قایق بادی 5 نفره 2018 مدل MIROVIA

bestway 65049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 5 نفره MIROVIA مدل 2018 یکی از بهترین و حرفه ای ترین قایق های بادی تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان برای تفریحات آبی مانند ماهیگیری بوده که قابل استفاده در آب های آزاد و خروشان می باشد. این قایق بادی دارای استاندارد های بالایی در ساخت خود بوده که در کنار داشتن قیمتی مقرون به صرفه نسبت به قایق های چوبی و کاملا فایبرگلاس کیفیت بسیار بالایی را به ارمغان خواهد آورد. جنس بدنه تشکیل دهنده این قایق بادی از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است. بدنه ای که از ضخامت بالایی بهره مند بوده و در برابر فشار و دمای آب ، ساییدگی های سطحی و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را به همراه خواهد داشت. این قایق بادی بست وی دارای کف فایبرگلاس بوده که پس از باد کردن بدنه لایه های فایبرگلاس در قسمت کف قرار می گیرد تا استحکام و تعادل بالایی را در زمان استفاده روی آب های پر عمق ایجاد کند. این محصول دارای اهرم های مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو بوده و یک طناب نجات روی بدنه برای مواقع اضطراری قرار داده شده است. از دیگر امکانات همراه این قایق بادی می توان به داشتن یک پمپ باد دستی با فشارسنج ، یک جفت پاروی آلومینیومی و بسته مخصوص تعمیرات اشاره نمود. گفتنی است که این محصول قابلیت نصب انواع موتور های قایق را نیز خواهد داشت.

ایمنی قایق بادی به خصوص قایق های بادی برند های معروفی همچون اینتکس ، بست وی و میروویا که تصویر آن را مشاهده می کنید ، بسیار بالا بوده و شما می توانید با اطمینان کامل خرید های خود را انجام دهید . توجه داشته باشید که این قایق ها طبق استاندارد های جهانی تولید می شوند و از هر نظر کیفیت مناسب را دارند . همانطور که پیش تر اشاره شد ، بدنه این قایق ها چند لایه بوده که آن ها را در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم خواهد ساخت . در ضمن این قایق ها در برابر رطوبت مقاوم بوده و اگر مدت های طولانی و سال ها از آن ها استفاده کنید ، باز هم کیفیت خود را به خوبی حفظ خواهد کرد . در ضمن نور آفتاب نیز صدمه ای به آن وارد نکرده و اگر در فضای باز از قایق استفاده کنید ، باز هم آسیبی به آن وارد نخواهد شد . 

از سایر ویژگی های این قایق بادی که شاید از نظر ها دور باشد ، می توان به داشتن چند محفظه باد در درون قایق اشاره کرد . این طراحی بدین دلیل است که اگر زمانی بدنه قایق آسیب دیده و سوراخ شود ، باد در سایر محفظه ها باقی مانده و مانع از غرق شدن خواهد شد . بدین ترتیب شما فرصتی خواهید داشت که با آرامش خود را به خشکی یا ساحل برسانید . بنابراین می بینیم که تولید کنندگان قایق های بادی به تمامی موارد توجه داشته و قایق هایی بی نظیر و بی همتا را تولید کرده اند . از سوی دیگر فروشگاه اینتکس نیز با تجربه بسیار بالای خود سعی بر این داشته تا بهترین و مناسب ترین قایق های بادی را موجود کند تا شما مشتریان عزیز با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید .  

 نوعحرفه ای
 تحمل وزن 640 کیلو گرم
 طول 330 سانتی متر
 عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 44 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها دارای کف فایبرگلاس
 دارای دو نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
 دارای کیسه حمل اشیا
قابلیت نصب موتور
اقلام همراهپمپ دستی، پاروی آلومینیومی ، فشارسنج ، ساک حمل

قایق بادی 5 نفره 2018 مدل MIROVIA یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین قایق های بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که پس از روانه شدن به بازار های جهانی به دلیل کیفیت بی نظیری که دارد به خوبی مورد استقبال هواداران قایق های بادی قرار گرفته است . این قایق بادی در سال 2018 روانه بازار های جهانی شده است در این مدت محدود عرضه به بازار به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران قایق های بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را در خرید قایق بادی همراهی کرده و بتوانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که به خوبی بر روی آب قرار گرفته و شرایط فوق العاده ای را بر روی آب های آرام و خروشان برای شما فراهم می آورد . این قایق بادی دارای دستگیره هایی برای نگهداری پارو و قلاب ماهیگیری می باشد که شما را به خوبی از شر نگهداری این وسایل در قایق خلاص می کند . رنگ بندی این قایق بادی ترکیبی از دو رنگ کرم و سرمه ای می باشد که جلوه ی ویژه ای را به این محصول داده است و می تواند توجه مصرف کنندگان سخت پسند را به خوبی به خود جلب کند . قسمت عقبی این قایق بادی به شکل موشک های کوچکی می باشد که در قابلیت نصب هر گونه موتور  قایق را به این محصول امکان پذیر کرده است و به راحتی می توانید پس از نصب موتور قایق با سرعت دلخواه به تفریح بر روی آب پرداخته و روزی شاد و زیبا را سپری کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که علاوه بر دارا بودن کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه از انعطاف پذیریی بالایی برخوردار است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد . پی وی سی از اجناس با کیفیت استفاده شده در کمپانی های تولید قایق بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است و علاوه بر مقاومت بالا دارای نرمی منحصربفردی می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد و باعث می شود در هنگام استفاده در طولانی مدت دچار احساس درد در قسمت های مختلف بدن نشوید و روزی لذت بخش را سپری کنید . همچنین در کف  این قایق بادی از فایبرگلاس برای بالا بردن کیفیت و مقاومت این قایق استفاده شده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که فضای ایده آلی را برای شما فراهم می آورد . ابعاد قایق بادی 5 نفره 2018 مدل MIROVIA به مشخصات ( طول : 330 سانتی متر ، عرض : 162سانتی متر و ارتفاع : 44 سانتی متر ) می باشد و بهترین حالت را برای قرار گیری 5 نفر بدون محدودیت فضا فراهم می آورد . همچنین یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در هنگام خرید قایق بادی باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد که یکی از نکات کلیدی به حساب می آید ، این قایق بادی قابلیت تجمل وزن تا 640 کیلو گرم را دارد که در دسته بندی قایق های بادی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و با خرید این محصول می توانید یک ابر قایق بادی را با کیفیت فوق العاده در اختیار داشته باشید . از دیگر نکات مهم در هنگام خرید قایق بادی نیز می توان به وزن خود قایق اشاره کرد که این قایق بادی وزنی بالغ بر 66.5 کیلو گرم دارد و نسبت به قابلیت هایی که در خود جا داده است و ظرفیت بالای آن ، وزنی معقول به حساب می آید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط پمپ های باد خودکار و در مدت زمان تقریبا کمی امکان پذیر می باشد . برای این کار کافیست دریچه باد پمپ را به محفظه باد قایق متصل کرده و باد را به درون این قایق بادی هدایت کرده تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم باد کردن و یا زیاد باد کردن محصول خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی لازم را نمی توانید از این قایق بادی مشاهده کنید .

جمع بندی :

قایق بادی 5 نفره 2018 مدل MIROVIA یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین قایق های بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد . این قایق بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با الیاف شمعی می باشد ک ه مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت راحت می کند . قایق بادی 5 نفره 2018 مدل MIROVIA با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...