مبل شنی شیبدار راحتی

bestway 43851

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار راحتی

مبل شنی شیبدار راحتی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه در بیاورید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی شیبدار راحتی بست وی دارای بدنه از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با طرح و رنگ زیبایی که دارد مناسب برای مکان های مختلف مانند منزل و محل کار می باشد . برای خرید مبل شنی شیبدار راحتی از تولیددی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی شیب دار راحتی

مبل شنی شیب دار راحی یک محصول بسبار زیبا بوده که با طراحی و رنگ شیکی که داراست توجه خریداران و فروشندگان را به خود جلب کرده است. ما در این مقاله قصد داریم ارزش خرید این محصول را با کمک متخصص های خبره تهران اینتکس برای شما بازگو کرده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمین شوید پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به این شکل می باشد که با شکل دایره ای شکلی که دارد جا و مکان گردی را می گیرد که به همین سبب نسبت به مبل های مربعی شکل جای کمتری را می برد. البته باید ذکر کرد که اکثر محصولات مبل های شنی از این طراحی پیروی می کنند و شکل و شمایل گردی را دارند. رنگ این محصول بنفش بوده که باعث شده تا به یک محصول بسیار شیک و چشم نواز تبدیل شده و هر خانه ای با داشتن این محصول بدون شک بسیار زیبا تر خواهد شد.

جنس بدنه

جنس بدنه از لازمات هر شرکتی برای تئولید محصولش می باشد زیرا محصولی که جنس خوبی را نداشته باشد بدون شک عمر کوتاهی را خواهد داشت و خریدار قطعا از آن ناراضی خواهد بود. بدین منظور جنس بدنه این محصول از پارچه بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی است که متخصصان ما به جنس این محصول نمره قابل قبولی را داده اند. این محصول با مقاومتی که داشته قطعا عمر طولانی را خواهد داشت و شما تا سالیان سال می توانید از این محصول استفاده کنید.

ابعاد و وزن

اما یکی از شاخصه های خرید وسایل و محصولات خانگی داشتن ابعاد آن است به طوری که ممکن است برای آن مکان کوچک و یا بزرگ باشد. به همین دلیل ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول: 110 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع : 130 سانتی متر، تحمل وزن: 180 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 6 کیلو گرم می باشد و در هر زمانی که خواستید با وزن سبکی که دارا است به راحتی می توانید آن را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی نیاز ندارد و تنها کافیست تا شما اندک زمانی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این مبل شنی حالت اصلی خود را دریباد و بتوانید از آن استفاده کنید. اما از لحاظ نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که اشیا و افرادی را که وزنشان از 180 کیلو گرم بیشتر است به هیچ بر روی آن نگذارید و یا ننشینند زیرا موجب صدمه دیدن فیبر های داخل این محصول و یا بدنه آن می شوند. اما اگر در هر صورتی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا صدمه ای به آن وارد شد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا در قدم اول شما می توانید آن را با چسب های تعمیرات، تعمیر کنید و همچنین این محصول دارای ضمانت دو سال پس از فروش را دارا بوده و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و محصول خود را تعمیر شده و همانند روز اول تحویل بگیرید که آدرس این فروشگاه در پایین سایت موجود است.

جمع بندی

مبل شنی شیب دار راحتی یکی از محصولات زیبا و شیک بست وی بوده که رنگ آن بنفش است و قطعا با رنگ زیبایی که دارا است منزل شما بسیار چشم نواز خواهد شد. جنس بدنه این محصول از پارچه است که بسیار مقاوم بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمیاندگی اینتکس ایران (همین صفحه) اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...