قایق بادی کایاک یک نفره Sevylor

Sevylor-1PERSONk

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره Sevylor محصولی بی نظیر ساخته شده از جنس PVC می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار اب ، اب و هوا و هم چنین تابش مستقیم نور خورشید دارد. این محصول دارای یک عدد صندلی نرم و راحت است که این صندلی خود دارای تکیه گاه بوده و می توانید سر و گردن را هم به ان تکیه دهید. هم چنین پس از نشستن فضای جلوی شما به قدری گسترده است که می توانید پای خود را هم دراز کرده و به استراحت بپردازید. هم چنین دارا بودن دو عدد دستگیره حمل و نقل در قسمت جلویی و پشت این محصول نیز از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول طرح و نقش و هم چنین رنگ های تشکیل دهنده این قایق است که به زیبایی هر چه تمام تر در کنار هم قرار گرفته اند. هم چنین این محصول دارای یک عدد پمپ باد دستی بزرگ و همین طور یک جفت پارو می باشد که ویژگی های خوب این قایق را به شما نشان می دهد. یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول هم که باعث شده تا از دیگر قایق های موجود در بازار پیشی بگیرد ، دارا بودن کیف حمل و نقل است به گونه ای که شما می توانید اینقایق را به صورت کامل جمع کرده و ان را در داخل کوله قرار دهید و با خود حمل نمایید که یک مزیت بزرگ به شمار می رود. این قایق جذاب هم اکنون از طریق نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب قابل تهیه است.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 23 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک یک نفره Sevylor

شرکت سویلور یکی از تولید کننده های فوق العاده قایق های بادی در دنیا می باشد که هر ساله تولیدات این شرکت همه را شگفت زده می کند. قایق بادی کایاک یک نفره Sevylor نیز یکی از همین تولیدات جذاب است که با بهره گیری و علم به نیاز های مشتریان تولید و عرضه شده است که قطعا هر فردی که ان را خریداری کرده است از خرید خود پشیمان نشده است. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که قصد داریم در ادامه این مقاله این کالا را به صورت کامل بررسی کرده و خصوصیات خوب ان را برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی جذاب و چند رنگ این محصول در کنار دارا بودن نقوش دیدنی باعث شده تا یک محصول فوق العاده را از این نظر شاهد باشیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا در قسمت جلو و هم چنین عقب خود دارای دو عدد دستگیره حمل و نقل می باشد که باعث شده تا با در دست گرفتن ان بتوانید به راحتی این قایق را حمل و نقل کنید. از این بخش که بگذریم به طناب نجات متصل شده به بخش جلویی این قایق می رسیم که می توانید در مواقع اضطراری از ان استفاده کرده و جان خود را در هنگام بروز حوادث احتمالی نجات دهید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که بخش اصلی این محصول به صورت دو تکه طراحی شده است که قشنگ در هنگام نشیتن در داخل این قایق می توانید پاهای خود را به هر دو سمت دراز کرده و به هیچ عنوان احساس خستگی نداشته باشید. هم چنین دارا بودن یک عدد صندلی متصل به بدنه نیز از خصوصیات خوب این قایق به شمار می رود. در بخش پشتی این صندلی نیز تکیه گاهی دیده می شود که هم نگهدارنده صندلی بوده و هم می توانید سر و گردن خود را هم به ان تکیه دهید. در خصوص رنگ این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا از رنگ های ابی ، مشکی ، خاکستری و نارنجی طراحی و تولید شده است که ترکیب و کنار هم قرار گرفتن ان ها باعث ایجاد این محصول فوق العاده شده است.

جنس بدنه

بدنه اصلی و تمام قسمت های مهم این قایق ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد که یک جنس فوق العاده مقاوم و دیدنی بوده و باعث شده تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین دارا بودن کف بادی دو لایه این محصول هم از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود. این موارد گفته شده همگی از نکات برجسته این محصول در بخش جنس می باشد که باعث خیال راحتی مشتریان گردیده است.

ابعاد و وزن

در کنار تمام موارد بالا به بحث ابعاد و وزن این محصول که برسیم می توانیم مشاهده کنیم که اینکالا دارای طول 280 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 33 سانتی متر می باشد که ابعادی نرمال بوده و فضای خوبی را به فرد استفاده کننده اعتا می کند. هم چنین تحمل وزن 180 کیلو گرمی و همین طور وزن کلی 23 کیلو گرمی این محصول هم باعث شده تا با خیال راحت بتوانید از این محصول استفاده کرده و نگران هیچ گونه موردی مخصوصا در خصوص افراد سنگین وزن و قد بلند نباشیم.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

راه اندازی این محصول قطعا کاری ساده و راحت بوده و در مدت زمان محدودی می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. همان طور که می دانید این محصول دارای یک عدد کوله می باشد که می توانید این قایق را به صورت کامل در ان قرار داده و حمل و نقل ساده ای را داشته باشید. هم چنین پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی و یا کوله این محصول شما می توانید ان را بر روی زمین و یک سطح صاف قرار داده و سپس از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن و راه اندازی کامل این قایق بادی کنید. هم چنین اید به این نکته هم اشاره کرد که پس از استفاده و در زمانی که قصد دارید تا این محصول را جمع اوری کنید می توانید به راحتی با باز کردن دریچه های باد موجود بر روی این محصول و با وارد کردن مقداری فشار این کالا را به راحتی تخلیه کرده و جمع اوری کنید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره Sevylor یک قایق بی نظیر از نظر طراحی و هم چنین کیفیت می باشد که در کنار ان پمپ باد ، پارو ، کوله پشتی و هم چنین برچسب تعمیرات هم دیده می شود که همه این موارد از ویژگی های منحصر به فرد این کالابه شمار می رود. هم چنین شما می توانید به راحتی این محصول را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...