مبل بین بگ Chill Seat سبز

chill seat g80

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ Chill Seat سبز

مبل بین بگ Chill Seat در رنگ سبز محصولی بسیار شیک و راحت برای سنین بزرگسالان که ساخته شده از جنس پلی استر با مواد داخلی یونولیت می باشد. مبل های بین بگ از لحاظ طراحی مشابه مبل های بادی بوده اما در جنس و نوع ساختار بدنه کاملا تفاوت دارد. این نوع مبل ها نیازی به پمپ های باد نداشته و از قابلیت شستشو بهره می برند. این مدل نیز دارای چنین قابلیتی بوده که بدون نفوذ آب به داخل بدنه به راحتی قابل شستن خواهد بود. محصولی که رویه ای نرم داشته و دارای تکیه گاهی بلند برای تیکه دادن و حتی دراز کشیدن روی آن می باشد.

تکیه گاهی نرم با داشتن حالت شیبدار که هنگام تیکه دادن به آن شیب بیشتری به خود خواهد گرفت تا راحتی بیشتری را روی این مبل شنی تجربه کنید. این ویژگی به دلیل انعطاف و شکل پذیر بودن مبل های بین بگ می باشد. ویژگی ای که به دلیل مواد داخلی آن می باشد. نشیمنگاه این مبل نیز همانند تیکه گاه حالت پذیر بوده و زمانی که روی آن می نشینید به خوبی اعضای بدن را به خود جذب می کند. از دیگر امکانات این مبل می توان به یک جیب سرخودی که در کنار نشیمنگاه تعبیه شده اشاره نمود. علاوه بر این در بالاترین نقطه بدنه نیز یک دستگیره سرخود قرار داده شده تا به راحتی این محصول را حمل کنید.

نقد و بررسی مبل بین بگ Chill Seat سبز

مبل بین بگ Chill Seat سبز ، مبلی زیبا و راحتی جدید و بسیار محبوب نزد مشتریان فروشگاه تهران اینتکس است که منسب برای تمامی سنین از جمله کودکان و بزرگسالان می باشد که به واسطه طراحی بسیار عالی خود می تواند مبلی ایده آل برای آن ها باشد . این بین بگ برخلاف مبل های پایه چوبی یا فلزی خیلی خشک و سفت نبوده و انعطاف پذیری بسیار بالایی را دارد ، به همین دلیل نیز به خوبی می توانید با استفاده از آن مدت های طولانی تری را به نشستن ادامه دهید . خانم های خانه دار که ممکن است زمان زیادی را صرف کنند می توانند با استفاده از مبل بین بگ Chill Seat سبز ساعت های بیشتری را بدون اینکه آسیبی به مهره های کمر و ... وارد شود ، استفاده کنند . در ادامه بیشتر با این محصول دوست داشتنی آشنا خواهید شد .

تولید مبل بین بگ Chill Seat سبز

از جمله ویژگی های بسیار عالی مبل بین بگ Chill Seat سبز که وجه تمایز آن با دیگر مبل ها یا کاناپه های پایه چوبی یا فلزی شده است می توان به عدم استفاده از اشیاء و پایه های سفت و محکم در این بین بگ اشاره کرد . به همین دلیل نیز انعطاف پذیری این بین بگ را هیچ یک از مبل های خانگی نخواهند داشت . انعطاف پذیری بالا سبب آن خواهد شد که فشاری به اندام های تحتانی وارد نشود ، تا اینچنین گردش خون در بدن در بهترین حالت خود قرار گرفته و دردی را در نشستن های طولانی مدت احساس نکنید .

این بین بگ در واقع از رویه و آستری ساخته شده است که داخل آن نیز پر شده از محتوای شن شده و ریزدانه های فیبری می باشد که این محتوا خاصیت اسفنجی داشته و می تواند انعطاف پذیری خوبی را به بین بگ ببخشد . از سوی دیگر این جنس وزن بالایی نداشته و استفاده از آن برای ساخت مبل بین بگ Chill Seat سبز سبب شدده است تا بین بگ تنها 3.5 کیلوگرم وزن داشته باشد . با توجه به ساختار صندلی مانند بین بگ ، تکیه گاهی بزرگ و مرتفع طراحی شده است که به خوبی میتواند کمر را پر کند .

جنس مبل بین بگ Chill Seat سبز

در بخش قبلی در رابطه با جنس محتوای شنی توضیحاتی ارائه شد ، اما اینتکس برای ساخت رویه بین بگ از پلی استر استفاده کرده است . پلی استر در دسته پارچه های شمعی قرار دارد که ویژگی خوب پارچه های شمعی نیز ضد آب بودن آن هاست ، به همین دلیل نیز پلی استر ضد آب بوده و می تواند بین بگ را نیز ضد آب کند . از این رو در صورت ریختن آب بر روی مبل ، وارد بخش های داخلی نشده و می توانید با چشم نیز آبگریزی رویه را مشاهده کنید . با توجه به این ویژگی خوب شما می توانید در مناطق شرجی از بین بگ در محیط های خارج از خانه مانند حیاط نیز استفاده کنید .

نگهداری و استفاده صحیح از مبل بین بگ Chill Seat سبز

توجه داشته باشید که این بین بگ اگرچه ضد آب است ، اما توصیه می شود که از آن برای شناور ماندن بر روی اب استخر ها استفاده نکنید . همچنین توصیه می شود از آن در حمام نیز استفاده نفرمایید . توجه داشته باشید که استفاده از بین بگ در محیط های بیرون از خانه به واسطه سطح ضد آب و ضد اشعه خورشیدی بلامانع است ، اما استفاده از زیرانداز فراموش نشود چرا که باقی ماندن سنگ ریزه ها و ... می تواند به بین بگ آسیب وارد کند .

خدمات پس از فروش مبل بین بگ Chill Seat سبز

از ویژگی های بسیار عالی که بین بگ ها دارند می توان به خدمات پس از فروش بین بگ که فروشگاه اینتکس ارائه کرده است ، اشاره کرد . شما می توانید برای تعمیرات بین بگ های خود از جمله رفع پارگی ها و آسیب ها ، تعمیرات پارچه رویه و آستری ، تعویض آن ها و همچنین شارژ مجدد و تعویض محتوای شنی به منظور رفع افت بین بگ اشاره کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این خدمات می توانید با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم داخلی 220 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...