قایق بادی کایاک 1 نفره چلنجر

intex 68305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 1 نفره چلنجر مدل کایاک با ظرفیت 1 نفره در واقع نوع جدید قایق های کایاک بادی یکنفره بوده که با ظاهری جدید تر و بدنه ای مقاوم تر عرضه شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC چند لایه برزنتی با کیفیت بسیار بالا و ارگونومی کار شده دقیق تر که علاوه بر زیبایی تعادل بسیار بالایی را برای این قایق هنگام استفاده بر روی آب به ارمغان می آورد. قایق بادی کایاک اینتکس ساخت و تولید کارخانه intex محصول 2014 مدل چلنجر کایاک یک نفره با پمپ و پارو مخصوص مناسب برای یک نفر جهت ورزش در آبهای پر عمق ، ایمنی بالا ، دارای طناب ایمنی ، همراه با کوسن جهت نشیمن در داخل آب ، این قایق بادی را براحتی میتوانید با خود حمل و نقل کنید ، قایقهای بادی کایاک قابلین نصب موتور را ندارند و محرکه آنها توسط پاروی دو طرفه انجام میگیرد ، تهران اینتکس نمایندگی شرکت اینتکس مرکز تخصصی فروش قایق های بادی کایاک در ایران.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 274 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
ابعاد بسته بندی: 45 در 75 در 13 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک یک نفره اینتکس

قایق بادی کایاک یک نفره اینتکس یکی از جذاب ترین محصولات این شرکت می باشد که طراحی و ارگونومی ساخت فوق العاده ای دارد. این محصول رنگ فوق العاده ای داشته و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. در کنار این محصول یک عدد پارو هم قرار دارد که نیاز شما از این بابت را هم برطرف کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم جزئیات کامل این محصول را برای شما بازگو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی و به صورت لبه گرد در جلو و انتهای این محصول می باشد که باعث شده تا این محصول بسیار زیبا و چشم نواز شود. بر روی این قایق بادی یک عدد توری قرار گرفته است که می توانید در صورت افتادن در داخل اب به راحتی ان را در دست گرفته و مجدد در داخل قایق قرار بگیرید. بر روی بدنه اصلی این محصول نام ان و هم چنین مدل این قایق حک شده است که با خیال راحت میتوانید ان را خریداری نمایید. هم چنین بدنه اصلی این محصول سبز رنگ بوده و ناحیه زیرین این قابق هم یکدست مشکی می باشد. علاوه بر این ها در داخل این محصول یک عدد نشیمنگاه نیز همراه با تکیه گاه قرار دارد که در هنگام نشستن در داخل ان احساس نرمی و لطافت فوق العاده ای را احساس خواهید کرد. هم چنین بر روی این محصول یک عدد پارو هم قرار دارد که دیگر نیازی به تهیه ان به صورت جداگانه نخواهید داشت. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول فوق العاده از نظر طراحی را شاهد باشیم.

جنس بدنه

این محصول را می توان به جرات یکی از مقاوم ترین محصولات موجود در بازار دانست. در همین ارتباط باید عنوان کرد که رویه این محصول از نوع PVC برزنتی بوده که بسیار مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم همانند رویه این محصول از همان نوع PVCبرزنتی است. علاوه بر این ها کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه بادی ساخته شده که بسیار نرم و لطیف بوده و در عین حال مقاومت قابل قبولی دارد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که مقدار قابل توجهی بوده و مناسب تمام افراد میباشد. هم چنین طول این قایق 274 سانتی متر و عرض ان نیز 76 سانتی متر است. علاوه بر این ها این محصول ارتفاع 33سانتی متری داشته که عدد معقولی است. هم چنین وزن این قایق مجموعا 12 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توانید ان را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این قایق کاری فوق العاده ساده و اسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول دارای یک عدد پمپ دستی دو کاره بزرگ بوده که به سادگی می توانید با استفاده از ان اقدام به راه اندازی این محصول کنید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که شما در ابتدا این محصول را بر روی زمین قرار داده و محفظه های باد ان را پیدا کنید. سپس با استفاده از پمپ باد به سادگی و در عرض چند دقیقه این محصول را راه اندازی کنید. برای جمع اوری این محصول هم می توانید به سادگی ان را با همان پمپ باد تخلیه کرده و استفاده کنید. برای مراقبت از این محصول هم در وهله اول بهتر است از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید تا اسیب نبیند. هم چنین بهتر است از فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل ان خودداری نموده تا دچار سوراخ شدن و اسیب دیدگی نشود.

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره اینتکس یک محصول فوق العاده مقاوم می باشد که بدنه ای قوی داشته و به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین این محصول دارای طناب نجات بوده و سطح نشیمنگاه مواجی دارد. در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید ان را ترمیم کنید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...