قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس

GL B01J1ZMYW6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره با کف فایبر گلاس را می توان با کیفیت ترین قایق بادی یک نفره تولید شده تا به امروز دانست که سازنده آن نیز شرکت GL می باشد. این محصول از دو قسمت اصلی شامل بدنه پلی استری آن و کف فایبر گلاس تشکیل شده است که البته بر روی فایبرگلاس نیز یک نشیمنگاه برای راحتی سرنشین آن تعبیه شده است. به دلیل ساختار مستحکم بدنه این کالا و که به دلیل ضخامت لایه های بدنه و فایبرگلاس کف می شود تحمل وزن این کالا بیش از 100 کیلوگرم بوده که به واقع عالی و در رده خود بدون رقیب است. در دو طرف بدنه دو عدد حلقه برا تسهیل در پارو زدن قرار داده شده است و پارو های همراه کالا نیز آلومینیومی هستند و در عین سبکی کیفیت فوق العاده بالایی دارد. 

معمولا قایق های بادی که از ابعاد کوچکی برخوردار هستند و یا ظرفیت آن ها یک نفره است ، بدنه تقویت شده ای نداشته و بیشتر جنبه تفریحی دارند ، اما در قایق بادی یک نفره با کف فایبرکلاس فوق شرایط طور دیگریست و تولید کننده آن برای دوام بیشتر قایق در برابر آسیب ها سعی داشته تا با استفاده از کف فایبرگلاس ، قسمت زیرین قایق را تقویت نماید تا در صورت برخورد با ساحل ، صخره ها و یا موج ها ، صدمه ای به قسمت های بادی استخر وارد نشود . این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است ، به خصوص اگر قصد استفاده از قایق های بادی در آب دریا و رودخانه ها را داشته باشید . پس اگر به دنبال یک قایق بادی تک نفره برای ماجراجویی هستید ، قایق بادی فوق گزینه خوبی برای شما خواهد بود . 

حتی برای این قایق دو پارو در نظر گرفته شده است که هر دو آن به اهرم متصل است تا شما بتوانید با تسلط کامل هر دو پارو را به حرکت در آورده و با تمرکز بهتر ، قایق را به سمت جلو ، عقب یا اطراف حرکت دهید . رنگ این قایق نیز بسیار جذاب بوده و ترکیب رنگ های طوسی و مشکی ، آن را بسیار شیک و دوست داشتنی کرده است . فروشگاه اینتکس عکس های متنوعی از جهات مختلف قایق در نظر گرفته است تا شما بتوانید حتی از راه دور نیز بتوانید قایق را کامل مشاهده کرده و آن را خریداری کنید . یک نشیمنگاه بادی نیز برای نشستن و استراحت کردن راحت شما در داخل قایق در نظر گرفته است که می توانید بر روی آن نشسته و احساس راحتی داشته باشید .

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 175 سانتی متر
 عرض 115 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه پلی استر 
 جنس بخش کناری پلی استر
 جنس کف فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.6 کیلوگرم
 دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای یک نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس

قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد تولید شده توسط شرکت GL می باشد. این کالا را می توان به عنوان یک قایق با کیفیت در جرگه محصولات مشابه در بازار دانست. در ادامه قصد داریم خصوصیات و نکات بارز این محصول را مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

این قایق کاملا استاندارد و دقیق طراحی شده است. شکل ظاهری این کالا با توجه به نیاز مصرف کننده همانند قایق های حرفه ای طراحی شد. این محصول به گونه ای طراحی شده تا تمامی نیاز های شما را پاسخگو باشد. رنگ بدنه این قایق با تلفیقی از رنگ خاکستری در کناره ها و رنگ سرمه ای در جلو و عقب زیبایی چشم نوازی به این محصول هدیه می کند. وجود یک لوگو زیبا و جذاب در جلو این قایق چشم بیینده را به یاد قایق های حرفه ای و مسابقه ای می اندازد. استفاده از خط های سرمه ای و خاکستری در کناره ها و وسط این محصول که آن را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند بر زیبایی این قایق تاثیر مستقیم می گذارد.  قرار گیری دو محفظه در کناره های محصول برای حمل پارو ها یکی دیگر از نقاط قوت محصول به شمار می رود که شما می توانید پارو ها را نیز به راحتی حمل کنید. تعبیه دو اهرم برای قرار دادن پارو ها باعث می شود تا شما در حین استفاده به راحتی تعادل قایق را حفظ کرده و از سواری خود لذت ببرید. وجود طناب نجات در این محصول باعث شده است تا مصرف کننده احساس امنیت بیشتری داشته باشد و کودکان نیز بتوانند از این محصول استفاده کنند. هم چنین وجود یک نشیمنگاه بادی به شکل مستطیلی باعث شده تا در هنگام استفاده از این محصول راحتی مضاعفی را احساس کنید. تمامی این نکات باعث شده تا این محصول به یک قایق پر فروش در بازار تبدیل شده باشد.

جنس بدنه

تولیدکنندگان این محصول کف این قایق را از جنس فایبرگلاس عرضه کرده اند تا مصرف کننده در هنگام نشستن بر روی آن راحتی و نرمی را تجربه کند. فایبرگلاس استفاده شده در کف این کالا بر استحکام و کیفیت تاثیر مستقیم دارد که یکی از مهمترین دلایل خرید محصولات بادی می باشد. جنس رویه قایق از پلی استر بوده که استقامت و نرمی را به دنبال دارد. همچنین بخش کناری این کالا نیز از پلی استر تولید شده است تا مصرف کننده بتواند بیشترین لذت را در هنگام استفاده از این قایق احساس کند. 

ابعاد و وزن

این محصول با طول 175 سانتی متر و عرض 115 سانتی متر عرضه شده است. علاوه بر این ها این قایق دارای ارتفاع 30 سانتی متر می باشد. این ابعاد طبق استاندارد بین المللی ساخته شده است. هم چنین این قایق می تواند تا 100 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مناسب برای اکثر افراد می باشد. هم چنین این محصول دارای وزن بسته بندی 13.6 کیلو گرم است که حمل و نقل ان اسان شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول راه اندازی اسانی دارد و در مدت کوتاهی می توانید ان را نصب و راه اندازی کنید. در ابتدا کافی است این محصول و اقلام همراه را از بسته بندی خارج کنید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی که در کنار این محصول تعبیه شده است به سادگی و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این قایق اقدام به باد کردن ان کنید. پس از اتمام باد کردن نیز به سادگی دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین می توانید برای مراقبت از این محصول پس از هر بار استفاده از ان اقدام به جمع کردن ان کنید تا اسیب نبیند. از دیگر عواملی که می تواند تاثیر مثبتی بر روی مراقبت از این محصول داشته باشد این است که اشیا نوک تیز و یا هر وسیله ای که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد از ان دور کنید. هم چنین رعایت این نکته بسیار مهم است که از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید تا دچار اسیب نشود. در کنار بسته بندی این کالا برچسب تعمیرات نیز گنجانده شده است که در مواقع اسیب دیدگی می توانید از ان استفاده نمایید. هم چنین دفترچه راهنما نیز در کنار این محصول قرار داده شده که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید.

جمع بندی

قایق بادی یک نفره با کف فایبرگلاس دارای یک نشیمنگاه بادی می باشد که نرمی و لطافت فوق العاده ای دارد. هم چنین این محصول دارای طناب نجات و اهرم پارو می باشد که جزو مزایای ان به حساب می اید. اگر قصد خرید یک قایق بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...