مبل بین بگ Chill Seat آبی

chill seat bl80

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ Chill Seat آبی

مبل بین بگ Chill Seat آبی رنگ محصولی شیک و با دوام از شرکت تهران اینتکس برای سنین بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس پلی استر با مواد داخلی یونولیت می باشد. بدنه ای با کیفیت که از مقاومت و دوام بیشتری نسبت به مبل های بادی بهره برده به همین دلیل از طول عمر بیشتری برخوردار است. این مبل دارای رویه ای مقاوم بوده که از قابلیت شستشو بهره مند است. بدنه ای که می تواند در مقابل نفوذ آب به داخل نیز مقاومت داشته باشد. از ویژگی های طراحی این مبل می توان به انعطاف بالای آن اشاره نمود. این انعطاف باعث شده تا هنگام نشستن روی این مبل احساس بسیاری راحتی داشته و تمام اعضای بدن را فرا گیرد. مبل بین بگ chill seat آبی دارای تیکه گاه بلند بوده که مهمترین قسمت بدنه این محصول می باشد. تکیه گاهی که دارای شیب مناسب بوده به همین دلیل می توان از این مبل محلی برای درازکشیدن نیز استفاده کرد. از ویژگی های دیگر این مبل شنی می توان به داشتن یک جیب مخصوص نگهداری اشیای کوچک در قسمت کنار نشیمنگاه و یک دستگیره برای حمل آسوده آن اشاره نمود.

مهم ترین مزیت و برتری این مبل بین بگ نسبت به سایر مبل بین بگ های دیگر ، طراحی دوکاره مبل است . تصاویر محصول کاملا گویای دوکاره بودن بین بگ می باشد ، به طوریکه شما می توانید هم در حالت نشسته و همچنین در حالت دراز کشیده از مبل استفاده کنید . بدین ترتیب هر طوری که راحت هستید ، می توانید از محصول استفاده نمایید و اگر خوابتان می آید می توانید مدتی بر روی مبل که حالت تخت شده است ، چرت زده و استراحت نمایید . انعطاف پذیری خوب مبل بین بگ از وارد شدن فشار به بدنه خود را نمایان خواهد ساخت ، به شکلی که می تواند فرم بدن شما را به خود بگیرد و کمترین فشار ممکن به بدن شما وارد شود ، بنابراین حس راحتی داشته و عضلات شما به هیچ عنوان اذیت نخواهد شد . 

زمانی که از این محصول به صورت مبل استفاده کنید ، تکیه گاه بلندی توسط مبل برای شما شکل خواهد گرفت تا در هنگام استراحت کردن راحت باشید و هیچ فشاری را بر روی کمر خود نداشته باشید . توجه داشته باشید که اگر به دفعات مکرر مبل را تغییر حالت دهید ، باز هم مشکلی برای مبل ایجاد نخواهد شد . چرا که این مبل ها ذاتا فرم پذیر هستند و تغییر حالت در آن ها ، نه آسیبی به مبل وارد می کند و باعث ایجاد چین و چروک در پارچه مبل خواهد شد . کیفیت خوب این پارچه حتی در برابر ساییدگی نیز مقاوم بوده و ظاهر خود را همواره حفظ خواهد کرد . برای اینکه مبل بین بگ را از نزدیک تماشا کرده و از آن استفاده کنید ، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس که در تهران واقع شده است ، مراجعه کنید .  

مبل بین بگ Chill Seat آبی

مبل بین بگ مدل Chill Seat در رنگ آبی یکی دیگر از مبل های بین بگ در خانواده این مدل بوده که در میان جدیدترین نوع این سری از مبل های شرکت تهران اینتکس قرار می گیرد. این محصول در واقع دارای طراحی و جنس بدنه بسیار با کیفیت و با دوامی بوده که می تواند در نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب کند. طراحی ارگونومیک بدنه به همراه رنگ بندی شاد و جذاب علاوه بر تاثیر گذاری مثبت در افراد می تواند در تغییر دکوراسیون منزل نیز موثر باشد. این نوعه مبل ها در برابر تمامی مبل های بادی شرکت های مختلف کیفیت بهتری داشته که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت تا کمک و راهنمایی بهتری برای خرید شما باشد...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این مبل به صورت دو تکه ای اما متصل به هم بوده که شامل یک نشیمنگاه راحت و تکیه گاه بلند می باشد. بدنه ای که نشیمنگاهی بسیار نرم و راحت داشته که هنگام نشستن در آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. یکی از ویژگی های خوب این بدنه داشتن انعطاف و شکل پذیری بسیار بالا بوده که در نهایت سبب می شود تا هنگام نشستن بر روی آن تمام اعضای بدن را فرا بگیرد. تکیه گاه این مبل علاوه بر قابلیت بلندی و مرتفع بودن خود کمی شیب نیز داشته تا هنگام تکیه دادن به آن احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. از آنجایی که تکیه گاه این مبل مانند نشیمنگاه آن منعطف بوده هنگام تکیه دادن شیب بیشتری به خود می گیرد تا این مبل را به محلی برای درازکشیدن نیز تبدیل کند. البته در آن زمان به یک زیر پایی نیاز خواهید داشت. در قسمت کناره نشیمنگاه یک جیب کوچک برای نگهداری اشیای ریز و کوچک تعبیه شده و همچنین برای حمل آسوده این مبل نیز از یک دستگیره در قسمت بالایی تکیه گاه بهره مند است.

ابعاد، ظرفیت بدنه و وزن

مبل بین بگ chill seat آبی دارای ابعاد (طول: 75 سانتی متر ، عرض: 65 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسالان خواهد بود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما بحث تحمل وزن برای چنین مبل هایی زیاد معنی نداشته اما برای نشستن روی هر نوع مبلی نمی توان فشار ناشی از اوزان بسیار بالا را به آنها وارد کرد. ولی مبل های بین بگ در کل تحمل وزن بسیار بالاتری نسبت به قوی ترین مبل های بادی دارند که نوعی مزیت برای آنها محسوب شود. اما هر نوع مبل بین بگی دارای حجم و ظر فیت داخلی بوده که نسبت به آن مقدار داخل این کالا را از مواد پر می کنند. این مبل نیز دارای ظرفیت 220 لیتری بوده که می توان به صورت دلخواه حتی کمتر از این مقدار نیز داخل را پر نمود. وزن این مبل برابر 3.5 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن دستگیره حمل وزنی بسیار مناسب برای جا به جایی در هر مکانی می باشد.

جنس بدنه و مواد داخلی

یکی از مهمترین ویژگی هایی از هر محصول که در زمان خرید و استفاده از آن مورد اهمیت قرار می گرد جنس بدنه می باشد. مبل بین بگ آبی مدل chill seat از لحاظ جنس بدنه از دو بخش تشکیل شده است یکی جنس رویه و دیگری جنس مواد داخلی. جنس رویه و بدنه اصلی آن از نوع پلی استر پارچه ای بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا از انعطاف بیشتری نیز برخوردار است. بدنه ای که هیچ راه نفوذ آب به داخل بدنه نداشته و از قابلیت شستشو برخوردار است. قابلیتی که می تواند خیال مصرف کننده را بابت تمیز کردن این مبل در صورت هر گونه کثیفی راحت کند. اما جنس مواد داخلی این نوع مبل کاملا از یونولیت یا همان فیبر بوده که در ابتدای تولید به مقدار استاندارد آن را پر می کنند. این مواد به راحتی قابلیت کم و زیاد کردن توسط مصرف کننده به وسیله زیپ مخصوص که در بدنه اصلی تعبیه شده خواهد داشت. یپ مخصوصی که برای پر و یا خالی کردن مواد داخلی تعبیه شده به صورت مخفی می باشد تا در زیبایی بدنه تاثیر منفی نگذارد. یونولیت ها قابلیت فشرده سازی دارند به همین دلیل می توان برای کمی سفت تر شدن بدنه مقدار آن را افزایش داد. از دیگر قابلیت این جنس بدنه تعمیر تضمینی آن توسط نمایندگی اینتکس می باشد.

جمع بندی

مبل بین بگ chill seat آبی رنگ از سری مبل های شنی جدید با تکیه گاه بلند بوده که تولید شده در رنگ بندی و طرح های مختلف می باشد. محصولی با دوام و با کیفیت که توسط نمایندگی تهران اینتکس تولید شده و با ضمانت قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد. محصولی که علاوه بر رنگ های فعلی تولید شده قابل سفارش در رنگ های دیگر نیز خواهد بود.

طول ۱۱۰ سانتی متر
عرض ۸۰ سانتی متر
ارتفاع ۵۰ سانتی متر
جنس رویه پلی استر

 
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: ۶.۵ کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...