چادر بازی کودک بادی طرح باربی

bestway 93208

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی بازی کودک طرح باربی یکی از محصولات شرکت بست وی می باشد که با اختلاف قابل توجهی می تواند بهترین چادر و محیط برای بازی و تفریحات دخترانه کمتر از 6 سال باشد. بدنه این چادر از وینیل ساخته شده و تمامی قسمت های آن حتی کف چادر بادی است، در دو طرف چادر برای تهویه هوای داخلی، نور و ایجاد محیط بهتر دو پنجره قرار داده شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به طراحی قرینه آن اشاره کرد، به طوری که از هر قسمت طراحی آن با بخش مقابل کاملا یکسان است. رنگ بندی بدنه نیز طبق سلیقه دختران صورتی و آبی می باشد که بر روی آن نیز برچسب های عروسک باربی درج شده است. 

 نوع خانگی ، سفری
 طول 150 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 142 سانتی متر
 وزن 6.1 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل
 نوع رویه طرح دار باربی
 جنس کف بادی دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای سایه بان بادی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای درب و پنجره بزرگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک بادی طرح باربی می تواند یک هدیه ویژه برای کودک باشد که با استفاده از آن رویا های کودکانه خود را درون قصربادی خود پیاده سازی کند . این چادر بازی کودک دارای ساختاری بادی و با کیفیت می باشد که در بخش های مختلف آن از جنس های گوناگونی استفاده شده است و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد . در ادام این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر بازی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر بازی کودک بادی طرح باربی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر بادی کودک به گونه ای می باشد که کودکان با قد خردسالی خود که دارند به راحتی می توانند درون آن ساکن شده و با بازی بپردازند . رنگبندی بدنه این چادر بازی صورتی و آبی می باشد که در جلب توجه کودکان به ویژه کودکان دختر می تواند نقش بسزایی را ایفا کند . درب ورودی این چادر بادی از ارتفاع ایده آلی نسبت به سایر چادر های بادی برخوردار است و در دو طرف چادر نیز پنجره هایی تعبیه شده است که دید کودک را به خارج چادر فراهم می نماید . همچنین کف این چادربه صورت بادی تعبیه شده است که به هنگام استفاده طولانی مدت کودک از این محصول احساس درد و یا خستگی به پاهای کودک دست نمی دهد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از وینیل می باشد که یکی از محبوب ترین جنس ها در میان هواداران و تولیدکنندگان محصولات بادی است و دلیل این محبوبیت کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و راحتی این محصول در بخش کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است که از نرمی و مقاومت بالایی برخوردار است .

ابعاد و وزن چادر بادی کودک :

ابعاد چادر بازی کودک بادی طرح باربی به اندازه های ( طول : 150 سانتی متر ، عرض : 135 سانتی متر و ارتفاع : 142 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادر های بادی از ابعاد ایده آلی برخوردار است و فضای مناسبی را برای بازی کودک فراهم می آورد . وزن این محصول 6.1 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی نیز است . 

جمع بندی :

این محصول یکی از برترین و با کیفیت ترین چادرهای بادی کودک می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . چادر بازی کودک بادی طرح باربی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...