قایق بادی یک نفره کودک بست وی با پارو

bestway 61078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کودک بست وی با پارو نوع دیگر از قایق های بادی یک نفره جدید کودک از شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که می تواند برای استفاده در آب های آرام و کم عمق استفاده شود. این محصول دارای کف بادی بوده که هنگام نشستن در آن احساس راحتی را تجربه خواهید کرد. این کالا دارای وزن بسیار سبکی بوده که به راحتی در هر مکانی قابل حمل می باشد. علاوه بر این از این قایق می توان در استخر های بزرگ نیز استفاده کرد. این محصول توسط کوچکترین پمپ های باد نیز در مدت زمان کم قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 55 کیلو گرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 مناسب استفاده برای کودکان بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی یک نفره کودک بست وی با پارو یکی از محصولات پر طرفدار و قایق های بادی کودک با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این قایق بادی توسط کمپانی محبوب بست وی که از پیشتازان در عرصه تولید محصولات بادی می باشد به بازار عرضه شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید قایق بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل قایق بادی یک نفره کودک بست وی با پارو همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این قایق بادی کودک به صورت کاملا مهندسی شده و مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که در بخش جلویی آن یک عدد آویز برای اتصال طناب تعبیه شده است که از موارد استفاده از آن می توان به در دریا و یا استخرهای خانگی نام برد که می توانید هدایت قایق کودک خود را در اختیارتان داشته باشید . در بخش های کناری این قایق بادی اهرم هایی برای نگهداری پارو ها وجود دارد . لازم به ذکر است که به همراه این قایق بادی یک جفت پارو پلاستیکی وجود دارد که شما را از خرید لوازم جانبی قایق بادی راحت می کند . همچنین پس از خرید این محصول و در صورت درخواست شما عزیزان ، یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید آن را به راحتی تعمییر نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که به صورت متداول در ساخت محصولات بادی از آن استفاده می شود . پی وی سی دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه است . در بخش کف این قایق بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . قابل ذکر است که کف این قایق کودک به صورت بادی می باشد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل است و در هنگام استفاده به بدن کودک فشار وارد نمی کند .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد این قایق بادی به مشخصات ( طول : 145 سانتی متر ، عرض : 84 سانتی متر و ارتفاع : 35 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای استاندارد آن دارد و می توان به صورت همزمان مورد استفاده بیش از یک کودک نیز قرار بگیرد . این قایق بادی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 55 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این قایق بادی بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل حمل است . همچنین راه اندازی این قایق بادی با استفاده از انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی امکان پذیر می باشد .

جمع بندی :

این محصول سخت برند محبوب بست وی می باشد که در سال جاری به بازارهای جهانی عرضه شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . بدنه این قایق بادی از جنس پی وی سی طرح چرم است که استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و همچنین در بخش کف آن از پی وی سی دولایه و باد شونده استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن این محصول 55 کیلو گرم و وزن خود آن بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . قایق بادی یک نفره کودک بست وی با پارو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی ایران اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...