مبل بین بگ یک نفره شیبدار

beanbag S750

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ یک نفره شیبدار

مبل بین بگ یک نفره شیبدار از سری مبل های شنی و هپی چیر شرکت اینتکس بوده که از کیفیت و دوام بالایی بهره می برد. این مبل یکی از مناسب ترین وسیله ها برای استراحت های سطحی در منزل و محل کار بوده که بدنه ای از جنس پارچه ترک نانو با آستر دارد. این جنس بدنه مقاومت خوبی داشته و از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. محصولی که رویه و نشیمنگاه آن را روکش جیر تشکیل داده تا علاوه بر داشتن محلی راحت برای نشستن و یا دراز کشیدن از تعریق بالا نیز جلوگیری کند.

این مبل به دلیل داشتن شیب در بدنه خود می تواند به خوبی محلی برای تماشای تولویزیون نیز بادش، زیرا که ارگونومی خوبی در طراحی خود دارد. از ویژگی های دیگر این مبل می توان به داشتن دستگیره مخصوص حمل که در قسمت فوقانی بدنه تعبیه شده اشاره کرد. این دستگیره به مصرف کنندگان کمک می کند تا تنها با یک دست اقدام به حمل و جا به جایی این محصول خود کنید. داشتن رنگبندی های مختلف و شاد در این کالا نیز از دیگر مزیت های این کالا محسوب می شود.

راهنمای خرید اینترنتی مبل بین بگ

یکی از راه های آسانی که می توانید محصولات مد نظر خود را مشاهده و خریداری کنید ، خرید به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد . شما می توانید با داشتن اینترنت و یک گوشی یا کامپیوتر به اینترنت وصل شده و با جستجو کردن محصول مورد نظر خود ، با تنوع بسیاری از بین بگ ها روبرو شده و تصاویر و مشخصات آن را مطالعه و مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید . در خرید های اینترنتی شما با پرداخت آنلاین می توانید خرید خود را تکمیل کنید .

در خرید های اینترنتی به دلیل اینکه لمس و استفاده از مبل بین بگ وجود ندارد ، توصیه می کنیم که حتما به تصاویر و مشخصاتی که توسط فروشگاه ارائه شده است را مطالعه کنید . از جمله موارد مهمی که بایستی به آن توجه داشته باشید می توان به ابعاد و سایز بین بگ ، جنس رویه و محتوای شنی محصول ، رده سنی بین بگ ، تحمل وزن و برند محصولات توجه داشته باشید . توصیه می شود که خرید خود را از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد خریداری کنید .

مزایا و ویژگی های مبل بین بگ یک نفره شیبدار

مبل های شنی و بین بگ ها محصولاتی استاندارد و از مبل های نسل جدید به شمار می آیند که از نظر ظاهری و طراحی کاملا متفاوت با هر نوع مبل ها می باشند . برخلاف سایر مبل ها ، برای ساخت بین بگ ها از پایه استفاده نمی شود . انعطاف پذیری مبل بین بگ ها منحصر به فرد بوده و این نوع فرم پذیری عالی تنها در بین بگ ها وجود دارد . با توجه به این ویژگی استثنایی و بسیار عالی بین بگ ها امروزه بسیاری از افرادی که ساعات زیادی را به نشستن صرف می کنند ، انتخاب و خرید بین بگ های طبی را در اولویت قرار داده اند . مبل بین بگ شیبدار برخلاف ظاهر و ابعاد بزرگ خود ، وزن بسیار سبکی دارد که به شما امکان جابجایی راحت را داده است .

دلایل افت مبل بین بگ

مبل بین بگ ها و هر نوع مبل و محصولات شنی به واسطه جنسی که دارند ممکن است دچار افت شوند . البته افت مبل شنی اتفاقی عادی است که در اغلب مبل بین بگ ها در گذر زمان و پس از 2 الی 3 سال استفاده اتفاق می افتد . از دلایل افت مبل بین بگ می توان به فشرده شدن محتوای شنی داخل بین بگ در دراز مدت و استفاده مداوم و فشرده شدن این محتوا اشاره کرد که می توانید با تهیه محتوای شنی ، خودتان مبل بین بگ را شارژ کرده و آن را به مانند روز اول پر کنید .

تعویض رویه و شارژ مجدد مبل بین بگ یک نفره شیبدار

گاهی ممکن است رویه بین بگ شما دچار پارگی شود یا در گذر زمان کهنه شود ، بنابراین این امکان برای شما وجود دارد که به هر دلیلی که دوست دارید ، رویه بین بگ خود را تعویض نمایید . لازم به ذکر است که شما می توانید این رویه ها را از خیاط های ماهر و حتی خودتان نیز در صورت ماهر بودن بدوزید ، اما در صورت نیاز می توانید مبل بین بگ خود را برای تعویض رویه و شارژ مجدد مبل بین بگ یک نفره شیبدار ، محصول خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی به صورت تخصصی رویه را تعویض کند . شما می توانید رویه مد نظر خود را سفارش دهید .

نقد و بررسی مبل بین بگ یک نفره شیبدار

مبل بین بگ یک نفره شیبدار ، مدلی پر فروش و محبوب در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به واسطه طراحی شیبدار خود می تواند نشیمنگاهی بسیار نرم و راحت را برای نشستن و حتی خوابیدن فراهم کند . تنوع ساختاری در بین بگ ها و همچنین سطوح انعطاف پذیری که این مبل ها دارند ، باعث شده است تا بسیاری از کسانی که ساعت های زیادی عادت به نشستن دارند بتوانند با استفاده از بین بگ ها از آسیب های احتمالی دور مانده و سطحی نرم را برای نشستن داشته باشند . این ویژگی باعث خواهد شد تا گردش خون بهترین حالت خود را داشته و به اندام ها فشاری وارد نشود .

طراحی مبل بین بگ یک نفره شیبدار

مبل بین بگ یک نفره شیبدار یکی از شیک ترین و خوشرنگ ترین بین بگ هایی است که می توانید از آن استفاده کنید . ظاهر زیبا می تواند دکور خانه یا اتاق خواب را زیبا کند . این ویژگی بسیار خوب سبب شده است تا در نمایشگاه ها و آتلیه های عکاسی نیز از این بین بگ ها استفاده شود . برای ساخت مبل بین بگ یک نفره شیبدار از طراحی سه لایه استفاده شده است که بیشتر مبل بین بگ های با دوام از این طراحی بهره مند هستند .  آستری ، رویه و محتوای شنی سه بخش و لایه های اصلی بین بگ هستند که در کنار هم تشکیل بین بگ را داده اند .

رویه بیرونی ترین لایه و محتوای شنی داخلی ترین لایه مبل می باشد . در میان این دو لایه آستری قرار گرفته است که وظیفه آن نگهداری از محتوای شنی خرد در داخل خود می باشد تا در صورت لزوم بتوانید رویه مبل را جهت شست و شو جدا کنید .  آستری در مبل بین بگ می تواند سبب افزایش دوام و کیفیت مبل بین بگ در برابر فشار و ضربه شود . نوع این بین بگ  همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت شیبدار است . تکیه گاه این مبل نیز به صورتی طراحی شده تا افراد بتوانند سر خود را در ارتفاع بیشتری قرار داده و از وارد شدن فشار بر روی سر و گردن جلوگیری کرده و تماشای تلویزیون یا مطالعه کردن را ساده تر کند .

جنس ساخت مبل بین بگ یک نفره شیبدار

توجه کردن به جنس محصول از ملزوماتی است که باید در خرید مبل بین بگ خود باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا این جنس است که می تواند سبب افزایش دوام و کیفیت محصول شود . بدون شک پارچه ترک نانو یکی از زیبا ترین و البته مرغوب ترین پارچه های بازار است از ویژگی نانو برخوردار می باشد . پارچه های نانو کاملا ضد آب و ضد حریق می باشد .

این پارچه در برابر ساییدگی و همچنین وزن های بالا مقاوم بوده و قابل شست و شو می باشد ، بنابراین در صورت کثیف شدن رویه می توانید آن را جدا کرده و بشویید . محتوای شنی این مبل نیز از دانه های ریز پلی استایرن تشکیل شده است . انعطاف بسیار خوب این جنس و همچنین تحرک آن در داخل آستری سبب افزایش انعطاف پذیری مبل بین بگ یک نفره شیبدار شده است .

شستشو مبل بین بگ یک نفره شیبدار

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد جنس مبل بین بگ یک نفره شیبدار از پارچه ترک نانو می باشد . این پارچه قابل شستشو بوده و کاملا ضد آب است ، به همین دلیل نیز در صورت کثیف شدن می توانید آن را از استری جدا کرده و بشویید . شما می توانید هم به صورت دستی و همچنین با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید . اگر رویه زیاد کثیف است ، شستشو با دست را پیشنهاد می کنیم . شما می توانید از فرچه های نرم برای بهتر تمیز شدن پارچه استفاده کنید . پس از شستشو از اتو کشیدن بپرهیزید و برای خشک شدن آن را بر روی طناب آویزان کنید تا در هوای آزاد به صورت طبیعی خشک شود .

تعمیرات مبل بین بگ یک نفره شیبدار

مبل بین بگ یک نفره شیبدار ممکن است در استفاده طولانی مدت ( معمولا پس از یک الی دو سال استفاده ) دچار افت شود که دلیل آن هم فشرده شدن پلی استایرن می باشد . اگر با این مشکل مواجه شدید و فضای خالی در بین بگ مشاهده کردید می توانید با تهیه این محتوا مجددا بین بگ را شارژ کنید . تعمیرات رویه و آستری این محصولات نیز امکان پذیر است .

طول 180 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 140 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...