قایق بادی کایاک دو نفره ADVANCED

GH.KAYAK-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره ADVANCED یکی از محصولاتی است که شرکت ADVANCED با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود و با توجه به امکانات روز قایق های بادی ان را تولید و روانه بازار کرده است. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان بوده و فضای مناسبی را هم در اختیار شما قرار می دهد که با تحمل وزن 180 کیلو گرمی هم که دارا می باشد با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید از ان استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین دارا بودن طناب نجات در قسمت جلویی این محصول و همین طور دستگیره حمل و نقل ، باعث شده تا این کالا امکانات مورد نیاز جهت جا به جایی و ایمنی را به صورت کامل در اختیار داشته باشد. ترکیب رنگ نارنجی و خاکستری این محصول هم به زیبایی این محصول بیش از پیش افزوده است که باعث شده تا با نگاه کلی به این قایق ان را در سبد خرید خود جای دهید. راه اندازی این محصول هم کاری ساده و اسان می باشد که در مدت زمان کمی قارد به انجام ان خواهید بود.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 317 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC و پلی اتیلن
 جنس بخش کناری PVC و پلی اتیلن
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های عمیق
 دارای کف و صندلی بادی
مناسب بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قطعا قایق های کایاک محصولات فوق العاده ای هستند که برای تفریحات و ورزش های ابی فوق العاده مناسب می باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که قایق بادی کایاک دو نفره ADVANCED یکی از همین قایق هاست که دارای بدنه ای فوق العاده مقاوم ، ساختار جذاب و رنگ های شاد و زیبا و هم چنین امکانات کاملی است که باعث شده تا شما نیازی به خرید جداگانه وسیله ای نداشته باشید. در ادامه دنبال کننده ما باشید تا به صورت کامل این محصول را بررسی نماییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار این قایق همان طور که مشخص است به صورت طولی و عریض می باشد که بخش جلویی ان و همین طور بخش انتهایی این قایق دارای نوک تیز بوده و سبب شده تا این محصول در سرعت بالا بسیار خوب عمل کند. هم چنین دارا بودن طناب نجات بر روی بدنه و بخش جلویی این کالا هم باعث بالا رفتن ایمنی این محصول گردیده است. نکته مهم دیگر این محصول دارا بودن دو عدد صندلی در بخش انتهایی این قایق است که با فاصله مشخص شده از هم قرار گرفته شده اند و باعث شده تا دو نفر به صورت هم زمان و بدون نگرانی بتوانند از این قایق استفاده کرده و لذت ببرند. این صندلی ها و همین طور کف این قایق دارای شیار هایی می باشد که باعث شده تا نرمی و راحتی را به شما هدیه داده و بتوانید با خیال راحت و به صورت کامل و به دور از تعریق از این محصول استفاده نمایید. علاوه بر این ها این کالا از دو رنگ اصلی نارنجی و خاکستری تولید شده است که ترکیب و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث زیبایی فوق العاده این محصول شده است. دارا بودن دستگیره های حمل و نقل هم از مزایای خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

جنس بدنه

یکی از موارد مهم دیگر که باعث شده تا این کالا از این حیث هم بسیار متفاوت شود بحث جنس بدنه این کالاست. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول رویه و بخش های کناری ساخته شده از نوع PVC و پلی اتیلن می باشد که قطعا یک جنس خاص و مقاوم بوده و دارای خصوصیات خوب دیگری هم میباشد. هم چنین کف این کالا هم همان طور که در بخش قبلی به ان اشاره کردیم ساخته شده از نوع PVC دو لایه بادی خواهد بود.

ابعاد و وزن

این محصول در طول 317 سانتی متر تولید و عرضه شده است و عرض ان 90 و همین طور ارتفاع این کالا نیز 40 سانتی متر می باشد. این ابعاد به این صورت طراحی شده است که هر دو نفر می توانند پس از قرار گرفتن و نشستن در داخل این قایق به راحتی پاهای خود را دراز کرده و به صورت ارگونومیک در داخل این قایق قرار بگیرند. هم چنین تحمل وزن 180 کیلو گرمی هم نشان از تحمل بالای این کالا دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا در کنار این موارد باید به بحث راه اندازی و استفاده از این کالا هم اشاره کنیم که شما برای انجام درست این کار باید ابتدا اقدام به خرید یک پمپ باد کنید. پس از خرید این پمپ باد حال می توانید به صورت ساده و راحت اقدام به راه اندازی و باد کردن این کالا نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که اگر به درستی این کالا را راه اندازی نمودید حال می توانید از ان مراقبت نموده و سعی کنید تا از وارد شدن اسیب های احتمالی به این کالا جلوگیری نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای یک عدد دفترچه راهنما می باشد که می توانید تمام توصیه های لازم را از داخل ان مشاهده نموده و با عمل کردن به ان ها بهترین تصمیم را بگیرید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که دارا بودن برچسب تعمیرات هم سبب شده تا در صورت اسیب دیدن به سادگی بتوانید این کالا را ترمیم نمایید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک دو نفره ADVANCED یک قایق فوق العاده با کیفیت از تولیدات جدیدی است که در این سال ها روانه بازار شده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای کف و صندلی بادی بوده و قابل استفاده در اب های عمیق می باشد. هم چنین قیمت ارزان این محصول هم سبب شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...