قایق بادی کایاک یک نفره Pathfinder جیلونگ

jilong Pathfinder 1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره جیلونگ مدل یک نفره از قایق های بادی ورزشی این شرکت بوده که از کیفیت و طراحی بسیار خوبی بهره مند است. این کالا در میان قایق های بادی حرفه ای ورزشی قرار گرفته که ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی و طرح چرم می باشد. کالایی که از یک نشیمنگاه بادی به همراه تکیه گاه سرخود برخوردار بوده و به گونه ای پیاده سازی شده تا پاهای مصرف کننده به خوبی در داخل قایق قرار گیرد. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن اهرم مخصوص نگهداری پارو، طناب نجات و توری مخصوص اشاره نمود. اما از طراحی های بخصوص در نظر گرفته شده برای حرکت و تعادل این قایق بر روی آب می توان به باله های بادی PVC در قسمت زیرین این کالا اشاره نمود. باله هایی که می توانند در سرعت حرکت این محصول تاثیر گذار باشند.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 274 سانتی متر
 عرض 77 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلونگ
 دارای توری و طناب نجات
 دارای سه محفظه باد
 دارای کیت تعمیرات
 دارای اهرم نگهداری پارو
اقلام همراهکیت تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک یک نفره Pathfinder جیلونگ

قایق بادی کایاک یک نفره Pathfinder جیلونگ از محصولات جدید و منحصر به فرد این شرکت بوده که مناسب برای تفریحات ابی می باشد. این قایق مزایای زیادی دارد و تا 80 کیلو گرم وزن را نیز می تواند تحمل کند که جزو مزایای ان به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم تمام خصوصیات این محصول را مورد ارزیابی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول از منحصر به فرد ترین طراحی های شکل گرفته در قایق های بادی می باشد. اگر بخواهیم قدم به قدم این محصول را بررسی کنیم در ابتدا باید گفت که دور تا دور این محصول طناب نجات قرار گرفته است که با رنگ مشکی مشخص است. هم چنین در انتهای این محصول نیز توری قرار گرفته است که ان نیز به صورت کامل مشکی رنگ است. این دو عامل باعث شده تا امنیت شخص به طور کامل حفظ شده و در صورت افتادن و پرت شدن به داخل اب بتواند به سادگی و با در دست گرفتن هر یک از این دو مورد دوباره به داخل قایق برگشته و به مسیر خود ادامه دهد. در دو طرف این محصول اهرم مخصوص نگهداری پارو تعبیه شده است که می توانید به سادگی پارو را درون ان قرار داده و قایق را هدایت کنید. این اهرم ها نیز با رنگ مشکی بر روی بدنه نمایان هستند. در داخل این قایق نیز نشیمنگاه و تکیه گاهی قرار گرفته است که به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی شده اند. سطح رویه این دو نیز به صورت شیار دار و مواج بوده که در هنگام نشستن و تکیه دادن به ان ها از تعریق بیش از اندازه فرد جلوگیری کرده و هم چنین سطحی نرم و لطیف را برای شخص فراهم می کند. تمام نواحی داخلی این محصول نیز به صورت کامل مشکی رنگ تولید شده است. در رابطه با رویه این محصول هم باید عنوان کرد که سطح این محصول به صورت نارنجی رنگ می باشد. بر روی ان نیز خطوطی در جهات مختلف و با اشکال متنوع با رنگ های سفید و مشکی کشیده شده اند که باعث شده تا این محصول چشم نواز تر شود. هم چنین در مرکز این محصول و در هر دو طرف مدل این قایق با رنگ مشکی بر روی ان حک شده است. هم چنین این محصول به صورت دو لایه طراحی شده که لایه زیرین ان نیز به صورت یکدست مشکی رنگ می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک قایق کایاک زیبا و منحصر به فرد را شاهد باشیم که از دور ترین نقاط هم به دلیل داشتن این رنگ بندی شاد قابل رویت است.

جنس بدنه

جنس بدنه نیز از عوامل اصلی انتخاب یک محصول توسط مشتری می باشد. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که رویه ان ساخته شده از PVC برزنتی می باشد. هم چنین بخش های کناری این قایق نیز مانند رویه ساخته شده از PVC برزنتی است که بسیار مستحکم طراحی شده است. علاوه بر این ها کف این قایق از نوع PVC دو لایه بادی می باشد که تحمل وزن را افزایش داده و باعث شده تا این قایق در داخل اب به سادگی اسیب نبیند.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول باید عنوان کرد که طول این قایق 274 سانتی متر و عرض ان نیز 77 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول 48 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده بر روی اب های ارام و خروشان است. وزن قایق در حالت کلی 7 کیلو گرم است که به سادگی می توانید بسته بندی ان را با خود حمل کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی ان کنید. هم چنین این قایق می تواند تا 80 کیلو گرم وزن را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از مهم ترین نکاتی که ذهن مصرف کننده را مشغول کرده است نحوه راه اندازی قایق می باشد. این محصول در مدت زمان کوتاهی راه اندازی می شود که این مسئله باعث شده تا وقت شما تلف نشود. در ابتدا باید گفت که کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس با دقت به ان متوجه خواهید شد که سه عدد محفظه باد بر روی ان قرار دارد. با استفاده از یک پمپ باد شما می توانید به سادگی و از طریق همین سه محفظه اقدام به باد کردن این قایق کنید. این کار در چند دقیقه انجام می گیرد. پس از باد کردن ان هر یک از محفظه ها را ببندید تا در هنگام استفاده از این قایق باد ان خارج نشود. گفتنی است که نباید بیش از اندازه این محصول را باد کنید چون در هنگام استفاده از ان امکان اسیب بالا می رود. هم چنین بهتر است در مواقعی که از ان استفاده نمی کنید به طور کامل باد ان را خالی کرده و جمع اوری کنید. در هنگام استفاده از ان نیز دقت کنید که در مکان هایی که اشیا نوک تیز قرار دارد یا در اب هایی که شاخ و برگ درختان یا موارد این چنینی وجود دارد از این محصول استفاده نکرده و حداامکان از ان ها فاصله بگیرید تا این قایق سوراخ نشود. هم چنین از پریدن بر روی این قایق جدا خود داری کنید تا دچار افت کیفیت نشود. رعایت این نکات باعث می شود تا سالیان سال بتوانید از ان استفاده کرده و لذت یک تفریح ابی را تجربه کنید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره Pathfinder جیلونگ محصولی بی نظیر بوده که به خاطر رنگ بندی شاد و طراحی فوق العاده اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول دارای توری و طناب نجات بوده که ایمنی ان را بالا برده است. هم چنین بر روی ان اهرم نگهداری پارو نیز مشاهده می شود که از خصوصیات این قایق است. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...