مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی

beanbag L750

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی

مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی یکی از جدیدترین مبل های بین بگ برای سنین بزرگسال بوده که از کیفیت و دوام بسیار بالایی بهره مند است. این مبل دارای طراحی بدنه بسیار خوبی بوده که علاوه بر نشستن می توان از آن به عنوان محلی برای خواب نیز استفاده کرد. این مبل دارای رویه نرم و مخملی بوده و جنس بدنه تشکیل دهنده آن از نوع پارچه ترک نانو با آستری می باشد. بدنه با ضخامت بالا که به راحتی قابل شستشو نیز خواهد بود.

محصولی که همراه خود از یک زیر پایی از جنس خود مبل بهره برده که می تواند برای قرار دادن پا محلی بسیار مناسب باشد. این زیر پایی خود می تواند به عنوان صندلی مجزا در هر مکانی به کار برده شود. یکی از ویژگی های خوب این نوع مبل شنی داشتن دستگیره مخصوص حمل آسوده در قسمت فوقانی خود بوده که به دلیل داشتن وزن کم به یک دست نیز قابل جا به جایی و حمل خواهد بود. این مبل در رنگ های متنوعی تولید شده که بازه انتخاب خریداران را افزایش داده است.

ویژگی های مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی

بین بگ ها به واسطه طراحی های متنوعی که دارند دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود هستند که بایستی در هنگام خرید مبل بین بگ خود به آن ها توجه داشته باشید . با توجه به ابعادی که بین بگ ها دارند ، آن را به دو دسته بین بگ کودک و بین بگ بزرگسال تقسیم  کرده است . این محصولات با توجه به مدلی که دارند می توانند حداکثر وزنی را تحمل کنند که باید به این نکته نیز توجه داشته باشید . به عنوان مثال مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی قادر به تحمل وزن 180 کیلوگرمی است که می توان به کیفیت بسیار بالای مبل و جنس عالی آن پی برد .

از ویژگی های خوبی که این مبل دارد می توان به طراحی شیب دار اشاره کرد که نحوه نشستن شما را تغییر داده و می تواند سطحی نرم و عالی را برای استراحت ایجاد کند . همچنین وزن سبک آن از دیگر ویژگی های مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی به شمار می آید که جابجایی آن را ساده و راحت کرده است .

مزایا زیرپایی در کنار مبل بین بگ شیبدار

برخی از مدل بین بگ ها به خصوص بین بگ های شیبدار در کنار خود زیرپایی دارند . زیرپایی از مزیت های خوب مبل بین بگ ها به شمار می آید که اگر دوست دارید خستگی شما بسیار زودتر از تن و پاها خارج شود ، حتما بین بگ هایی را خریداری کنید که در کنار خود زیرپایی دارند . زیرپایی می تواند پاهای شما را  سطح زمین بالا تر نگه دارد و تقریبا همسطح با بخش نشیمنگاه مبل قرار دهد ، بدین ترتیب گردش خون در پاها نیز به بهترین شکل صورت گرفته و می تواند خستگی را بهتر از پاها خارج کند . 

آسیب ها و تعمیرات مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی

بین بگ ها مبل هایی مقاوم و بسیار با کیفیت هستند ، اما گاهی ممکن است بر اثر عدم نگهداری صحیح مبل بین بگ ها نیز دچار آسیب بشوند ، از نمونه آسیب هایی که ممکن است یک بین بگ ببیند ، پارگی رویه یا آستری است . در رابطه با بخش های مختلف بین بگ در بخش نقد و بررسی توضحات جامعی ارائه شده است . این دو لایه به دلیل اینکه از پارچه ساخته شده است ممکن است بر اثر فشار ، ضربه و یا برخورد اجسام آسیب ببیند . اما ویژگی خوب بین بگ ها و قابلیت تعمیر آن ها به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید بین بگ خود را پس از آسیب دیدن تعمیر کنید .

تعمیرات بین بگ را می توانید خودتان اجام دهید ولی اگر قصد دارید که بین بگ شما به صورت تخصصی تر و بهتر تعمیر شود می توانید محصول خود را برای فروشگاه ارسال کرده و بخش آسیب دیده را تعمیر و در صورت دلخواه آن را تعویض نمایید . این خدمات پس از فروش تنها توسط فروشگاه تهران اینتکس ارائه می شود .

نقد و بررسی مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی

مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی از دوست داشتنی ترین مبل بین بگ هایی است که در سال جاری طراحی شده و یکی از پر فروش ترین مدل های مبل بین بگ فروشگاه مبل شنی تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را با نازل ترین قیمت خریداری کنید . این بین بگ برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند سطحی بزرگ و بسیار ایده آل برای نشستن تمامی سنین با هر وزنی فراهم کند . بین بگ ها نشیمنگاه های راحتی هستند که سطوح نرم و انعطاف پذیر آن ها نشستن را برای ساعت های طولانی ساده تر و راحت تر می کنید تا بتوانید به خوبی خستگی را از تن به در کنید . در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی آشنا شوید .

طراحی و ساختار مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی

طراحی و ساختار مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی کاملا متفاوت از بیشتر بین بگ های موجود در بازار می باشد که طراحی شیبدار و خوابیده ای دارد . این طراحی به واسطه شیب و ساختار خوابیده خود می تواند به شما این اجازه را بدهد تا به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل شنی نشسته و استراحت کنید . طراحی شیب دار این مبل ها را برای بازی های رایانه ای و کنسول های بازی بسیار ایده آل کرده است تا بتوانید تکیه گاه و نشیمنگاه انعطاف پذیر را داشته باشید .

در کنار مبل بین بگ شیبدار زیراندازی نیز قرار داده شده است که می توانید پاهای آن را بر روی آن قرار دهید . ارتفاع این زیرپایی به اندازه ارتفاع نشیمنگاه بین بگ است که می تواند پاها را در یک راستا قرار دهد . با بالا بودن پاها خستگی بهتر رفع شده و همچنین گردش خون بهتری در پا و کل بدن جریان خواهد داشت . در بخش تکیه گاه بین بگ ، بالشی مجزا و بسیار خوشفرم قرار گرفته شده است که می توانید سر خود را با تکیه دادن به آن بالا تر نگه داشته و زاویه بسیار بهتری را برا نشستن و تماشای تلویزیون و حتی مطالعه کتاب داشته باشید .

جنس مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی

برای تولید مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی از سه لایه استفاده شده است که دو لایه آن یعنی پوسته و آستری بین بگ از جنس پارچه و بخش داخلی آن از جنس پلی استایرن ساخته شده است . استفاده از پلی استایرن برای بین بگ ها از چند جهت خوب است ، یکی اینکه انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته و شکل شنی و خرد شده آن می تواند فرم پذیری بسیار خوبی را به بین بگ ببخشد . از سوی دیگر بین بگ وزن سبکی خواهد داشت چرا که پلی استایرن برخلاف حجم زیاد خود وزنی ندارد .

جنس رویه مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی از پارچه ترک نانو می باشد . شاید این پارچه بهترین نوع پارچه و رویه برای بین بگ ها باشد چرا که از خاصیت نانو برخوردار است . پارچه های نانو به دلیل داشتن خاصیت آب گریزی کاملا ضد آب هستند و هیچگونه رطوبت را از خود عبور نمی دهند ، از سوی دیگر بین بگ ضد حریق نیز می شود بدین ترتیب در صورت برخورد با شعله های آتش و یا قرار دادن بین بگ در نزدیکی بخاری یا شومینه آسیبی به آن وارد نخواهد کرد .

نگهداری و شستشو مبل بین بگ شیبدار با زیر پایی

رویه بین بگ ها ممکن است در دراز مدت و کشیده شدن و مالیده شدن به هر جایی کثیف شوند ، از این رو نیاز است تا آن را تمیز کنید و لکه ها را از بین ببرید تا همچنان بین بگ جذابیت ظاهری خود را حفظ کند . شما می توانید با استفاده از دستمال نمناک بین بگ را تمیز کنید ، اما در صورتی که زیاد کثیف است می توانید رویه را به طور کلی جدا کرده و با دست و یا با ماشین لباسشویی بشویید . ضد آب بودن رویه سبب آن شده است که رویه آسیبی نبیند . توجه داشته باشید که از سفید کننده ها استفاده نکنید و یا بین بگ و حتی زیرپایی را به طور کلی و به همراه محتوای شنی نشویید . برای کسب اطلاع از قیمت بین بگ با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

طول 140 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...