قایق بادی یک نفره کندر 2000 جدید بست وی

bestway 61100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کندر 2000 جدید بست وی مدلی تازه طراحی شده در سال 2022 توسط برند اینتکس می باشد که با تغییراتی در سایز و طراحی نسبت به مدل قدیمی خود یعنی قایق بادی کندر 2018 عرضه شده است . اینتکس نیز با توجه به محبوبیت بسیار خوب این نوع از قایق های بادی پارویی برند بست وی ، آن را برای مشتریان خود موجود کرده است تا دوست داران قایق های بادی تفریحی و پرتابل بتوانند به راحتی مدل های مد نظر خود را خریداری کرده و از آن ها در مسافرت ها و در هر جایی استفاده کنند . سری قایق های بادی کندر در سایز های مختلف تولید شده اند که قایق بادی یک نفره کندر 2000 جدید بست وی دارای طول 188 سانتی متری و عرض 98 سانتی متری می باشد ، این قایق بادی می تواند 120 کیلوگرم را تحمل کند و وزنی حدودا 13.8 کیلوگرمی دارد که نسبت به مدل های قدیمی تر خود تفاوت هایی دارد . این قایق بادی دارای دستگیره به جهت جابجایی می باشد که در دو سمت یعنی جلو و عقب قایق قرار گرفته است تا بتوانید به کمک دستگیره قایق بادی را برداشته و آن را جابجا کنید . این قایق برای راحتی بیشتر شما صندلی داشته که می توانید از آن استفاده کنید . این صندلی رویه مواج داشته و انعطاف خوبی را خواهد داشت . 

اگر علاقه مند به استفاده از قایق های بادی هستید ، ما به شما استفاده از قایق بادی یک نفره کندر 2000 بست وی را پیشناد میکنیم که مناسب برای تفریحات آبی شما بوده و از جدید ترین مدل هایی است که شما می توانید آن را انتخاب و خریداری کنید . این قایق بادی بی نظیر بوده و طراحی آن متفاوت از هر قایق بادی قدیمی است . این محصول از نظر قیمت نیز بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و یکی از پر فروش ترین مدل هایی است که شما می توانید آن را خریداری کنید . این قایق بادی در واقع برای استفاده یک نفره است ، ولی ابعاد آن بزرگ بوده و شما می توانید یک کودک را نیز به همراه خود سوار قایق کنید . اگر به تصاویر محصول نیز دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این قایق می تواند برای استفاده دو نفره نیز مناسب باشد . برای باد کردن این قایق بادی شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . بهترین پمپی که ما به شما پیشنهاد می دهیم ، نوع دستی می باشد . برای اینکه نیاز به برق نداشته و شما باید حتما در محیط های بیرون از خانه که برق در دسترس ندارید ، از همین قایق بادی استفاده کنید . 

چیزی که در این میان مطرح و مهم است ، تحمل وزنی است که قایق بادی می تواند تحمل کند . بست وی برای اینکه شما بتوانید راحت باشید ، کف آن محصول را به صورت بادی و به صورت مواج طراحی کرده است که بسیار شبیه به یک تشک بادی بوده تا شما احساس خوشایندی را داشته باشید و اگر از قایق بادی برای مدت طولانی استفاده کنید ، اصلا خسته نخواهید شد . دور تا دور این قایق بادی یک طناب مهار قرار داده شده است که شما می توانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید ، در بدنه این قایق بادی مدل محصول نوشته شده است و شما پس از خرید قایق بادی و دریافت آن ، می توانید با مشاهده کارتن قایق بادی و همچنین ظاهر آن و حتی پس از راه اندازی ، مطمعن شوید که این قایق بادی به درستی برای شما ارسال شده است . اگر باد این قایق بادی را تخلیه کنید ، متوجه خواهید شد که ابعاد زیادی را اشغال نمی کند و این بدان معناست که قایق بادی شما قابلیت می تواند به بهترین شکل ممکن توسط شما مورد استفاده قرار بگیرد .

  • قایق بادی یک نفره کندر 2000 جدید بست وی
  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض : 98 سانتی متر
  • تحمل وزن : 120 کیلوگرم
  • وزن : 13.8 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • ظرفیت : 1 کودک و 1 بزرگسال
  • دارای دستگیره جهت جابجایی
  • دارای تکیه گاه بادی
  • طراحی پارویی
  • دارای اهرم نگهدارنده پارو
  • دارای طناب مهار
  • رنگ بدنه نارنجی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 61100

قایق بادی یک نفره کندر 2000 جدید بست وی از جدید ترین قایق های بادی شرکت بست وی با عنوان کندر 2000 می باشد که در سال 2022 تولید شده و از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار می باشد . این قایق بادی اگرچه به عنوان قایق بادی یک نفره شناخته می شود ، ولی در واقع این قایق به عنوان قایق بادی یک و نیم نفره یعنی یک بزرگسال و یک کودک شناخته شده و نسبت به قایق های بادی که صرفا تک نفره هستند ، بزرگ تر است ، به همین منظور شما می توانید در کنار خود یک کودک را نیز سوار قایق کرده و از آن استفاده کنید . البته بسیاری از افرادی که دوست دارند قایق های بادی یک نفره ولی با فضای بزرگ را در اختیار داشته باشند ، قایق بادی یک نفره کندر 2000 جدید بست وی یک گزینه ایده آل برای آن ها خواهد بود و می توانند وسایل بیشتری را با خود به داخل قایق بادی ببرند . 

از نظر سایز این قایق بادی یک نفره جدید بست وی طولی 188 سانتی متری دارد و عرض آن نیز 98 سانتی متر خواهد بود ، این قایق به خوبی می تواند وزن های بالا را تا 120 کیلوگرم تحمل کند ، اگر وزن یک فرد بزرگسال را 80 کیلوگرم در نظر بگیریم ، یک کودک با وزن 40 کیلوگرمی نیز به راحتی می توانند سوار قایق بادی شود . با توجه به این ویژگی بسیار خوب شما می توانید در صورت انتخاب ، قایق بادی یک نفره کندر 2000 جدید بست وی را خریداری و از آن استفاده کنید . این قایق وزنی 13.8 کیلوگرمی دارد که به سادگی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید . این قایق حتی با دست نیز حمل می شود و حجم بسته بندی کم آن می تواند جابجایی را بسیار راحت کند ، ولی برای مسافت های طولانی بهتر است آن را با وسیله نقلیه جابجا کرده و مسافت های کوتاه را با دست جابجا کنید . 

شرکت بست وی برای ساخت قایق بادی یک نفره کندر 2000 جدید بست وی از لایه های پی وی سی استفاده کرده است که بسیار ضخیم بوده و از طراحی شبه چرم برخوردار است . رنگ نارنجی بدنه این قایق نشان دهنده مدل قایق است که در دسته بندی قایق های بادی جدید کندر بست وی قرار می گیرد . این قایق در سایز های مختلف و با ظرفیت های بیشتر نیز ساخته شده است که تمامی آن ها را می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و در صورت پسندیدن هر یک از ان ها را با قیمت های بسیار پایین تری خریداری کنید . بنابراین اگر دوست داشتید که از قایق های بادی کندر با ظرفیت های 2 نفره و حتی 3 نفره استفاده کنید می توانید مدل های آن را در فروشگاه اینتکس ببینید و خریداری کنید . 

این قایق دارای پارو می باشد تا از آن ها برای حرکت دادن قایق بادی بتوانید استفاده کنید . این قایق بادی در اصل یک قایق بادی پارویی است که به سادگی می توانید با حرکت دادن پارو ها قایق را به اطراف حرکت دهید . البته این مدل فاقد پارو است ولی شما می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . اهرمی نیز در بدنه قایق وجود دارد که برای نگه داشتن پارو ها و تسلط بیشتر در پارو زدن طراحی شده است . در کناره های قایق بادی طنابی وجود دارد که به آن طناب مهار گفته می شود ، این طناب کاربرد های زیادی دارد و شما می توانید از آن برای مهار کردن قایق بادی خود استفاده کنید ، یعنی آن را به جایی وصل کنید و حتی دو قایق را به یکدیگر وصل نمایید و یا از آن به عنوان دستگیره برای گرفتن قایق استفاده کنید . این قایق همچنین دارای دستگیره هایی است که از آن ها می توانید برای جابجایی استفاده کنید . برای نشستن راخت تر شما در قسمت مرکزی قایق بادی تکیه گاهی قرار داده شده است که می توانید به آن تکیه داده و لذت ببرید . کف قایق نیز بسیار نرم و انعطاف پذیر است . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...