قایق بادی کایاک یک نفره ورزشی

KAYAK 65115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره ورزشی یکی دیگر از سری قایق های تفریحی کارخانه اینتکس بوده که به دلیل طراحی بدنه متفاوت در کنار طول عمر بالا توانسته در میان علاقمندان به تفریحات آبی و ورزشکاران به محبوبیت بالایی دست یابد. این قایق بادی در واقع از بخش جلویی و انتهایی کامل نوک تیز بوده که این نوع طراحی ظاهری موجب شده تا محصول در برابر امواج آب و حرکت شدید رودخانه استحکام خود را حفظ کند. جنس بدنه محصول از نوع پی وی سی با روکش برزنتی بوده که برای استفاده در تمامی دماهای آب و قرار داشتن مستمر در برابر نور خورشید مناسب است. البته مرغوبیت جنس بدنه موجب شده تا میزان دفعات راه اندازی و جمع اوری تاثیری بر کیفیت قایق بادی نداشته باشد. این محصول تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود داشته و دچار اسیب نخواهد شد. از طرفی برای ایمنی شما در زمان استفاده داخل رودخانه در بخش داخلی محصول یک صندلی بادی استاندارد نیز تعبیه شده است. این محصول سبک بوده که سهولت در حمل و جا به جایی آن را به همراه دارد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این قایق بادی را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 275 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 21 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک یک نفره ورزشی

همان طور که می دانید قایق های بادی کایاک انواع گوناگونی دارند. همین عامل نیز باعث شده تا در هنگام خرید افرادی که قصد انتخاب یک محصول را دارند با تنوع کالا و قایق رو به رو شده و در خرید بسیار تحقیق کنند. در همین رابطه نیز یکی از قایق های بادی کایاک جذابی که اخیرا تولید و عرضه شده است و مناسب برای استفاده در اب های خروشان و ارام می باشد ، قایق بادی کایاک یک نفره ورزشی است که در ادامه مطلب قطعا مقاله کاملی از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد....

جنس و کیفیت بدنه

اولین عاملی که در انتخاب این محصول بسیار اثرگذار خواهد بود بحث جنس و کیفیت این کالاست که قطعا نکته ای بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این قایق تمامی اصول حرفه ای و مراقبتی را در بخش تولید رویه رعایت کرده است و در تمامی تست ها موفق شده بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارد. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی این قایق از جنس PVC برزنتی طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز دقیقا از همین جنس تولید شده است. در کنار این موارد باید به کف دو لایه این محصول هم اشاره کنیم که مقاومت فوق العاده ای داشته و سعی کرده تا تحمل وزن این محصول را افزایش دهد.

وزن و ابعاد قایق

دیگر خصوصیت این محصول به ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول تعلق می گیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای طول 275 سانتی متر ، عرض 81 سانتی متر و همین طور ارتفاع 33 سانتی متر می باشد. این ابعاد کاملا مناسب و ایده ال برای استفاده یک نفر به شمار می رود. هم چنین باید عنوان کنیم که این محصول در یک بسته بندی با وزن 21 کیلو گرم ارائه شده است که حمل و نقل ان هم تقریبا اسان می باشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تحمل وزن این قایق 180 کیلو گرم خواهد بود که همین امر نیز باعث شده تا این قایق برای استفاده یک فرد سنگین وزن هم بسیار مناسب باشد که یکی از مهم ترین نقاط قوت این محصول به شمار خواهد رفت.

دارا بودن ساختار جذاب

خصوصیت مهم دیگری که این کالا داراست بهره مندی از یک ساختار جدید و جذاب است که باعث شده تا این محصول از نظر نوع ساختار هم بسیار ایده ال و جذاب شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بخش جلو و عقب این محصول به صورت نوک تیز طراحی و تولید شده است که این عامل باعث شده تا در هنگام استفاده از این محصول خصوصا در اب های خروشان شما بتوانید به سادگی این قایق را هدایت کرده و از این محصول استفاده کنید. هم چنین دارا بودن رنگ نارنجی و ابی بر روی بدنه اصلی این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوبی است که این محصول داراست زیرا دو رنگ شاد و جذاب بوده و قطعا در هنگام خرید چشم نواز می باشد.

نشیمنگاه و تکیه گاه بادی

از دیگر مزایای این محصول که بسیار قابل اشاره بوده و مهم می باشد بهره مندی از یک نشیمنگاه و تکیه گاه بادی می باشد. این عامل باعث می شود تا فردی که در داخل این قایق می نشیند بتواند در بهترین حالت ممکن و به صورت کاملا راحت از این محصول استفاده کند. هم چنین سطح طبی و شیاردار این محصول نیز باعث می شود تا در استفاده های طولانی مدت نیز به هیچ عنوان خسته نشوید.

طناب نجات و پارو

این محصول مزایای دیگری را هم داراست که از مهم ترین ان ها می توان به دارا بودن طناب نجات و همین طور پارو اشاره کرد که باعث می شود تا شما از خرید مجزا و جداگانه پارو بی نیاز شده و در هنگام استفاده از این محصول هم نهایت ایمنی را داشته باشید. قطعا این دو عامل در خرید و انتخاب این محصول اثرگذار می باشد به گونه ای که با توجه به قیمت ارزان این کالا پیشنهاد می کنیم هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...