مبل بین بگ Chill Seat بنفش

chill seat v80

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
4,900,000
7%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ Chill Seat بنفش

مبل بین بگ Chill Seat بنفش با تیکه گاه بلند یکی از با کیفیت ترین و شیک ترین مبل های بین بگ بوده که در خانواده مبل های هپی چیز قرار می گیرند. این مبل بدنه ای ساخته شده از نوع پلی استر داشته که مواد داخلی آن را یونولیت تشکیل می دهد. حجم داخلی این مبل زیاد بوده به همین دلیل می توان تا مقدار زیادی درون آن را از یونولیت پر کرد.

یکی از ویژگی های خوب این نوع مبل های راحتی قابلیت تغییر شکل آنها به دلیل انعطاف درون بدنه می باشد. هنگامی که روی آنها می نشینید حالت بدنه تغییر خواهد کرد. این نوع تغییر در بدنه باعث می شود تا اعضای بدن را به خوبی در خود فرا بگیرد. اما بدنه این محصول قابلیت شستشو داشته به راحتی با هر آبی می توان آن را شست. از دیگر ویژگی های این مبل داشتم یک جیب سرخود در قسمت کناره این محصول بوده و از یک دستگیره مخصوص نیز در قسمت فوقانی خود برای حمل آسوده تر بهره مند است. تکیه گاه بلند این مبل بین بگ کمی از حالت شیبدار برخوردار بوده که با توجه به انعطاف بدنه هنگام تکیه دادن به آن کمی شیب بیشتری نیز خواهد گرفت.

این محصول دارای وزن بسیار مناسبی بوده که امکان استفاده و حمل در هر مکانی را به مصرف کننده می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بین بگ با تکیه گاه از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . امکان خرید حضوری این محصولات نیز وجود دارد ، بنابراین شما می توانید با مراجعه به دفتر فروشگاه محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و آن ها را با قیمت مناسب تر و ارزان تر نیز خریداری کنید .

انواع پارچه مبل شنی

مبل های شنی از نظر جنس متفاوت هستند چرا که شرکت اینتکس برای ساخت آن ها از انواع پارچه ها استفاده کرده است ، از این رو پارچه های استفاده شده در این محصولات را معرفی خواهیم کرد . مبل بین بگ Chill Seat بنفش از بدنه پلی استری ساخته شده است ، این پارچه همانطور که در بخش نقد و بررسی معرفی شد ، پارچه ضد آب است ، اما این محصولات از پارچه های دیگری چون پارچه مخملی ، خزدار ، جیر ، فوم ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پلی استایرن ، کتان ، لی و ... نیز ساخته شده اند .

در هنگام خرید مبل شنی در کنار نوع طراحی ظاهری و زیبایی محصول و همچنین آرگونومی ساخت آن باید به جنس محصول نیز توجه کنید زیرا هر مبل به نسبت جنسی که دارد نگهداری آن نیز متفاوت خواهد بود . به عنوان مثال پارچه های مخملی ، پلی استر و خزدار یا جیر قابل شست و شو هستند ، اما رویه های چرمی و فوم بهتر است که شسته نشوند ، همچنین بهتر است از مبل های چرمی در فضاهای از استفاده نکنید .

محتوای شنی مبل فوق از یونولیت می باشد ، ویژگی ها و خصوصیات یونولیت در بخش نقد و بررسی آورده شده که می توانید با مزایای بسیار عالی آن آشنا شوید ، اما این مواد ممکن است در دراز مدت کمی فشرده شده و باعث افت مبل شنی شود . البته استفاده مکرر از مبل و همچنین وزن بالای افراد می توانند زودتر باعث افت مبل شنی شود . معمولا افت مبل کمتر از یک سال اتفاق نخواهد افتاد . افت مبل شنی چیز نگران کننده ای نیست و چه بسا شما می توانید دوباره مبل خود را شارژ کرده و به مانند روز اول مبل را پر و سفت کنید .

شارژ مبل شنی

شارژ کردن مبل شنی کار سخت و دشواری نیست و با کمی حوصله می توانید خودتان نیز مبل شنی را شارژ کنید . برای شارژ کردن اولین کار تهیه کردن این محتوا خواهد بود . شما می توانید محتوای یونولیتی خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این محتوا در داخل نایلون قرار داشته و می توانید مستقیما محتوا را به داخل آستری بریزید . برای رسیدن به آستری باید پوسته مبل را خارج کنید ، پوسته مبل دارای زیپ بوده که با باز کردن آن می توانید پوسته را خارج کنید . 

شما می توانید به دلخواه برای پر کردن مبل شنی خود از دیگر محتوا نیز استفاده کنید . در صورت علاقه می توانید از پشم شیشه برای پر کردن مبل استفاده کنید ، همچنین انواع فوم های ریز ، اسفنج ، گرانول و پشم نیز می توانید استفاده کنید . برخی از این محتوا حتی از افت مبل شنی جلوگیری خواهند کرد ، اما به دلیل وزن بیشتری که دارند می تواند وزن مبل را افزایش دهد . بهتر است که از یونولیت استفاده کنید چرا که با استفاده از یونولیت مبل شنی شما تنها 5 کیلوگرم وزن خواهد داشت .

تعمیرات مبل شنی

مبل های شنی قابلیت تعویض رویه و پوسته دارند ، از این رو با آسیب دیدگی مبل شنی می توانید با دوختن رویه یا آستری ، محصول را تعمیر کنید . شما می توانید جهت تعمیر مبل شنی خود را برای فروشگاه ارسال کنید چرا که نمایندگی اینتکس ، تعمیرات و خدمات پس از فروش این محصولات را ارائه کرده است . شما می توانید حتی رویه یا آستری مبل را به طور کل تعویض نمایید .

نقد و بررسی مبل بین بگ Chill Seat بنفش

مبل بین بگ Chill Seat بنفش از نمونه مبل بین بگ ها یا همان مبل شنی می باشد که با تکیه گاه مرتفع و بلند ساخته شده است ، این مبل بین بگ دارای طراحی کاملا طبی و راحتی می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا در بهترین حالت بر روی مبل بنشینید بدون اینکه آسیبی به مهره های کمر شما وارد شود . با استفاده از مبل های شنی می توانید ساعت های بیشتری را به نشستن و تماشای تلویزیون و حتی بازی های رایانه ای و ... بپردازید . البته این مبل یک مبل راحتی بوده و مناسب برای کار با کامپیوتر و کار اداری نمی باشد ، اما جهت استراحت کردن کاملا عالی بوده و به همین دلیل نیز ساخته شده اند .

مبل های شنی سبک وزن بوده و از این نظر باعث شده تا بتوانید به سادگی مبل شنی یا بین بگ خود را جابجا کنید . سطح این محصول بسیار نرم و فرم پذیر است . بین بگ ها تنوع بسیار زیادی دارند که شاید شما را در خرید سردرگم کند بنابراین سعی داریم تا در قالب یک نقد و بررسی به ویژگی ها و خصوصیات مبل بین بگ Chill Seat بنفش بپردازیم تا با کسب اطلاعات جامع تر بتوانید محصول خود را انتخاب کنید .

طراحی و تولید مبل بین بگ

طراحی و تولید مبل بین بگ ها تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر دارد که بهتر است در هنگام خرید بین بگ به نوع طراحی و ساختار بین بگ دقت کنید چرا که می تواند بیانگر آرگونومیک بودن و همچنین دوام مبل بین بگ را نشان دهد . این بین بگ همانطور که در تصویر مشاهده می کنید رنگ بنفش دارد که یکی از خاص ترین رنگ های استفاده شده در بین بگ ها می باشد . از این رو اگر تم و دکور اتاق خواب یا محل کار و ... شما رنگ بنفش است ، این بین بگ گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود . این بین بگ بیشتر شبیه به صندلی بوده و تکیه گاه بلندی نیز دارد .

داشتن تکیه گاه بلند در بین بگ ها از مزیت های بسیار خوب محصول خواهد بود چرا که می توانید به خوبی به پشتی تکیه دهید تا فشاری بر روی کمر شما وارد نشود ، همچنین شما می توانید سر خود را در بالای پشتی نیز قرار دهید و استراحت کنید . مبل بین بگ های راحتی که ارتفاع کمتری دارند قابلیت تکیه دادن سر بر آن ها وجود ندارد . این بین بگ از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که محتوای شنی همانطور که از نامش پیداست ، محتوای خرد و ریز است که برای جلوگیری از پخش و پلا شدن آن در درون آستری ریخته شده است تا در صورت نیاز بتوانید رویه را به راحتی جهت شست و شو جدا کنید .

جنس مبل بین بگ

جنس این بین بگ از پارچه مخمل ساخته شده است ، به همین دلیل نیز شما قادر به شست و شوی آن خواهید بود . این پارچه دوام و کیفیت بالایی داشته و از مرغوب ترین و درجه یک ترین پارچه های مخملی بازار استفاده شده است ، به همین دلیل نیز دوام بسیار خوبی را به مبل بخشیده است و طول عمر آن را زیاد کرده است . رنگ این پارچه نیز در دراز مدت کدر و یا پوسیده نمی شود و کاملا ثابت خواهد ماند . البته توصیه می شود برای شست و شوی آن از مواد شوینده قوی استفاده نکنید . پارچه مخملی به دلیل سطح نرم و لطیفی که دارد می تواند مانع از عرق کردن بسیار زیاد بدن شود . جنس آستری مبل نیز از پارچه ساخته شده است .

جنس محتوای داخلی بین بگ

شاید برای شما سوال باشد که جنس محتوای داخلی بین بگ ها از چیست ؟ محتوای شنی بین بگ ها ممکن است در هر مدل متفاوت باشد اما در مبل بین بگ Chill Seat بنفش از یونولیت های خرد استفاده شده است . یونولیت ها به دلیل جنس انعطاف پذیری که دارند باعث نرم شدن مبل های شنی شده است ، از سوی دیگر ساختار ریز و شنی آن می تواند فرم پذیری مبل را بسیار بهتر کند . از سوی دیگر این جنس وزن سبکی داشته و همین علت نیز باعث شده است تا این بین بگ تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد . در سایر مدل بین بگ ها ممکن است از گرانول ، فوم ، ابر ، اسفنج ، پشم شیشه و ... استفاده شده باشد .

طول 120 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم داخلی 220 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...