قایق بادی 2 نفره RX 4000 با پارو

bestway 61107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره مدل RX 4000 با پارو یکی دیگر از مدل های قایق های تفریحی 2 نفره بوده که بر خلاف مدل قبلی خود از یک جفت پارو پلاستیکی بهره می برد. این قایق ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی بوده که از کیفیت و مقاومت مناسبی در برابر فشار آب و شرایط جوی مختلف به همراه خواهد داشت. این قایق می تواند با توجه به طراحی و ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده برای آن یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی در انواع آب های ارام مانند رودخانه ها و دریاچه ها باشد. محصولی که همانند مدل های دیگر خود از اهرم مخصوص نگهدارنده پارو و همچنین طناب نجات نیز برخوردار است. علاوه بر این در کنار این قایق یک پمپ باد دستی برای راه اندازی آن قرار داده شده است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 234 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 15.5 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو

شرکت بست وی را می توان یکی از بزرگترین تولید ککنده های قایق های بادی در سراسر جهان معرفی نمود . قایق بادی دو نفره RX 4000 نیز از جدیدترین محصولات همین شرکت می باشد که دارای کیفیت قابل قبولی نیز می باشد و می توانید از آن در شرایط جوی مختلف استفاده نمایید . در ادامه به بیان مزایا و معایب این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ساخت

طراحی این قایق دو نفره به گونه ای می باشد که تعادل کامل بر روی آب خواهد داشت و شما نگران واژگون شدن قایق نخواهید شد . در اطراف این قایق و بر روی بدنه طنابی را مشاهده می کنید که سرتاسر قایق کشیده شده است و به شما کمک می کند تا در مواقع ضروری داخل آب بیندازید و از خطر جلوگیری کنید . همچنین در بخش های کناری این قایق قلاب های مخصوصی را مشاهده می کنید که محل قرار گیری پارو ها بوده و می توانید به کمک این قسمت ، از جدا شدن پارو از بدنه قایق جلوگیری نموده و به راحتی از آن استفاده نمایید . ترکیب رنگ های طوسی و زرد هم در ساخت و طراحی این قایق بادی دو نفره سبب این شده است تا به راحتی بر روی آب دیده شوید و خطری شما را تهدید نخواهد کرد . همچنین به همراه این محصول دو عدد پارو و همچنین یک عدد پمپ باد وجود دارد که در ادامه به توضیح درباره آن ها خواهیم پرداخت . 

 

جنس بدنه 

قایق بادی دو نفره بست وی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می توان با امنیت خاطر در سد و یا رودخانه و حتی دریا از آن استفاده نمود . از ویژگی های این محصول می توان به باد شدن از چند محفظه اشاره نمود که به کمک این ویژگی قایق شما در صورت سوراخ شدن نیز روی آب خواهد ماند و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . در داخل بدنه این محصول از الیاف ابریشمی استفاده شده است و به سبب استفاده از همین الیاف بدنه این محصول استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار و همچنین برخورد با اجسام مختلف پیدا کرده است . در بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . پارو های قرار داده شده در جعبه این محصول نیز پلاستیکی بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار آب دارند . 

 

ابعاد و تحمل وزن

قایق بادی بست وی دارای 234 سانتی متر طول ، 135 سانتی متر عرض و 36 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک قایق بادی دو نفره بوده و استفاده کنندگان از آن با کمبود فضا مواجه نخواهند شد . همچنین به کمک این ابعاد مناسب ، می توانید از آن در رودخانه ها نیز استفاده کرده و نگران برخورد با صخره و یا سنگ ها نباشید . تحمل وزن 190 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های مثبت این قایق بادی محسوب می شود و می توانید بدون نگرانی از بابت بروز مشکل برای کالا ، از آن استفاده نمایید . وزن 6 کیلوگرمی این قایق نیز از مزیت های آن محسوب می شود که به کمک این وزن کم ، می توانید به راحتی قایق را به همراه خود برده و جابجا نمایید . 

 

جمع بندی

قایق بادی حرفه ای دو نفره شرکت بست وی دارای بدنه ای با کیفیت و مستحکم در برابر فشار و ضربه می باشد که دارای پمپ باد و پارو نیز می باشد . بخش های رویه و کناری این محصول از پی وی سی ابریشمی و بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه تعبیه شده است تا استحکام لازم در برابر فشار و ضربه داشته باشد . ابعاد مناسب ، وزن کم و تحمل وزن بالا از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را درباره این محصول و یا محصولات دیگر مطرح کنید .. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...