مبل بادی تختخواب شو بادی

intime 68903

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 200 کیلو گرم ، نوع جنس: PVC ، وزن کاناپه بادی: 6.5 کیلو گرم ، همراه با 2 عدد کوسن رایگان ، کد محصول: intime 68903 ، به همراه دستی ، دارای قفل پشت کاناپه برای نگهداشتن لایه زیرین ، رویه ضد تعریق ، دارای برچسب مخصوص تعمیرات با وصله از جنس کاناپه ، سطح کاناپه موج داربرند : اینتایم ، با ضمانت نامه دو ساله پمپ

مبل تختخواب شو بادی اینتایم از کاناپه های بادی مخصوص استفاده در منزل و محل کار که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات می باشد. این کاناپه بادی با داشتن بدنه ای مات بسیار زیبا جلوه داده و در دکوراسیون داخلی منزل تاثیر فراوانی می گذارد. ابعاد این کالا (طول: 210 سانتی متر، عرض: 164 سانتی متر، ارتفاع: 74 سانتی متر) بوده و قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلوگرم (تحمل وزن استاندارد) را دارد. این کاناپه قابلیت تبدیل به تخت و تشک و مبل دو نفره را داشته و از دو کوسن بادی همراه خود بهره می برد.

مبل تختخواب شو بادی دو نفره, فقط باد كنید و بشینید اگر به دنبال یک هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید ما  مبل های بادی تخت خواب شو intime را به شما پیشنهاد می كنیم. این کاناپه های بادی كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛ شیک، فانتزی ، سبک و بادوام می باشند. قدرت تحمل بالایی دارند و می توانند حتی وزن 250 كیلو گرم را نیز تحمل كنند. از این مبل ها می توانید در – اتاق خواب – اتاق نشیمن – گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید.، دارای کیف دستی جهت حمل. این مبل تخت خواب شو می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که در منزل جای کمی دارند و نمی توانند مبل و تخت جداگانه داشته باشند. به همین دلیل با خرید آن می توانند هم در مکان و هم در هزینه ای که صرف می کنید صرفه جویی کنید. کیفیت آن هم فوق العاده بالاست.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 210 سانتی متر
 عرض 164 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
 دارای دو عدد کوسن بادی همراه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

مبل بادی تختخواب شو بادی

مبل بادی (کاناپه بادی) تختخواب شو بادی شرکت اینتایم یکی از کاناپه های پر فروش و با کیفیت از این شرکت بوده که ساخته شده از جنس بدنه مناسب و همچنین ارگونومی بسیار راحت می باشد. محصولی که برای استفاده در هر مکانی از جمله منزل، محل کار و حتی در سفر تولید شده و با داشتن طراحی شیک می تواند در تغییر دکوراسیون یک مکان نیز موثر باشد. این کالا را می توان در میان کاناپه های بادی راحتی/فانتزی قرار داد. محصولی که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که اشاره کردیم طراحی صورت گرفته در این کالا بسیار شیک و مناسب بوده و با داشتن ارگونومی ساخت باز و راحت می تواند هنگام استفاده لذت بی وصفی را به مصرف کننده منتقل کند. این بدنه به گونه ای طراحی شده که از یک تکیه گاه بزرگ برای کمر و همچنین دو تکیه گاه دست بهره می برد. محصولی که رویه ای ساده داشته و نشیمنگاه آن را سطحی مواج تشکیل می دهد. همچنین ساختار داخل بدنه کاناپه نیز به صورت لایه ای موازی بوده تا استحکام آن را افزایش دهد. از دیگر ویژگی هایی که از لحاظ طراحی در این کاناپه مشاهده می کنیم قابلیت چندکاره بودن آن می باشد که در ادامه به آن می پردازیم...

قابلیت چند کاره

قابلیت چند کاره در واقع قابلیتی آشنا برای انواع کاناپه های بادی بوده که توسط یک یا دو تشکی که به نشیمنگاه آن متصل شده است صورت می گیرد. در این کاناپه نیز ما شاهد یک تشک متصل به بدنه توسط لایه ای از جنس PVC دو لایه می باشیم. تشکی که سبب می شود در هنگام باز بودن نشیمنگاهی بزرگ را به ارمغان آورد و این کاناپه را به یک تخت یا تشک تبدیل کرد. اما در صورتی که این تشک را جمع کنیم سبب می شود تا نشیمنگاه این محصول بلند تر شده و آن را به یک کاناپه و یا مبل دو نفره تبدیل کند. این قابلیت در حقیقت می تواند امکان استفاده از این محصول را در انواع سفر های نیز به مصرف کننده بدهد که این قابلیت نیز خود یک مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از عوامل مهم در کیفیت و خرید هر کالایی محسوب می شود، در این کاناپه یا مبل نیز مورد توجه زیادی قرار می گیرد. جنس بدنه ساخته شده این کاناپه از نوع پلاستیک PVC با روکش مات بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. نشیمنگاه آن نیز از همین جنس طراحی و ساخته شده و به دلیل مواج بودن این قسمت در جلوگیری از تعرق بالا مقاومت مناسبی از خود نشان خواهد داد. اما قسمت مهم این کاناپه لایه های نگهدارنده پایه داخل بدنه بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با مقاومت بالا می باشد. زیرا که وظیفه اصلی این قسمت تحمل وزن مصرف کننده می باشد. البته بدنه اصلی نیز به همین لایه متصل شده که در هنگام باد زدن ابتدا این لایه ها باد شده و پس از باد شدن آن ها لایه رویی شکل می گیرد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این کاناپه در نظر گرفته شده ابعادی برابر (طول: 210 سانتی متر ، عرض: 164 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی تا 2 نفر را نیز در خود جای دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه محصول شده و جایگیری کمتری را برای مصرف کننده خواهد داشت. البته همانطور که گفتیم نشیمنگاه این کالا ابعاد ثابتی را نخواهد داشت و در صورتی که تشک تاشو آن را باز کنیم یقینا ابعاد نشیمنگاه آن افزایش خواهد یافت. اما طبق این ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده تحمل وزن آن برابر 200 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد می باشد. یعنی می توان با کمی کاهش دادن باد بدنه به این تحمل وزن اضافه نمود. علاوه بر این ابعادی که برای تکیه گاه های کمر و دست در نظر گرفته شده به گوه ای بوده که می تواند به راحتی دست ها و کمر مصرف کننده را در بر گیرد.

روش راه اندازی کاناپه

برای راه اندازی این کاناپه بادی تاشو ابتدا پس از خارج کردن آن از بسته بندی خود باید آن را به صورت صحیح بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس باید پمپ باد دستی همراه این محصول را با توجه به اندازه دریچه باد نازل مخصوص را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نماییم. در هنگام باد زدن باید به این نکته توجه داشته باشیم که باد زدن بیش از حد سبب می شود تا به لایه های درونی این کالا فشار زیادی را وارد کند و مرور زمان و با توجه به فشار های ناشی از تحمل وزن آسیب خواهند دید. پس بهتر است مقدار باد زدن تا به اندازه ای باشد که سبب نشود بدنه بیش از حد سفت شود.

نحوه مراقبت از کاناپه

برای مراقبت از این کاناپه و یا مبل بادی بهتر است در ابتدای هر چیزی اشیای تیز را از آن دور نماییم و این محصول را در مکانی مناسب خود قرار دهیم. نکته بعدی پرش و یا جامپینگ نکردن بر روی آن است. کاری باعث می شود آسیب جدی به بدنه وارد شود. همانطور که در بخش راه اندازی کاناپه نیز اشاره کردیم نوع و مقدار باد زدن این کالا نیز خود می تواند در مراقبت و نگهداری این محصول موثر باشد. اما برای حفاظت بیشتر از این کاناپه بهتر است از یک روکش و یا کاور پارچه ای برای آن استفاده نمایید.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های دیگر این محصول داشتن وزن بسیار مناسب می باشد. این کاناپه وزنی معادل 6.5 کیلوگرم دارد. وزنی که شامل بسته بندی این کالا شده و خود کاناپه یقینا وزن کمتری خواهد داشت. علاوه بر این دو کوسن بادی مجزا نیز همراه این مبل قرار داده شده که به صورت جداگانه ای باد می شوند. این محصول می تواند با توجه به پیشنهاد شرکت اینتکس برای استفاده در منزل، محل کار و حتی سفر مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...