قایق بادی 6 نفره جیمینی

intex 65070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی 6 نفره محصولی فوق العاده حرفه ای می باشد که دارای کف آلومینیومی است، از این قایق بادی می توان در تمامی شرایط به سادگی و بدون نگرانی از سوراخ شدن استفاده نمود چرا که بخش زیرین آن با استفاده از کیفیت بالایی که دارد توانایی مقاومت در چنین شرایطی را به سادگی داراست، همراه این کالا یک عدد پمپ باد رایگان و یک جفت پاروی اصلی نیز به خریدار اهدا می شود. 

قایق بادی جیمینی 6 نفره GIMINI قابل استفاده برای شش نفر، با کیفیت فوق العاده و لوازم جانبی همراه که حس بسیار خوبی از گشت و گذار های آبی به شما منتقل می کند. از این قایق می توانید در دریا ، رودخانه ، و حتی آبهای پشت سد نیز با خیال آسوده استفاده کنید ، قایق های بادی جمینی در قسمت کف خود دارای لایه مقاوم آلومینیومی هستند که در کنار وزن کم مقاومت بسیار خوبی نیز دارند. همراه این محصول دو عدد پاروی آلومینیومی و یک عدد پمپ دستی بزرگ مخصوص قرار داده شده است.

قایق بادی 6 نفره جیمینی

اگر در میان قایق های بادی حرفه ای برند اینتکس تحقیق کنید ، مطمعنا با قایق های مدل جیمینی برخورد خواهید داشت ، زیرا این نوع از قایق ها ، پرچم دار قایق بادی اینتکس بوده و برای همین بسیار پرطرفدار هستند . نه تنها این قایق در آمریکا بلکه در کشور های اروپایی و آسیایی از محبوبیت بالا برخوردار بوده و حتی از آن در دریا نیز استفاده می شود . این قایق ها می توانند جنبه های گشت زنی ، ماهیگیری و تفریحی داشته باشند . در واقع این قایق به مانند یک قایق بادی پارویی ساخته شده است که حتی شرکت اینتکس دو عدد پارو سفید رنگ برای آن در نظر گرفته است تا شما از آن ها برای به حرکت در آوردن بر روی آب استفاده کنید . این دو پارو متناسب با شکل و ابعاد قایق بادی طراحی شده اند و می توانند یک پارو استاندارد ، سبک و کاربردی باشند . 

ولی نکته ای که در این میان مطرح است ، قابلیت نصب کردن موتور های بنزینی و برقی برای این قایق بوده و شما می توانید از این ویژگی بسیار خوب قایق استفاده کنید . حتی فروشگاه اینتکس نیز بستر اینکار را برای شما فراهم کرده است تا در صورت علاقه بتوانید با راهنمایی فروشگاه اینتکس ، موتور مخصوص قایق خود را تهیه کرده و آن را با کیت هایی که فروشگاه در اختیارتان قرار خواهد داد ، موتور را به آسانی نصب کرده و از آن استفاده کنید . البته که هزینه اینکار جدا بوده و شما می توانید قایق را به همراه پارو خریداری کنید . بنابراین هیچ اجباری برای هزینه اضافی نخواهد بود و بستگی به علاقه شما خواهد داشت . برای کسب اطلاع بیشتر در این رابطه می توانید با فروشگاه تماس بگیرید .

 نوعحرفه ای، 6 نفره
 تحمل وزن 780 کیلو گرم
 طول 380 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC با رویه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 86 کیلوگرم
 دارای کف آلومینیومی مجزا
 دارای نشیمنگاه مخصوص
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
اقلام همراهپارو آلومینیومی، پمپ باد

قایق بادی جیمینی 6 نفره

قایق بادی جیمینی 6 نفره بهترین، مقاوم ترین و یا کیفیت ترین قایق های بادی حرفه ای تولید شده در میان سایر قایق های بادی بوده که از کاربرد های فراوانی بهره مند است. این قایق در سه سایز مختلف طراحی شده که این مدل بزرگترین آنها می باشد. قایقی که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای انجام کارهایی مانند حمل بار های سنگین نیز کاربرد خواهد داشت. محصولی که تحت نام تجاری هیدروفورث عرضه شده و از استاندارد های گوناگونی برخوردار می باشد. این محصول از ویژگی های بسیار خوبی در خود بهره برده که هر کدام آنها سبب می شود تا مزیت های این قایق را هنگام استفاده افزایش دهد. اما برای آشنایی بیشتر با این محصول حرفه ای همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این قایق بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از بهترین و مناسب ترین طراحی و ارگونومی بدنه ها برای قایق بادی جیمینی 6 نفره در نظر گرفته شده تا علاوه بر راحتی استفاده از آن و ایجاد جای بیشتر به راحتی در هر نوع آب تعادل لازم را ایجاد کرده و قابل استفاده باشد. بدنه ای که به صورت بیضی شکل طراحی شده و قسمت انتهایی آن از دو شاخه بادی برای ایجاد تعادل و سرعت بالا بر روی آب بهره می برد. این شاخه ها به گونه ای طراحی شده تا بر فشار آبی که در قسمت انتهایی قایق وارد می شود غلبه کند. دیواره این محصول نیز از بزرگی و ضخامت بالایی برخوردار بوده که با یکدیگر به صورت همسان تعبیه شده است. اما قسمت کف این قایق از نوع لایه ای از آلومینیومی بوده که مقاومت این قایق را بیش از پیش افزایش می دهد. این لایه آلومینیومی در برابر بسیاری از اتفاقات ناگهانی مقاوم بوده و کاملا ضد زنگ می باشد. گرچه از روکش PVC برای آن استفاده شده است. این قایق بادی در درون خود دو نشیمنگاه مجزا داشته که می توان در صورت دلخواه از آنها استفاده نکرد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این قایق می توان به داشتن طناب نجات متصل شده در لبه دیواره، اهرم مخصوص نگهداری پارو و دستگیره های حمل تعبیه شده در بدنه اشاره نمود. البته از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کالا از لحاظ طراحی می توان به قابلیت نصب هرگونه موتور قایق بر روی آن اشاره نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این قایق بادی جیمینی یکی از بهترین جنس های بدنه در میان تمامی قایق های بادی بوده که مقاومت این محصول را چند برابر بیشتر از همنوعان خود کرده است. بدنه ای که ساخته شده از جنس PVC سه لایه با لایه های ابریشیمی در مغز بدنه بوده که مقاومت این قایق را در برابر هر گونه شرایط جوی، دما و فشار آب و همچنین برخورد به اشیای مختلف افزایش داده است. البته این بدنه در برابر تکیه دادن و همچنین حمل بار های سنگین نیز به راحتی دوام بالایی را خواهد داشت. از همین رو این بدنه بهترین نوع در میان سایز جنس های بدنه قاق های بادی محسوب می شود. تمامی قسمت های بدنه از همین نوع جنس بدنه بوده و تنها قسمت کف با سایر قسمت ها متفاوت است. محلی از قایق که از لایه مقاوم آلومینیومی سبک تعبیه شده و از روکش ضخیم PVC نیز برای پوشاندن آن استفاده شده است. برخلاف کیفیت جنس بدنه، وزن آن به نسبت مقاومت بدنه مناسب بوده و به هیچ عنوان مصرف کننده را اذیت نخواهد کرد. قابلیت انعطاف پذیری بالا بدنه و جمع شدن راحت آن نیز از دیگر ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این قایق بادی حرفه ای می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن از دیگر ویژگی ها و آیتم های بسیار مهم در هنگام خرید و استفاده از این محصول بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است. قایق بادی جیمینی 6 نفره همانطور که اشاره کردیم بزرگترین نوع قایق های بادی جیمینی بوده که از ابعادی معادل (طول: 380 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بهره می برد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به راحتی می تواند تا 6 نفر را در خود جای دهد. البته ابعاد قسمت نشیمنگاه کمی از ابعاد کلی کمتر بوده اما تاثیری در کاهش ظرفیت قایق نخواهد داشت. ارتفاعی که این کالا داشته نیز هم اندازه ارتفاع تخت های بادی متوسط می باشد که به راحتی می تواند از ورود آب به داخل قایق جلوگیری کند. اما طبق این ابعاد تحمل وزن آن برابر 780 کیلوگرم بوده که تحمل وزن بسیار بالا و عالی برای این قایق بادی محسوب می شود. البته گفتنی است که این تحمل وزن، تحمل وزن استاندارد بوده و تا 20 الی 30 کیلوگرم نیز می توان به این ویژگی افزود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

راه اندازی قایق بادی جیمینی 6 نفره برخلاف اندازه و نوع آن آسوده بوده و تنها توسط پمپ باد قوی انجام می شود. برای این کار کافیست این کالا از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کنید. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد همراه کالا را به این دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این قایق را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین از باد زدن بیش از حد این کالا باید خودداری کرد زیرا به درز های آن فشار بیش از حد وارد شده و در طول زمان استفاده به آرامی مقاومت خود را از دست خواهد داد. گفتنی است که پمپ باد همراه این محصول نیز از نوع دستی بزرگ بوده که از قدرت پمپاژ بالایی برخوردار است. البته برای باد کردن بدون زحمت این قایق نیز می توان از پمپ های باد برقی استفاده نمود. البته این پمپ همراه قایق نیز از ویژگی مکش باد بهره مند بوده که به راحتی می توان باد بدنه را خالی نمود.

شیوه مراقبت و نگهداری

با اینکه قایق های بادی جیمینی از نوع بهترین قایق های بادی تولید شده از لحاظ قدرت و طراحی بدنه بوده ولی با این وجود بهتر است مراقبت های لازم را برای استفاده بیشتر و مداوم تر از این کالا در نظر داشته باشید. مواردی مانند دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از عمل پرش و جامپینگ در بدنه که خود می توانند تاثیر بسیاری در حفاظت از بدنه بگذارد. علاوه بر این محل و نوع راه اندازی و چگونگی استفاده هم در مراقبت از آن بی تاثیر نیست. زمانی که به هر دلیل این قایق بادی آسیب دید جای هیچ نگرانی نخواهد بود، زیرا توسط بسته تعمیرات اینتکس به راحتی قابل تعیمر خواهد بود. تعمیر این نوع محصلات با اطمینان بالایی انجام شده و کالای آسیب دیده را همانند روز اول خود می کند.

کاربرد و سایر ویژگی

قایق بادی جیمینی 6 نفره پر کاربرد ترین قایق های بادی از لحاظ جس بدنه، ابعاد و تحمل وزن بوده که می تواند علاوه بر تفریحات آبی از جمله گردش آبی، مسابقه های معمولی و ماهیگیری برای کاربرد های مهم دیگری نیز مانند حمل بار بین سواحل، لنج ها و کشتی ها استفاده شود. در واقع برخی از مشتریان هستند که تنها به منظور حمل بار در سطح آب این قایق بادی را خریداری می کنند. البته باید به نسبت ویژگی و قدرتی که این قایق دارد از آن کار کشیده شود تا مدت زمان زیادی برای مصرف کننده قابل استفاده باشد. از ویژگی های کلی این قایق بادی حرفه ای نیز می توان به بدنه بسیار مقاوم، کف آلومینیومی، قابلیت نصب هر گونه موتور قایق بر روی آن، داشتن اهرم های مخصوص نگهداری پارو و دستگیره حمل بدنه، داشتن بسته تعمیرات و پمپ باد دستی بزرگ با قابلیت مکش و پمپاژ هوا، طناب نجات، یک جفت پاروی آلومینیومی با قابلیت رگلاج و تغییر سایز و ... اشاره نمود. تمام این ویژگی ها سبب می شود تا از قایق جیمینی 6 نفره یک قایق بادی کامل و مجهز و مورد اطمینان برای استفاده در آب های مختلف به وجود آورد.

جمع بندی

قایق بادی جیمینی 6 نفره بهترین و بزرگترین قایق های بادی تولید شده تا کنون بوده که به دلیل داشتن ویژگی ها و مزیت های بسیار زیاد خود به محبوب ترین و پر فروش ترین قایق های بادی در میان قایق های بادی حرفه ای تبدیل شده است. محصولی که برای استفاده در دریاها، دریاچه ها، رودخانه های خروشان و ... یکی از بهترین گزینه های مصرف کنندگان خواهد بود. محصولی که توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...