پاروی قایق بادی اینتکس

intex 69627

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پاوری قایق بادی اینتکس محصولی ساخته شده از دو قسمت میله از جنس آلومینیوم و همچنین قسمت کفی از جنس پلاستیک مقاوم برای انواع و اقسام قایق های بادی اینتکس و همچنین غیر اینتکس که از کیفیت بالایی بهره مند هستند. این پارو ها در واقع از وزن سبکی بهره برده و از ویژگی جدا شدن میله با قسمت کفی برخوردار است. پارویی با مقاومت بالا در برابر فشار و دمای مختلف آب که با ضمانت 6 ماهه عرضه می شود.

پارو قایق بادی با قابلیت تاشدن برای حمل و نقل کردن مناسب برای تمامی قایقهای بادی اینتکس ، با ضمانت و گارانتی 6 ماهه ، بسیار سبک و قابل حمل. این پارو ها به دلیل استفاده از بدنه آلومینیومی بسیار مستحکم می باشند و طی استفاده های طولانی مدت از آن خستگی را به همراه نمی آورد. مهمترین دلیل آن آرگونومی بسیار خوب آن است که باعث شده محصولی بسیار متفاوت تولید گردد.

 نوعدو قسمتی
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 122 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای ضمانت 6 ماهه
 قابلیت جدا شدن قسمت کفی با میله
 قابلیت نصب شدن بر روی هر قایق بادی
اقلام همراهدفترچه راهنما

پاروی قایق بادی که بسیار سبک و میله آن از جنس آلمینیوم و سر پارو از پلاستیک تشکیل شده و در هر بسته که خریداری می کنید دو عدد پارو موجود است بسیار سبک و راحت است و طی استفاده طولانی مدت از آن خستگی به همراه نمی آورد محصولی بسیار متفاوت و با کیفیت است و نسبت به دیگر پاروها قابلیت های بیشتر و متفاوت تری دارد در صورت گم شدن و خراب شدن پارو می توانید از این پارو ها استفاده و آن را خریداری کنید این پاروهامناسب برای قایق های بادی است این پارو دارای طراحی جمع و جور و زیبا است قطعات این پارو به راحتی جدا و وصل می شود، وزن این پارو 1.5کیلوگرم و دارای قطعه ای پلاستیکی به عنوان رابط برای اتصال دو سر پارو به یکدیگر می باشد که آن را به یک پاروی بزرگ تر دو سر مناسب برای استفاده در سری محصولات کایاک می کند. که دو سر قایق را به هم وصل و یکسره کرده و آن را به یک پارو با دو سر تبدیل می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...