مبل بین بگ نارنجی وندا

vanda 04

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ نارنجی وندا

مبل بین بگ وندا در رنگ نارنجی محصولی شیک و بسیار راحت برای سنین بزرگسال بوده که ساخته شده از جنس پلی استر و مواد داخلی یونولیت می باشد. این مبل دارای نشیمنگاهی نرم بوده و از تکیه گاهی بزرگ برخوردار است. این تیکه گاه بزرگ دارای شیب خفیف بوده که به دلیل داشتن انعطاف بدنه هنگام تکیه دادن به آن شیب آن نیز افزایش پیدا می کند. این مبل قابلیت شستشو داشته و از در برابر نفوذ آب به داخل بدنه نیز مقاوم است به همین دلیل هنگام برخورد آب به بدنه هیچ اسیبی به آن وارد نخواهد شد. انعطاف و تطبیق پذیری این مبل در زمان شکل گیری تنها به دلیل یونولیت های آن نبوده زیرا از دریچه های هوا نیز برای این امر بهره می برد. یک زیپ مخفی براب این بدنه تعبیه شده تا به وسیله آن بتوانید مواد داخلی را پر و یا خالی کنید. تحمل وزن بالا و داشتن وزن کم نیز از دیگر ویژگی های مبل بین بگ نارنجی رنگ می باشد.

نقد و بررسی مبل بین بگ نارنجی وندا

مبل بین بگ نارنجی وندا مدل جدیدی از بین بگ های طراحی شده برند وندا می باشد که در رنگ بسیار زیبا و جذاب نارنجی تولید شده است ، استفاده از بین بگ ها همواره توصیه شده است زیرا انعطاف پذیری بسیار خوب این مبل ها تنها مختص به مبل بین بگ ها و مبل های شنی بوده که این فرم پذیری خوب را در هیچ مدل دیگری نمی توان یافت ، به همین دلیل نیز می توانید ساعت ها بر روی مبل نشسته و استراحت کنید . زیبایی و طراحی منحصر به فرد این محصولات سبب شده است تا حتی از آن بتوانید در محل کار خود ، بوتیک ها ، نمایشگاه ها ، آتلیه های عکاسی و ... نیز استفاده کنید . مبل بین بگ نارنجی وندا برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند سایزی استاندارد برای نشستن بالغین باشد . 

ساختار و طراحی مبل بین بگ نارنجی وندا

ساختار و طراحی مبل بین بگ نارنجی وندا برخلاف بسیاری از مبل بین بگ های راحتی ، گرد یا گلابی شکل طراحی نشده است ، اما به دلیل داشتن تکیه گاه بلند و مرتفع در کنار نشیمنگاه پهن و گود می تواند سطحی آرگونومیک را برای نشستن شما فراهم کند . این محصول تک رنگ طراحی شده و یکی از زیبا ترین مدل های موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد . برای تولید مبل بین بگ نارنجی وندا از سه لایه استفاده شده است که بیرونی ترین لایه آن را رویه ، لایه میانی آن را آستری و داخلی ترین لایه آن را محتوای شنی خرد تشکیل داده است . محتوای شنی این محصول سبب شده است تا انعطاف پذیری بسیار خوبی را در بین بگ شاهد باشیم . 

جنس رویه مبل بین بگ نارنجی وندا

جنس رویه مبل بین بگ نارنجی وندا از پارچه بسیار خوب پلی استر می باشد . پلی استر از دسته پارچه های ضد آب شمعی می باشد که به دلیل خاصیت آب گریزی خود مانع از ورود رطوبت به داخل مبل خواهد شد ، به همین دلیل نیز می توانید از آن در مکان های مرطوب مانند استخر و در استان های شرجی در خارج از خانه مانند حیاط استفاده کنید . این ویژگی خوب باعث شده است تا لکه پذیری مبل بسیار کم تر شده و بتوانید به راحتی نیز لکه ها را پاک کنید . پلی استر در برابر ساییدگی نیز مقاوم بوده و اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی نیز به آن آسیبی وارد نمی کند . آستری استفاده شده برای ساخت محصول نیز جنس پارچه ای نخی و مخملی داشته که ضخامت خوب آن دوام مبل را افزایش داده و سبب استحکام بیشتر رویه نیز شده است . توجه داشته باشید که رویه قالبیت جدا شدن از آستری را داشته که می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید .

استفاده و نگهداری صحیح از مبل بین بگ نارنجی وندا

در بخش قبلی به صورت مختصر توضیح داده شده که در چه مکان هایی می توانید از مبل بین بگ نارنجی وندا استفاده کنید ، اما توصیه می شود که اگر قصد استفاده از محصول در حیاط خانه و ... دارید از زیرانداز ها استفاده کنید تا آسیبی به کف مبل وارد نشود . بین بگ فوق سایز بزرگی داشته و استفاده از آن برای کودکان چندان توصیه نمی شود ، لذا اگر برای کودکان و نوجوان قصد خرید بین بگ دارید می توانید مدل های دیگر که برای کودکان طراحی شده است را از فروشگاه تهران اینتکس با ضمانت خریداری کنید .

آسیب ها و تعمیرات مبل بین بگ نارنجی وندا

نمایندگی خرید و فروش بین بگ تهران اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش ، به فروش می رساند که می توانید با اطمینان خاطر محصولات خود را خریداری کنید . همچنین در صورت آسیب دیدن مبل های شنی خود می توانید برای تعمیرات از فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید . اینتکس خدماتی چون دوخت مبل ، تعویض رویه و آستری ، شارژ بین بگ و ... را انجام می دهد .

از سری آسیب هایی که ممکن است به مبل شنی و بین بگ ها وارد شود می توان به پارگی رویه یا آستری از دوخت و یا بدنه شود که هر دو آن ها قابلیت تعمیر دارند چرا که جنسشان از پارچه بوده و با دوخت و دوز برطرف می شود . از سوی دیگر ممکن است مبل شنی افت داشته باشد که به دلیل استفاده طولانی مدت و فشرده شدن محتوای داخلی محصول می باشد ، بدین ترتیب شما می توانید با شارژ کردن بین بگ خود این مشکل را نیز برطرف سازید .

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم بدنه 220 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...