چادر بادی کودک با طرح پری دریایی

54200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی کودک با طرح پری دریایی یکی دیگر از محصولات تولید شده کارخانه اینتکس در سال 2020 برای بچه ها بوده و متناسب با روحیات آن ها و با بالاترین میزان کیفیت جنس بدنه طراحی و تولید شده است. این چادر بازی کودک در واقع یک محصول تولید شده با رویه از نوع وینیل بوده که ساختاری ضدآب و باداوم داشته و در اثر قرار داشتن در معرض وزن و فشار و یا تابش مستقیم نور خورشید دچار اسیب های احتمالی نخواهد شد. البته برای راه اندازی این چادر بادی کودک شما نیاز به تهیه یک پمپ باد دستی اینتکس نیز داشته تا مشاهده کنید این محصول در کمترین زمان ممکن برای استفاده فرزند شما اماده خواهد بود.

طراحی ظاهری محصول که یکی از مهم ترین بخش های تولید چادر بادی بوده برگرفته از انیمیشن محبوب پری دریایی بوده که تصاویری فانتزی با رنگبندی بسیار شاد دارد. این چادر بازی مشتطیل شکل با دو عدد درب به همراه یک پنجره شبکه ای می تواند یک محیط امن و راحت را برای بازی فرزند شما مهیا کند. بر روی دیواره جانبی این محصول حفره هایی تعبیه شده تا کودک با رد کردن توپ از این بخش ها بتواند به تفریح مشغول شود. لازم به ذکر بوده در داخل بسته بندی این محصول تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه نیز وجود دارد. با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی می توانید این چادر بادی کودک را خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 174 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم 
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای درب و پنجره بزرگ
دارای 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

چادر بادی کودک با طرح پری دریایی

چادر بادی کودک با طرح پری دریایی دارای طراحی بدنه فانتزی بر اساس روحیات کودکانه و سازگار با محیط منزل و یا فضای باز بوده که یکی دیگر از انواع نسل جدید چادر بازی کودک به شمار می رود. این محصول بادی متناسب با نیاز کودکان بالاتر از 2 سال طراحی شده که می توانید در صورت لزوم از آن به عنوان استخر توپ بادی کودک نیز استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و نقد و بررسی آن بپردازیم. پس توصیه می کنیم برای اشنایی بیشتر و همچنین خرید چادر بادی برای فرزند خود تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

کیفیت و جنس بدنه چادر بادی کودک

یکی از مهم ترین بخش هایی که خریداران محترم در زمان خرید و انتخاب هر محصول بادی به آن توجه دارند مربوط به کیفیت و نوع جنس بدنه محصول می باشد. زیرا در صورت مرغوبیت جنس بدنه محصول بوده که شما می توانید از طول عمر آن آسوده خاطر باشید. بر همین اساس کارخانه تولید کننده این چادر بادی کودک را با یکی از مرغوب ترین انواع مواد اولیه از نوع پلاستیک فشرده وینیل طرح چرم طراحی و تولید کرده است. این نوع جنس بدنه باداوم و مقاوم بوده و در صورت تکرار دفعات راه اندازی و جمع اوری دچار افت کیفیت نمی شود. کف محصول که کیفیت آن موجب افزایش چشمگیر طول عمر بدنه آن بوده از نوع پلاستیک وینیل دولایه تولید شده است. زیرا این بخش همواره با سطح زمین در تماس بوده و همچنین تمامی وزن وارده به چادر بادی کودک را تحمل خواهد کرد. شما می توانید از این محصول بادوام با خیالی اسوده در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا رویه محصول ضدآب بوده و در برابر تابش مستقیم نور خورشید و سایر تغییرات اب و هوایی دچار اسیب نخواهد شد.

طراحی ظاهری چادر بادی کودک

محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه زیبا و شاد و نواورانه داشته که بر اساس علایق کودکان انتخاب شود. از طرفی این گروه از محصولات را بر اساس استاندارد های موجود تولید کرده تا ایمنی فرزند شما را در زمان استفاده حفظ کند. این چادر بادی کودک ساختاری مستطیل شکل داشته و از دو عدد درب بزرگ داشته که علاوه بر راحتی رفت و امد کودک موجب شده تا شما به بازی فرزند خود نیز به راحتی نظارت داشته باشید. بر روی یک دیواره پنجره شبکه ای تعبیه شده و بر روی دیواره مقابل دریچه های گردی برای بازی با توپ وجود دارد. بدنه این محصول با طراحی مشابه انیمیشن محبوب پری دریایی بوده که در میان کودکان و از جمله دختران دارای محبوبیت قابل توجه می باشد. این نوع طراحی بدنه از رنگبندی شادی نیز برخوردار بوده که برای کودکان از جذابیت بالایی دارد. در داخل بسته بندی این محصول بادی تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه رنگی نیز وجود داشته که نیاز فرزند شما را برای بازی برطرف کند. به علاوه این چادر بادی کودک مجهز به یک برچسب تعمیرات نیز بوده تا در صورت بروز هر گونه اسیب برای بدنه محصول به راحتی بتوانید این رویه را رفوه تا کودک مجدد بتواند از آن استفاده نماید.

راه اندازی چادر بادی کودک

این محصول بادی مانند سایر نمونه های مشابه راه اندازی شده و در کمترین زمان ممکن برای بازی بچه ها اماده خواهد بود. برای استفاده از این محصول ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار بدهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی اینتکس و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن بدنه نمایید. به همین سادگی محصول در کمتر از 4 دقیقه برای استفاده راه اندازی می شود. در نهایت توپ های پلاستیکی رنگی را به داخل مخزن چادر بادی منتقل کنید.

خرید چادر بادی کودک

چادر بادی کودک با طرح پری دریایی محصولی فانتزی و استاندارد برای رده سنی 2 الی 6 سال بوده که قابلیت استفاده در فضای باز و محیط داخل منزل را دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس این محصول را با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...