قایق بادی EXCURSION 3

intex 68319

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جدید اکسکروشن 3 در واقع سری جدید این دسته از قایق های بادی با ظرفیت 3 نفره بوده که ساخته شدهاز جنس PVC مقاوم چند لایه با روکش برزنتی طرح دار می باشد. محصولی که همانند نوع قدیمی خود دارای کف بادی مواج و همچنین دو نشمینگاه بادی با تکیه گاه می باشد. این محصول با داشتن تحمل وزن 300 کیلوگرمی گزینه مناسبی برای مصارف مجردی در انواع آب های آرام خواهد بود.

قايق بادی سه نفره مناسب برای رودخانه های آرام، دريا، درياچه ، سد و ماهيگيری سه محفظه هوای جداگانه طناب دور قایق در سرتاسر بدنه پايه نصب کيت موتور بدنه بسيار مقاوم در برابر خراش و اشعه آفتاب از جنس ورقه ضخيم PVC دارای پمپ دستی پر توان و دو عدد پاروی 135 سانتيمتری دارای پايه مخصوص پارو دو پايه مخصوص قرارگيری قلاب ماهيگيری کف باد شونده مقاوم برای راحتی بيشتر دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده بسته مخصوص تعميرات هنگام استفاده از قایق ها حتما وسايل ايمنی مناسب نظير جليقه نجات همراه داشته باشيد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 262 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 19.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی با تکیه گاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی EXCURSION 3

قایق بادی اکسکروشن 3 یکی دیگر از سری قایق های خانواده اکسکروشن شرکت اینتکس بوده که به عنوان سایز میانی برای مصرف کنندگان تولید شده است. این کالا در واقع همانند مدل های بزرگ و کوچکتر خود طراحی و ساخته شده که از رنگبندی یکسانی نیز بهره می برد. این کالا در حقیقت برای انواع تفریحات آبی و همچنین کاربرد های دیگر مانند حمل بار به کار می رود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت قایق بادی اکسکروشن 3 همانند مدل های دیگر خود به شکل بیضی بوده و قسمت جلویی آن برای افزایش سرعت به صورت نیم دایره طراحی شده است. این کالا بدنه دو تکه داشته و در قسمت جلویی و انتهایی خود از یک دستگیره مخصوص حمل قایق برخوردار است. اما یکی از بخش های مهم این قایق بادی قسمت کف آن بوده که به صورت مواج بادی طراحی شده است تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و یا دراز کشیدن استحکام آن را نیز افزایش دهد. در قسمت لبه این قایق اهرم های مخصوص ماهیگیری و همچنین نگهداری پارو قرار داده شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از آیتم های بسیار مهم برای خرید قایق ها به حساب می آید، در خرید این محصول نیز مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که از ضخامت و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف، دما و فشار آب و همچنین فشار های ناشی از اوزان بالا بهره می برد. قسمت کف این قایق نیز از نوع PVC دو لایه بوده که از روکش طرح چرم برخوردار می باشد. اهرم های تعبیه شده در لبه قایق و همچنین دستگیره حمل نیز همگی ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده می باشند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این قایق بادی معادل (طول: 262 سانتی متر ، عرض: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. گفتنی است که مقدار ابعاد داخلی و قسمت نشیمنگاه آن نیز ابعاد کمتری نسبت به ابعاد کلی خواهد داشت. طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 300 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای استفاده 3 الی 4 نفر خواهد بود. البته با کمی کاستن باد بدنه می توان به تحمل وزن آن افزود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. این قایق از دریچه های باد مخصوص خود بهره برده که از سایز بخصوصی برخوردار می باشد. اما پمپ بادی که در کنار این قایق قرار داده شده دارای نازلی بوده که باید متناسب با اندازه دریچه باد به قایق متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. در هنگام باد زدن باید به این نکته توجه داشت که در صورت باد زدن بیش از حد این کالا سفت شده و در صورت فشار به درز ها آسیب خواهد زد. همین که هنگام باد زدن شکل کامل به خود گرفت می توان به باد زدن خاتمه داد.

کاربرد های قایق بادی

از کاربرد های این قایق بادی اینتکس می توان به تفریحات آبی در انواع آب های آرام و بزرگ و همچنین استفاده به عنوان قایق ماهیگیری اشاره نمود. اما این قایق به دلیل داشتن کیفیت بدنه و تحمل وزن بالا می تواند به عنوان حمل کننده و جا به جا کننده بار نیز استفاده شود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار مهم این قایق بادی در یک جمله می توان به داشتن انواع اهرم های ماهیگیری و نگهدارنده پارو و همچنین دستگیره حمل قایق اشاره نمود. همچنین دو نشیمنگاه بادی با پشتی و یک کیسه نگهداری اشیا در کنار این محصول قرار داده شده است. البته این نشیمنگاه های بادی نیز ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که می تواند توسط پمپ باد های دستی نیز به راحتی راه اندازی شود. دو پارو آلومینیومی نیز برای حرکت دادن این قایق با قابلیت رگلاج در کنار این قایق قرار داده شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...