خطوط زرد همراه شده تا تضاد رنگی زیبایی به همراه داشته باشد. بخش اصلی این قایق بادی از لایه های وینیل ساخته شده است که در عین انعطاف خوب برای حمل و نقل دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و در برابر آب و نور خورشید نیز صدمه ای نمیبیند. در کناره های این قایق دو عدد حلقه برای نگهداری پاروو تسهیل در پارو زدن قرار داده شده است که از جنس پلاستیک نرم می باشد. لازم به ذکر است که همراه این محصول دو عدد پارو فرانسوی از جنس پلاستیک به همراه پمپ باد دستی قرار داده شده تا از هزینه های اضافی همراه این کالا جلوگیری شود. 

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینل
 ضخامت بدنه 0.5 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
ضد اشعه آفتاب
طراحی زیبا
ساختار ضخیم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی چلنجر 2 مدل 2018 جدیدترین مدل از قایق چلنجر 2 می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار می باشد . این قایق بادی توسط برند محبوب اینتکس به بازار عرضه شده است که در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول کنیم و شما را در خرید قایق بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این قایق بادی به مدل های دیگر آن فرق دارد و در این مدل تقریبا فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد . در بخش کناری این محصول دو عدد نگهدارنده پلاستیکی پارو تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید توسط پارو در آب حرکت کنید . همچنین کف این قایق بادی به صورت مواج تعبیه شده است که از لیز خوردن شما در قایق به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . علاوه بر آن دو عدد قایق پلاستیکی به همراه یک عدد پمپ باد دستی نیز به همراه این قایق بادی برای شما عزیزان پس از خرید ارسال می شود که خیال شما را بابت راه اندازی و خریداری اقلام همراه قایق به طور کلی راحت می کند . بدنه این قایق بادی 2 نفره به رنگ آبی می باشد که طرح ها و نقش هایی به رنگ زرد در بدنه آن حک شده است که زیبایی منحصربفردی را به محصول داده است و به خوبی میتواند توجه افراد را به خود جلب نماید .

جنس بدنه :

قایق ها با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند باید از اجناس مقاوم و با کیفیت در ساخت آن ها استفاده شود که از این لحاظ شرکت اینتکس یکی از پیشتازان در این عرصه می باشد و در ساخت این مدل از قایق خود نیز از برترین تکنولوژی و فناوری به دست آمده استفاده کرده است . جنس بدنه این قایق بادی از وینیل با ضخامت 0.5 میلی متری می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار وضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین در کف این قایق بادی از وینیل دولایه استفاده شده است که استحکام بخش کفی این محصول را بیش از پیش افزایش می دهد . شایان ذکر است که پارو های همراه این قایق بادی نیز از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این قایق بادی به اندازه های ( طول : 236 سانتی متر ، عرض : 114 سانتی متر و ارتفاع : 41 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن از سری ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا در برآورده کردن نیاز های شما عزیزان نقش بسزایی دارد ، قابلیت تحمل وزن ان محصول 200 کیلو گرم می باشد گه در مقایسه با قایق های بادی دو نفره از قابلیت تحمل وزن بالایی برخوردار است . وزن قایق بادی چلنجر 2 مدل 2018 برابر با 7.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این محصول یکی از بروز ترین و با کیفیت ترین قایق های بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و همانطور که در بخش های قبلی طرح دادیم دارای کیفیت ساخت بی نظیری نیز می باشد . قایق بادی چلنجر 2 مدل 2018 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...