قایق بادی چهار نفره طرح ارتشی

bestway 92104 E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چهار نفره طرح ارتشی از جمله بینظیر ترین و پرطرفدارترین قایق های بادی چهار نفره تولیدی شرکت بست وی می باشد . جنس این محصول پی وی سی دو لایه می باشد که این جنس از بهترین جنس ها برای تولید در بدنه ی قایق های بادی می باشد . ضخامت لایه این محصول 0.5 میلیمتر می باشد که در نوع کیفیت قایق های بادی مثال زدنی می باشد . ظرفیت این قایق بادی 3 نفره و حداکثر میزان وزن قابل تحمل بر روی این قایق 300 کیلوگرم می باشد . در کنار این قایق دستگیره هایی برای نگهداری پارو وجود دارد همچنین دستگیره هایی نیز وجود دارد که توسط آن ها می توانید تعادل خود را بر روی آب های خروشان حفظ کنید . وزن خود قایق در بسته بندی 15 کیلوگرم می باشد که نسبت به قایق های بادی دارای وزن قابل قبولی می باشد و حمل آن را برای مسافرت های شما راحت کرده است . طرح ارتشی و سنگین این قایق بادی بر زیبایی آن افزوده است . این قایق مناسب برای آب های آرام و استخر های خانگی می باشد گرچه کیفیت بالایی هم در آب های خروشان مانند رودخانه و دریا دارد .

  • قایق بادی چهار نفره طرح ارتشی
  • کد کالا :  bestway 92104 E
  • وزن محصول : 15 کیلو گرم
  • جنس قایق : پی وی سی دو لایه
  • ضخامت لایه های قایق : 0.5 میلی متر
  • حداکثر وزن قابل تحمل : 300 کیلو گرم

قایق بادی چهار نفره طرح ارتشی

قایق بادی چهار نفره طرح ارتشی محصولی زیبا و پرطرفدار در دسته بندی قایق های بادی می باشد که توسط برند محبوب بست وی تولید عرضه شده است . این محصول از جنس پی وی سی دولایه می باشد که کیفیت مثال زدنی دارد و به خوبی می تواند فشار و ضربه را تحمل کرده و خیال شما را از این بابت راحت می کند و میتوانید بدون مشکل در سفره و کمپینگ های خود از این محصول استفاده کرده و روزی زیبا را سپری کنید . در ادامه ی این مطلب به نقد و بررسی این محصول می پردازیم پس در ادامه همراه ما باشید با نقدر و بررسی قایق بادی چهار نفره طرح ارتشی ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضاب بزرگ و مناسبی را برای استفاده ی 3 نفر فراهم می کند و به خوبی و بدون محدودیت فضا می توانید از آن استفاده کنید . این محصول مناسب برای آب های آرام می باشد اما به دلیل کیفیت بالا و همچنین مقاومت مثال زدنی که دارد می توانید از آن در آب های خروشان نیز استفاده کنید و روز زیبا و پرهیجانی را برای خود سپری کنید . در طرفین این قایق بادی دستگیره هایی نیز وجود دارد که علاوه بر حفظ تعادل خود می توانید از آن در جهت نگهداری پارو های خود نیز استفاده کنید که یکی از مزیت های این محصول به حساب می آید و شما را از شر نگهداری پاروهایتان در درون قایق خلاص می کند . رنگ این محصول به طرح ازتشی می باشد که زیبایی و جلوه ی خاصی را به آن داده است و می تواند توجه بسیاری از مردم خوش سلیقه را به خود جلب کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی دولایه برزنتی می باشد که با ضخامت 0.5 میلی متری که دارد کیفیت فوق العاده ای را از خود در برابر فشار و ضربه نشان داده است که در دسته بندی قایق های بادی تفریحی حکایت از کیفیت مثال زدنی این محصول دارد و بسیار می تواند در تصمیم گیری شما برای خرید یک قایق بادی با کیفیت تاثیر گذار باشد . رویه این محصول در قسمت کف قایق بادی به صورت مواج طراحی شده است که باعث جلوگیری از لیز خوردن شما در هنگامی که در داخل آب های خروشان قرار دارید می شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که به خوبی فضای مناسبی را برای استفاده ی 3 نفر به طور همزمان فراهم می کند و از لحاظ محدودیت فضا به مشکل بر نمی خورید . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 316 سانتی متر ، عرض : 124 سانتی متر و ارتفاع : 55 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای مطلوب این محصول دارد . همچنین نکته ی دیگری که در قایق های بادی باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که این محصول قابلیت تحمل وزن تا 300 کیلوگرم را در حد مناسب دارد و در این وزن می تواند بهترین کارایی را از خود نشان دهد و مورد استفاده قرار بگیرد . از دیگر ویژگی هایی که در قایق های بادی باید به آن توجه شود وزن محصول می باشد که وزن این محصول با بسته بندی قابل حملی که دارد به 15 کیلو گرم نیز می رسد و در دسته بندی قایق های بادی بزرگسال 3 نفره از وزن نسبتا مطلوبی برخوردار است . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

برای راه اندازی این محصول می توانید از پمپ های اتوماتیک استفاده کنید و باد رو به درون محصول هدایت کنید . اگر از پمپ باد 220 ولت برای راه اندازی این محصول استفاده کنید این قایق بادی در عرض 5 دقیقه باد می شود و می توانید به استفاده از آن بپردازید . فقط در هنگام باد کردن به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن مصول خودداری نمایید زیرا عملکرد لازم را نمی توانید از این محصول مشاهده کنید . همچنین از جامپینگ بر روی قایق بادی خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد و سبب آسیب رساندن به محصول می شود . نکته ی بعدی اینکه از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اسام بی دفاع می باشند .

جمع  بندی :

قایق بادی چهار نفره طرح ارتشی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین قایق های بادی تفریحی می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه ی بازارهای جهانی شده است و به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده است . جنس این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . قایق بادی چهار نفره ی طرح ارتشی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر آن را خریداری کرده و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...