قایق بادی یک نفره RX 2000 بست وی

bestway 61106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره RX 2000 از سری قایق های بادی تفریحی شرکت بست وی بوده که از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قایق های مخصوص آب های آرام می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار آب و شرایط جوی مختلف بهره می برد. این کالا از ساده ترین طراحی ها برخوردار بوده و از وزن خوبی برای حمل بهره مند است. در قسمت لبه این کالا اهرم نگهدارنده پارو و طناب نجات تعبیه شده است. از ویژگی های دیگر خوب این محصول می توان به کف بادی آن اشاره نمود. قسمتی که مصرف کنندگان با نشستن بر روی آن می توانند احساس راحتی بسیار کنند. راه اندازی این قایق بادی نیز توسط پمپ باد دستی همراه این کالا صورت می گیرد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 165 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی 
 وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

یکی از برترین تولید کنندگان محصولات بادی شرکت بست وی می باشد که با تولید سری هیدروفورس (جیمینی) محبوبیت بسیاری را در میان تمامی تولید کنندگان به همراه داشته است. قایق بادی دو نفره RX 2000 یکی از قایق های محبوب این شرکت می باشد که در رده محصولاتی همچون چلنجر و یا سی هاوک در شرکت اینتکس قرار می گیرد. ساختار این قایق بادی با استفاده از دو محفظه باد اصلی و محفظه باد کف بوده که باعث می شود امنیت بسیار بالایی داشته باشد. به علاوه ساختار مستحکم و فوق العاده در کنار قیمت مناسب بزرگ ترین مزیت های این محصول از شرکت بست وی به حساب می آیند که در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی به شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این قایق ساده و بسیار دوست داشتنی است، و از استاندارد های ساختاری قایق های بادی و سنتی پشتیبانی می کند. بدنه دارای تم رنگ نقرآبی می باشد و با رگه های زرد و یا سفید دیزاین شده است، رنگ بخش داخلی بیشتر به سبز تیره تمایل داشته و کثیفی و لکه را کمتر نشان می دهد، در قسمت بالای دو دیواره طولی قایق دو عدد حلقه تعبیه شده است که برای تسهیل در پارو زدن بوده و نقش اهرم نگهدارنده را دارد. حلقه های دیگری نیز بر روی بدنه وجود دارند که برای عبور طناب نجات قرار گرفته است. از مزیت های اصلی در طراحی این قایق 3 محفظه باد بدنه آن است که امنیت قایق بادی را بیشتر می کند، به این صورت که در صورت صدمه دیدن یا پنچر شدن یکی از محفظه های باد بدنه قایق محفظه باد دیگری وزن سرنشینان را تا رسیدن به خشکی تحمل می کند، این شیوه طراحی سالهاست که در قایق های بادی رده بالا استفاده می شود و امتحان خود را پس داده است.

ابعاد و وزن

قایق های دو نفره در تمامی مدل ها و در این رده قیمتی معمولا ابعاد مشابهی با یکدیگر دارند، این قایق بادی نیز با طول و عرض 165×107سانتی متر فضای خوبی را برای استفاده دو نفر فراهم می کند. البته در نظر داشته باشید که ابعاد ذکر شده از سوی بست وی اعلام شده و فضای خارجی قایق را در بر می گیرد و محلی که برای سرنشینان در نظر گرفته شده است کمتر می باشد که صد البته این نوع ساختار در قایق های بادی برای امنیت یشتر سرنشینان آن می باشد. قایق بادی RX 2000 همانند مدل سه نفره آن دارای ارتفاع 36 سانتی متری است اما ضخامت لایه بادی کف آن حدود 10 سانتی متر و یا کمتر است. از مزیت های اصلی این قایق بادی می توان به وزن و حجم بسته بندی بسیار کوچک آن اشاره کرد، بسته بدی قایق بادی دو نفره بست وی کمی از جعبه لپ تاپ های 14 اینچی بازار بزرگتر بوده که باعث می شود بتوان آن را به سادگی درون کوله پشتی و یا صندوق عقب اتومبیل قرار داده و حمل کرد. به علاوه وزن این قایق بادی کمتر از 14 کیلوگرم بوده که منجر به ساده تر شدن حمل آن می شود. 

جنس و کیفیت

بدنه این محصول از برترین و بهترین مواد اولیه پی وی سی تولید شده تا به امروز ساخته شده است، د قسمت رویه و کناره های این قایق بادی از لایه های PVC مستحکمی ساخته شده است، این لایه ها انعطاف بسیار خوبی داشته و می تواند در شرایط مختلف مقاومت خوبی از خود نشان دهد. قسمت های زیرین قایق نیز دارای 4 لایه PVC برزنتی ضخیم بوده که در صورت برخورد به اشیاء تیز فشار زیادی را تحمل می کند. در تولید محصولات بادی علاوه بر کیفیت مواد اولیه ضخامت لایه های آن نیز بسیار مهم است، از این رو شرکت BestWay با تولید محصولی بسیار خوب و با کیفیت توانسته استاندارد های مهمی را رعایت کند و رضایت مشتریان را به همراه خود داشته باشد. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این قایق بادی در ابتدا لازم است که محلی کاملا صاف و عاری از هرگونه شئ تیز را در خشکی داشته باشید که فضای مناسب و کافی برای قرار گیری قایق را داشته باشد. در ادامه قایق را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی این محل قرار دهید. سپس نوبت به باد کردن محفظه های باد مختلف آن می رسد، ابتدا محفظه باد داخلی را با استفاده از تبدیل متوسط پمپ برقی و یا تبدیل بزرگ موجود در بسته بندی پمپ دستی باد کنید. سپس با بستن دریچه تخلیه بزرگ، دریچه تخلیه کوچک تر را باز کنید، والف کوچک از خروج باد به بیرون جلوگیری می کند و می توان باد داخلی قایق را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی افزایش داده و سطح را سخت کنید. مرحله دوم باد کردن محفظه را بهتر است با پمپ باد دستی انجام دهید چراکه پمپ های برقی توانایی وارد کردن فشار بیش از حد نیاز را ندارند. در ادامه نیز محفظه باد کف قایق را با استفاده از تبدیل  کوچک دریچه باد می کنید، با انجام این مراحل راه اندازی قایق پایان یافته و آماده استفاده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...