مبل شنی بزرگ زیرپایی دار اینتکس

mbl-1027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ زیرپایی دار اینتکس

مبل شنی بزرگ زیرپایی دار اینتکس یکی از خلاقانه ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی موجود در بازار است که ساختاری بی نظیر دارد. این کالا به گونه ای ساخته شده که می توانید به راحتی ان را در داخل منزل خود قرار داده و بر روی ان به استراحت بپردازید. ارگونومی ساخت این محصول به گونه ای است که شما پس از تکیه دادن به قسمت تکیه گاه این محصول می توانید به راحتی پاهای خود را بر روی این مبل شنی دراز کرده و بر روی زیرپایی تعبیه شده این محصول قرار دهید. هم چنین این محصول ساختاری دارد که در صورت اسیب دیدن محتویات داخلی و همین طور بدنه این محصول بتوانید به اسانی ان ها را تعویض کرده و از محصول خود با کیفیت ابتدایی استفاده کنید. علاوه بر این ها شما این قدرت را هم خواهید داشت که در هنگام خرید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید تا بر اساس سلیقه شما این مبل شنی طراحی و تولید گردد. این محصول زیبا وزن کمی هم دارد که از دیگر نقاط قوت ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این مبل شنی را با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی بزرگ زیرپایی دار اینتکس

مبل شنی بزرگ زیرپایی دار اینتکس

مبل شنی بزرگ زیرپایی دار اینتکس محصولی جدید و دیدنی است که ساختاری فوق العاده دارد. این کالا به گونه ای طراحی شده است که در هنگام نشستن بر روی ان راحت ترین ارگونومی ممکن را تجربه خواهید نمود. این محصول دارای رنگ بندی هم می باشد که از خصوصیات خوب این مبل شنی به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.......................

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مبحث باید در خصوص طراحی و ارگونومی ساخت این محصول سخن بگوییم. در همین خصوص باید گفت که قسمت اصلی این مبل شنی شکل و شمایل خاص و متفاوتی از دیگر نمونه های موجود در بازار دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده که بخش نشیمنگاه بزرگی دارد. این بخش به گونه ای طراحی شده که تمام سطح بدن شما بر روی ان قرار می گیرد. هم چنین قسمت تکیه گاه این کالا هم به صورت مواج و دارای شیار طراحی گردیده است که باعث شده تا در گام اول از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری شود و سپس بسیار نرم و لطیف شود. هم چنین این کالا دارای یک عدد زیرپایی مستطیلی شکل هم می باشد که به صورت جداگانه و در کنار این محصول قرار گرفته است. شما می توانید پس از قرار دادن این مبل شنی در جای مناسب به سادگی از ان و زیرپایی زیبایش هم استفاده نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ ان است که دست شما را باز گذاشته است زیرا دارای کاتالوگ بوده و می توانید بهترین رنگ ممکن را انتخاب نمایید.

جنس بدنه

بدنه و ساختار کلی این مبل شنی از پارچه مخملی ساخته شده است. این پارچه یکی از با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار است که در شرایط مختلف جوی می توانید از ان استفاده نمایید. هم چنین محتویات داخلی این محصول را هم فیبر یا همان یونولیت تشکیل داده است که بسیار نرم و راحت می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول در طول 100 سانتی متر ، عرض 75 سانتی متر و ارتفاع مشابه 75 سانتی متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد نشان دهنده این است که شما می توانید بدون نگرانی از این محصول در منزل خود استفاده نمایید. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال بوده و تا 150 کیلو گرم وزن را هم قادر است بر روی خود تحمل کند. هم چنین وزن خود این محصول هم 8 کیلو گرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما در نگهداری این محصول باید یک سری نکات را رعایت کنید تا همیشه بدون افت کیفیت بتوانید از این کالا بهره ببرید. در همین خصوص باید عنوان نمود که بهتر است بر روی این مبل شنی ملافه ای پهن کنید تا از نشستن گرد و غبار و هم چنین ریختن مایعات بر روی ان جلوگیری کنید. علاوه بر این ها بهتر است این محصول را در جای مناسبی قرار دهید که دیگر نیازی به جا به جایی ان نداشته باشید. نکته مهم دیگر دور کردن این محصول از اشیا نوک تیز می باشد که ممکن است اسیب های جبران ناپذیری را به این محصول وارد کنند. تمام این موارد نکات مهمی است که باید رعایت کنید تا این محصول سالم و سلامت باقی بماند.

جمع بندی

مبل شنی بزرگ زیرپایی دار اینتکس محصولی فوق العاده زیبا و دیدنی است که قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را هم دارا می باشد. هم چنین بدنه انعطاف پذیر این محصول هم از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. این کالا دارای دو سال ضمانت هم می باشد که با خیال راحت می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...