مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده

bin-3932

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده

مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده یکی دیگر از سری مبل های شنی خوابیده می باشد که از تکیه گاه خوابیده برخوردار است و حالتی درازکش را برای بدن شما فراهم می آورد که به خوبی در جهت رفع خستگی بدن شما عمل می کند . جنس رویه این مبل شنی از پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین پارچه رویه این مبل شنی قابل جدا شدن و شستشو کامل می باشد که در جهت تمیز بودن رویه این محصول نقش بسزایی را ایفا می کند . علاوه بر آن در بخش زیرین این محصول یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و در مواقع دلخواه می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی محصول نمایید و این امر در جهت افزایش طول عمر محصول نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه نمایید ، قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

مبل شنی اگر فرم پذیری بیشتری داشته باشد، شما می توانید بهتر در حالت نیمه دراز کش قرار گرفته و از آن استفاده کنید ، اما اگر دوست دارید که مبل خیلی افت و نشست نداشته باشد ، باید مبل هایی را خریداری کنید که طرح خوابیده نباشند و یا از مواد زیادی برای پر کردن آن استفاده شده باشد . اگر مقدار یونولیت در داخل مبل زیاد باشد ، مبل پر تر شده و می توان گفت سفت تر نیز خواهد شد . پس اگر صندلی با تکیه گاه خوب در نظر دارید ، به این نکته توجه داشته باشید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده دارای رنگ آبی بوده و پارچه آن به این رنگ مزین شده است ، اما شرایط برای شما فراهم است که می توانید مبل شنی خود را آنطور که دوست دارید ، در رنگ های دیگری مانند قرمز ، سبز ، زرد ، مشکی ، سفید و ... انتخاب و خریداری کنید . 

توجه داشته باشید که تنوع رنگی در این مدل بسیار بالاست و فروشگاه اینتکس که خود یک تولیدی مبل شنی به شمار می آید ، می تواند مبل هایی با کیفیت فوق العاده خوب را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید . این محصولات را می توانید به صورت حضوری در تهران خریداری کنید و حتی از سایر شهر های ایران به صورت اینترنتی محصول را سفارش دهید تا محصول برای شما ارسال شود . ارسال به سراسر ایران ممکن بوده و می توانید به سادگی مبل شنی مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید . اگر قصد دیدن سایر مدل ها را دارید ، می توانید در دسته بندی مبل شنی آن ها را مشاهده کرده و برای مشاهده مدل های بیشتر می توانید تلفن زده و راهنمایی های بیشتر در اختیار شما قرار بگیرد .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده

مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده از سری مبل های شنی متفاوت می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای رنگبندی های مختلفی می باشد که در این بخش یکی از شیک ترین و پر فروش ترین رنگ ها را برای شما فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت خوابیده و در ارتفاع کمی پایین تر از سایر مبل های شنی می باشد که از استایل زیبایی برخوردار می باشد و مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و یا استفاده در پذیرایی برای دیدن تلویزیون می باشد . آرگونومی این مبل شنی به صورت خمیده همراه با سطحی مواج می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید پس از مدت ها که ساختا داخلی حالت خود را از دست داد اقدام به تعویض بخش داخلی نمایید و این امر در افزایش طول عمر این محصول نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل شنی از پلی استر می باشد که با توجه به آرگونومی ساختی که دارد به خوبی با بدن شما حالت گرفته و بهترین موقعیت رو برای شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین پلی استر یکی از مقاوم ترین پارچه ها می باشد که از استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . علاوه بر آن در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده به اندازه های ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 70 سانتی متر و ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد که ابعاد ایده آلی را به حالت نیم خوابیده برای شما فراهم می آورد و مناسب برای استفاده در محیط هایی همانند تاق خواب و یا پذیرایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه نمایید ، قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد بسیار ایده آل به نظر می رسد . همچنین وزن مبل شنی 4 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده یکی از محبوب ترین مبل های شنی می باشد که در رنگبندی متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادارن مبل های شنی باز کند . مبل شنی بزرگسال طرح خوابیده با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 130 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 64 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...