قایق بادی کایاک دو نفره بست وی

kayak-76876

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره بست وی از جمله محصولات تفریحی در آب بوده که توسط شرکت نامدار و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است . همانطور که از طراحی این محصول مشخص است به صورت لوزی منحنی بوده و در آن رنگ هایی نظیر نارنجی ، مشکی و سفید به کار رفته است که آن را بسیار زیبا و جذاب می کند . در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که جنس بدنه این قایق بادی از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود . این محصول دارای سه اتاقک و محفظه بادی بوده و به همین منظور در خصوص آسیب دیدن و یا سوراخ شدن ، از دو اتاقک بادی می توانید استفاده کرد و به تفریح لذت بخش خود در آب های دریا و یا رود خانه ها ادامه بدهید . به همراه این قایق بادی دو پارو می باشد تا سرعت خود را بالا ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 158 کیلو گرم
 طول 320 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک دو نفره بست وی

اگر می خواهید تا در آب های خروشان دریا و یا رودخانه ها به یک تفریح و ورزش دو نفره لذت بخش دعوت بشوید پیشنهاد ما به شما قایق بادی کایاک دو نفره بست وی می باشد تا با استفاده از آن دوست و یا یکی از اعضای خانواده خود را به این تفریح لذت بخش شریک شوید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، ابتدا این مقاله را مطالعه کرده تا از منکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شده و برای خرید خود تصمیم گیری بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت بیضی و یا لوزی شکل بوده که در آن رنگ های نارنجی ، مشکی و سفید به کار رفته است که بسیار زیبا و جذاب می باشد . در این محصول محفظه های مخصوصی برای عبور طناب بوده تا آن را در جایگاه مخصوصی گذاشته و آب این قایق را جا به جا نکند . همچنین قابل ذکر می باشد که این قایق دارای سه اتاقک بادی کوچک جداگانه بوده که در هنگام آسیب دیدن یکی از این قسمت ها ، با دو قسمت دیگر می توانید به آسودگی به تفرح آبی خود ادامه داده بدون اینکه مشکلی برای قایق بادی پیش بیاید .

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه باید ذکر کرد که کیفیت از مهم ترین دلایل یک خرید برای محصول بوده ، به همین دلیل محصولی که دارای کیفیت پایینی باشد ، بدون شک استفاده از آن دچار مشکلاتی نیز خواهد شد . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از Pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 320 سانتی متر ، عرض : 89 سانتی متر ، ارتفاع : 40 سانتی متر ، تحمل وزن : 158 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 12 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه های این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه این قایق بادی را باد و به آسودگی راه اندزای نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این کالا در اسرع وقت آن را جمع کنید ، همچنین به هیچ وجه جمع وزن افرادی که از این قایق استفاده می کنند نباید بیشتر از 158 کیلو بشود و در آخر وسایلات تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این قایق بادی وارد نشود . برای تعمیر قایق بادی می توانید به آن برچسب تعمیرات زده و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده ان را به نماندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قایق بادی کایاک دو نفره بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط برند بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و در آن رنگ های نارنجی ، مشکی و سفید به کار رفته است . جنس بدنه این قایق بادی از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...