مبل بین بگ Chill Seat قرمز

hill seat r80

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ Chill Seat قرمز

مبل بین بگ Chill Seat قرمز محصولی متفاوت و شیک از شرکت تهران اینتکس مناسب برای سنین بزرگسال. این مبل از سری مبل های یونولیتی محسوب شده که با مبل های بادی تفاوت های زیادی دارد. کالایی که ساخته شده از جنس پلی استر با مواد داخلی یونولیتی بوده که باعث افزایش مقاونت و دوام آن شده است. این بدنه قابلیت شستشو داشته و از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند. به همین دلیل به یکی از مبل های بین بگ ضد آب تبدیل شده است. این محصول انعطاف و شکل پذیری بالایی داشته تا هنگام نشستن روی آن حالت متناسب با اعضای بدن را بگیرد. همچنین وجود یک تکیه گاه بزرگ برای این مبل شنی باعث شده تا علاوه بر نشستن روی آن در صورت استفاده از یک زیرپایی بتوانید به عنوان محصلی برای درازکشیدن نیز استفاده کنید. از آنجایی که تکیه گاه این مبل کمی شیبدار بوده این امکان را برای مصرف کنندگان به راحتی فراهم می سازد. این مبل بین بگ از راحت ترین مدل های تولید شده تا کنون بوده که طرفداران زیادی نیز دارد. اما یک جیب مخصوص نگهداری اشیای ریز در کنار نشیمنگاه تعبیه شده و علاوه بر آن برای راحت حمل کردن مبل یک دستگیره در بالاترین قسمت مبل در نظر گرفته شده است.

تنوعی که در رنگبندی مبل بین بگ ها وجود دارد آن ها را بسیار محبوب کرده است . شاید به دنبال رنگ خاصی برای مبل خود باشید ، برای همین بهتر است که در میان مبل بین بگ ها به دنبال آن باشید و وقت خود را در یافتن مبل های دیگر با آن رنگ نباشید . حتی شما می توانید مبل های شنی و بین بگ های خود را به صورت سفارشی خریداری کنید و سفارش دهید که مبل شما چند رنگ یا طرح دار باشد . این مبل وزن سبکی دارد تا شما بتوانید بهتر آن را جابجا کنید . این ویژگی به شما اجازه می دهد تا در هر نقطه از خانه از این مبل استفاده کنید . همچنین آن را به داخل اتاق خواب برده و یا در حیاط خلوت و در فضای باز از آن استفاده کنید . البته در صورت استفاده از مبل شنی در فضای باز بهتر است که از زیرانداز استفاده کنید تا کثیف نشده و یا صدمه ای نبیند . 

معمولا فروشگاه اینترنتی اینتکس برای جلب رضایت مشتری و بیان کیفیت بالای مبل بین بگ های خود ، محصولات شنی خود را با گارانتی و ضمانت برای فروش گذاشته است تا اطمینان کامل از کیفیت بالای مبل های شنی داشته باشید . همانطور که پیش تر اشاره شد داخل این مبل از یونولیت پر شده است و حجم داخلی مبل به 220 لیتر می رسد . شما می توانید پس از مدتی استفاده از مبل شنی ، مواد یونولیتی جدید و نو تهیه کرده و آن را به طور کلی تعویض کنید ، با اینکار شما دیگر مبلی نرم و راحت به مانند روز اول خواهید داشت که از هر نظر می تواند برای شما عالی باشد . شما می توانید یونولیت با حجم 220 لیتر تهیه کرده و در خانه نیز شارژ مبل را انجام دهید .

مبل بین بگ Chill Seat قرمز

مبل بین بگ Chill Seat در رنگ قرمز یکی از بهترین و راحت ترین مبل های بین بگ تولید شده توسط شرکت تهران اینتکس بوده که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. محصولی شیک با طراحی کاربر پسند که می تواند نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. علاوه بر این داشتن جنس بدنه خوب نیز به کیفیت این مبل افزوده است. مبل بین بگ Chill Seat در واقع جدیدترین نوع مبل های بین بگ محسوب شده که تا کنون از طرفداران زیادی نیز برخوردار بوده است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه مبل بین بگ chill seat همانطور که اشاره کردیم با بسیاری از همنوعان خود تفاوت داشته که این تفاوت بر می گردد به نوع طراحی نشیمنگاه و تکیه گاه. بدنه ای که نشیمنگاهی بسیار نرم و راحت داشته که هنگام نشستن در آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. یکی از ویژگی های خوب این بدنه داشتن انعطاف و شکل پذیری بسیار بالا بوده که در نهایت سبب می شود تا هنگام نشستن بر روی آن تمام اعضای بدن را فرا بگیرد. تکیه گاه آن نیز قابلیت انعطاف بالایی داشته به صورتی که هنگام تکیه دادن به کمی شیب به خود خواهد گرفت تا اعضای کمر را در خود فرا بگیرد. گرچه این تکیه گاه از ابتدای طراحی خود شیب مختصری دارد. در کل ارگونومی بدنه ای نوع مبل به قدری خوب و راحت بوده که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای مبل های چوبی یا فلزی باشد. در صورتی که از یک زیرپایی برای این کالا استفاده کنید به راحتی می توانید روی این مبل حالت درازکش نیز داشته باشید. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این مبل می توان به تعبیه کردن یک جیب کوچک در قسمت کناری نشیمنگاه به منظور قرار دادن اشیای ریز و قیمتی و همچنین دستگیره ای از جنس رویه بدنه در بالای تکیه گاه برای حمل آسوده تر مبل اشاره نمود.

ابعاد، ظرفیت بدنه و وزن

ابعاد مبل بین بگ chill seat معادل (طول: 75 سانتی متر ، عرض: 65 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسالان خواهد بود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما بحث تحمل وزن برای چنین مبل هایی زیاد معنی نداشته اما برای نشستن روی هر نوع مبلی نمی توان فشار ناشی از اوزان بسیار بالا را به آنها وارد کرد. ولی مبل های بین بگ در کل تحمل وزن بسیار بالاتری نسبت به قوی ترین مبل های بادی دارند که نوعی مزیت برای آنها محسوب شود. اما هر نوع مبل بین بگی دارای حجم و ظر فیت داخلی بوده که نسبت به آن مقدار داخل این کالا را از مواد پر می کنند. این مبل نیز دارای ظرفیت 220 لیتری بوده که می توان به صورت دلخواه حتی کمتر از این مقدار نیز داخل را پر نمود. وزن این مبل برابر 3.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر مکانی می باشد.

جنس بدنه و مواد داخلی

این مبل بین بگ از لحاظ جنس بدنه از دو بخش تشکیل شده است یکی جنس رویه و دیگری جنس مواد داخلی. جنس رویه و بدنه اصلی آن از نوع پلی استر پارچه ای بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا از انعطاف بیشتری نیز برخوردار است. بدنه ای که هیچ راه نفوذ آب به داخل بدنه نداشته و از قابلیت شستشو برخوردار است. قابلیتی که می تواند خیال مصرف کننده را از بابت تمیز نمودن بدنه راحت تر کند. اما جنس مواد داخلی این نوع مبل کاملا از یونولیت یا همان فیبر بوده که در ابتدای تولید به مقدار استاندارد آن را پر می کنند. این مواد به راحتی قابلیت کم و زیاد کردن توسط مصرف کننده به وسیله زیپ مخصوص که در بدنه اصلی تعبیه شده خواهد داشت. یونولیت ها قابلیت فشرده سازی دارند به همین دلیل می توان برای کمی سفت تر شدن بدنه مقدار آن را افزایش داد. از دیگر قابلیت این جنس بدنه تعمیر تضمینی آن توسط نمایندگی اینتکس می باشد.

جمع بندی

مبل بین بگ chill seat قرمز از سری مبل های شنی با طراحی متفاوت و جدید بوده که تولید شده در رنگ بندی و طرح های مختلف می باشد. محصولی با دوام و با کیفیت که توسط شرکت تهران اینتکس تولید شده و با ضمانت قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد. این محصول قابلیت تولید در رنگ های دیگر را به صورت سفارشی خواهد داشت.

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم داخلی 220 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...