چادر بادی کودک با طرح خانه یخی

intex 48645

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی کودک با طرح خانه یخی با راه اندازی آسان و چادر بازی قابل حمل بوده که به راحتی ظرفیت داخلی برای بازی 2 الی 3 کودک را به صورت همزمان دارد. این چادر بازی بادی را با طراحی ظاهری برگرفته از خانه های یخی اسکیموها طراحی کرده اند که برای فرزند شما دارای جذابیت بسیار بالایی می باشد. طراحی ظاهری این محصول از خلاقیک گرافیکی بالایی بهره مند بوده به طوری که کودک می تواند در یک سرزمین یخی بدون سرمازدگی داخل اتاق خود به بازی مشغول شود.

این چادر بادی را با پلاستیک وینیل تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه باکیفیت بوده و به دلیل مقاومت در برابر سرما شما می توانید در برف واقعی نیز از آن استفاده کنید. کف این محصول از نوع باد شو بوده به همین دلیل کودک با حفظ ایمنی کامل می تواند در محیطی نرم و راحت با تفریحات خود مشغول باشد. این چادر بادی مجهز به تعداد 2 عدد پنجره و یک درب نیز است. در داخل بسته بندی محصول پمپ باد وجود نداشته اما برای راه اندازی سریع آن توصیه می کنیم از پمپ باد برقی اینتکس استفاده کنید. کیفیت بدنه این چادر بادی به میزانی بوده که در اثر استفاده و جمع اوری مداوم نیز دچار اسیب نخواهد شد. با مراجعه به نمایندگی محصولات بادی می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 130 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 وزن 5 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ - 
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و خردسالان
  دارای درب و پنجره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک با طرح خانه یخی از زیبا ترین چادر های بازی یا خانه بازی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است . چادر های بازی محصولاتی دوست داشتنی و محبوب در میان کودکان است که می توانند با استفاده از آن ، خانه ای کوچک برای خود در هر جایی داشته باشند تا بتوانند از این طریق به بازی با دوستان خود بپردازند . چادر های بازی محصولاتی با قابلیت حمل آسان هستند و حجم بسته بندی بسیار کوچکی دارند از این رو کودک به راحتی می تواند آن را حمل کند . با توجه به این موضوع استفاده از چادر های بازی در سفر نیز امکان پذیر است .

شرکت اینتکس سعی کرده است تا با استفاده از انواع بدنه های رنگی و طرح دار و همچنین طراحی سازه متفاوت ، چادر های بازی متنوعی را ایجاد کنند تا کودکان بتوانند به راحتی چادر بازی مد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند . برخی از مدل ها بسته به نوع طراحی که دارند برای پسران و یا دختران مناسب هستند ، اما برخی دیگر از مدل ها مانند چادر بازی کودک با طرح خانه یخی برای هر دو جنسیت قابل استفاده است زیرا نوع طراحی آن هم برای دختران دوست داشتنی بوده و هم پسران . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، دیواره بیرونی این محصول دارای طراحی آجری به شکل یخ می باشد که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است .

این چادر بازی بادی طرح خانه یخی دارای یک درب در قسمت جلویی و دو پنجره در طرفین است که کودکان می توانند از طریق درب وارد خانه بازی شده و از پنجره ها به بیرون دید داشته باشند . لازم به ذکر است که این چادر بازی فاقد سقف بوده که می تواند مزایا و معایبی را به دنبال داشته باشد . نداشتن سقف به کودکان اجازه می دهد تا به راحتی در درون خانه بازی بایستند . نبود سقف می تواند تهویه هوای بهتری را به دنبال داشته باشد . اما در مقابل آن وجود سقف می تواند عایق خوبی در برابر نور آفتاب باشد ، پس زمانی که از چادر بازی در فضای باز استفاده می کنید ممکن است این اتفاق موجب آزار کودکان شود ، البته می توانید با استفاده از یک پارچه سقفی مجزا برای چادر بازی در نظر بگیرید .

اینتکس چادر بازی کودک با طرح خانه یخی را به صورت بادی طراحی کرده است ، یعنی دیواره های آن به صورت بادی بوده و نیاز است تا برای استفاده از محصول آن را باد کرده و راه اندازی کنید . این نوع طراحی موجب شده است تا خانه بازی نیازی به سازه یا فریم نداشته باشد . حجم بسته بندی این محصول به واسطه بادی بودن بسیار کوچک است از این رو می توانید به راحتی آن را جابجا کنید . در بدنه خانه بازی ، دریچه ای به منظور باد کردن استخر وجود دارد که از آن طریق می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید .

جنسی برای ساخت چادر بازی کودک با طرح خانه یخی استفاده شده است وینیل نام دارد . وینیل با نام های دیگری چون پی وی سی نیز شناخته می شوند ، این جنس در واقع یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد که اینتکس از آن برای ساخت بیشتر محصولات بادی خود استفاده می کند . این جنس عایق در برابر رطوبت و آب بوده و می تواند در برابر نور خورشید نیز مقاومت کند . بنابراین می توان طول عمر بالایی را برای محصول در نظر داشت ، اما لازم به ذکر است که محصولات بادی به دلیل طراحی که دارند ممکن است بر اثر استفاده نادرست و یا برخود اجسام تیز و زبر آسیب ببینند . جنس بسیار عالی محصول حتی به کودک اجازه می دهد تا در برف و باران نیز از خانه بازی خود استفاده کند .

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...