قایق بادی یک نفره کودک و نوجوان جیلونگ

jilong Boat S100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کودک و نوجوان جیلونگ یکی از مقرون به صرفه ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتایم بوده که از کیفیت و طراحی متناسب با قیمت خود بهره می برد. بدنه ای که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای آب برخوردار است. کالایی که از نشیمنگاه بادی و مواج بهره برده که می تواند سطحی راحت برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. از ویژگی های خوب این محصول داشتن اهرم های مخصوص پارو اشاره نمود. دو نوع اهرم برای قرار گیری در صورت استفاده نکردن از پارو اهرم دیگر برای استفاده از پارو ها که از مزیت های این قایق محسوب می شود. برای راه اندازی یا جمع کردن این کالا تنها کافیست از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده کنید. جهت خرید قایق بادی با تلفن های شرکت اینتکس تماس گرفته و آنرا به صورت تلفنی سفارش دهید.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 45 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 26 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلونگ
 وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم مخصوص پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

شرکت جیلونگ در سال های اخیر با تولید محصولاتی شگفت انگیز باعث شده تا در بازار سهم بیشتری داشته باشد به علاوه کیفیت محصولات خود را نیز افزایش دهد. قایق بادی یک نفره کودک و نوجوان این شرکت نیز یک محصول از سری جدید تولیدات این شرکت می باشد که با دقت و طراحی نوین همراه شده است. تجهیزات همراه این قایق نیز بسیار خوب و با کیفیت بوده و در استفاده در آبهای کم عمق و مثل دریاچه یا استخر کاملا بدون مشکل می باشد. با توجه به تحمل وزن خوب آن نیز حتی دو کودک نیز می توانند از آن استفاده کنند. 

طراحی

قایق بادی یک نفره کودک و نوجوان به صورت بیضی طراحی شده است. بدنه ای که از دیواره های بادی با ضخامت بالا بهره برده و در قسمت های کناری با یکدیگر هم اندازه می باشند. اما در قسمت های جلویی و عقب برای حفظ تعادل بیشتر و افزایش سرعت حرکت قایق در اندازه های نا برابر پیاده سازی شده اند. محصولی که از کف بادی به شکل مواج موازی برخوردار بوده تا هنگام نشستن در داخل آن احساس راحتی را تجربه کنیم. در دو قسمت بدنه این قایق دو عدد حلقه برای تسهیل در پارو زدن قرار داده شده است و چهار عدد حلقه نیز برای قرار دادن پارو در زمانی که از آن استفاده ای نمی شود قرار گرفته شده است

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی ها و آیتم های قبل خرید هر نوع محصول بادی و بخصوص قایق های بادی بوده که در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش استفاده شده در بذدنه می باشد. بدنه ای ضخیم که لایه بیرونی آن را روکش برزنتی و داخل آن را نیز روکش طرح چرم تشکیل می دهد. در حالت کلی این بدنه به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت کرده و در صورت برخورد عادی به شی یا سنگی آسیب نخواهد دید. البته یکی از بهترین ویژگی های بدنه این محصول قابلیت تعمیر آن می باشد. علاوه بر این قسمت کف نیز به صورت دو لایه طراحی شده تا استحکام آن را افزایش دهد. اهرم های تعبیه شده در این قایق بادی نیز همگی از نوع پلاستیک فشرده می باشند.

ابعاد و وزن

قایق بادی یک نفره کودک و نوجوان جیلونگ با توجه به داشتن ظرفیت 1 نفره دارای ابعادی معادل (طول: 143 سانتی متر ، عرض: 86 سانتی متر ، ارتفاع: 26 سانتی متر) بوده که به راحتی تا 2 الی 3 نفر را نیز در خود جای خواهد داد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی به نسبت قایق های غیر بادی 1 نفره جایگیری کمتری را خواهد داشت. همچنین به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی در هر مکانی توسط دست جا به جا خواهد شد. گفتنی است که ابعاد قسمت کف این محصول کمی از ابعاد کلی کمتر بوده ولی با این حال به راحتی تا 1 نفر را در خود جای خواهد داد. طبق این ابعاد تحمل وزن این قایق برابر 45 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار خوب برای این کالا محسوب می شود.

روش نصب

راه اندازی این قایق بادی یک نفره تفریحی بسیار آسوده بوده و در مدت زمان کمی نیز باد می شود. در ابتدای هر چیزی باید آن را از بسته بندی خود خارج نموده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه قایق نازل پمپ باد همراه این محصول را به آنها متصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. البته پمپ های باد قوی تری مانند پمپ های باد برقی نیز وجود داشته که می توانند برای راه اندازی بسیار سریع تر استفاده شود. اما باد زدن این قایق را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و از سفت شدن بسیار زیاد جلوگیری شود تا به درز های آن آسیب نرساند. برای جمع نمودن این قایق نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند باد درون این کالا را خالی کرده و سپس به صورت صحیح تا زده شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...