چادر بادی کودک با طرح پرنسس

intex 48164

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی کودک با طرح پرنسس با طراحی بدنه متناسب با روحیات دختر بچه ها بوده که از جمله جذاب ترین انواع چادر بازی کودک از نوع بادی به شمار می رود.از این محصول می توانید برای بازی و سرگرمی کودک و یا فرزند خردسال خود استفاده کنید. زیرا این محصول علاوه بر ایجاد یک محیط امن برای بازی کودکان امکان استفاده به عنوان استخر توپ بادی کودک را نیز دارد. این چادر بادی داری یک عدد پمپ باد مخصوص اینتکس نیز بوده که با استفاده از آن می توانید در عرض زمانی کوتاه محصول را برای استفاده فرزند خود راه اندازی کنید.

این محصول مستطیل شکل بوده که دارای دو عدد درب بزرگ و یک دیواره با پنجره های شبکه ای می باشد. رنگ بدنه محصول از طیف صورتی و بنفش انتخاب شده که در میان دختران دارای محبوبیت بوده و می توانید بر روی بدنه محصول تصاویر زیبایی از پرنسس های دیزنی را مشاهده کنید. وزن بدنه این چادر بادی کودک تنها 2 کیلوگرم بوده که به همین دلیل شما می توانید آن را به راحتی حمل کرده و در زمان سفر نیز به همراه داشته باشید. زیرا جنس بدنه آن از نوع پی وی سی پلاستکی انتخاب شده است. با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی می توانید این چادر بادی اورجینال را خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 174 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم 
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای درب و پنجره بزرگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بادی کودک با طرح پرنسس

چادر بادی کودک با طرح پرنسس با طراحی بدنه متناسب با روحیات دختران در کارخانه اینتکس تولید شده و امکان استفاده به عنوان محل خواب کودک و یا استخر توپ بادی کودک را نیز دارد. چادر های بادی کودک در واقع نسل جدید از سری محصولات چادر بازی کودک بوده که با بدنه ای به مراتب ایمن تر و استاندارد تر روانه بازار شده است. این گروه از محصولات را به دلیل تنوع بالای طراحی ظاهری انتخاب می کنند. با مطالعه این مقاله تا انتها می توانید با تمام ویژگی های مهم چادر بادی کودک با طرح پرنسس پیش از خرید اشنا شوید. پس با ما باشید.

طراحی ظاهری چادر بادی کودک

مهم ترین بخش در زمینه تولید محصولات مورد استفاده کودک مربوط به طراحی ظاهری بدنه آن محصول می باشد. زیرا این محصول ممکن است ساعت ها مورد استفاده کودک قرار گرفته پس نیاز به طراحی داشته و ایمنی و سلامت کودک را حفظ کند. از طرفی نیاز به طراحی بدنه ای بوده که با توجه به روحیات کودکانه انتخاب شود. بر همین راستا کارخانه اینتکس چادر بادی کودک با طرح پرنسس را با ساختاری مستطیل شکل تولید کرده که در قسمت ابتدا و انتهای آن یک درب بزرگ برای رفت و امد سریع کودک وجود دارد. این درب های بزرگ از طرفی امکانی ایجاد کرده تا بتوانید بر بازی فرزند خود نظارت داشته باشید. بر روی دو دیوار جانبی محصول نیز پنجره هایی با مدل شبکه ای طراحی شده که با ورود نور از آن ها به بخش داخلی چادر بادی به زیبایی محصول افزوده می شود. رنگ بدنه این چادر بادی در طیف بنفش و صورتی انتخاب شده که مورد علاقه دختر بچه ها می باشد. بر روی ستون های ابتدایی و انتهایی محصول نیز تصاویر رنگارنگ و زیبایی از پرنسس های دیزنی به چشم خورده و در میان بچه ها از محبوبیت قابل توجهی بهره مند هستند. لبه های پایین بخش ورودی و خروجی چادر بادی دارای یک لایه بادی بوده تا در صورت استفاده از محصول در فضای باز آب و یا گرد و خاک وارد محوطه بازی کودک شما نشود. شما می توانید از این چادر بادی زیبا به عنوان استخر توپ بادی کودک و یا محل خواب فرزند خود نیز استفاده نمایید.

سایز و ابعاد چادر بادی کودک

بخش دوم که قصد تحلیل آن را داریم مربوط به سایز و ابعاد داخلی چادر بادی بوده که معین می کند کودک توانایی بازی با دوستان خود را داشته و همچنین می توانی میزان ازادی عمل فرزند خود در زمان بازی را تخمین بزنید. عنوان می کنیم که چادر بادی کودک با طرح پرنسس محصولی مستطیل شکل با طول 174 سانتی متر و عرض 122 سانتی متر بوده که میزان ارتفاع آن با بخش سقف صورتی محصول 89 سانتی متر می باشد. توجه داشته باشید میزان ارتفاع اعلام شده برای تمام ارتفاع محصول بوده و بخش بادی لبه درب ها تنها 5 سانتی متر ارتفاع داشته و اسیبی برای فرزند شما ایجاد نمی کند. این ابعاد موجب شده تا فضای بازی کودک نسبتا بزرگ شده به همین دلیل برای بازی های همزمان 2 کودک بالاتر از 3 سال استفاده از چادر بادی کودک با طرح پرنسس توصیه می شود.

کیفیت و جنس بدنه چادر بادی کودک

تقریبا تمامی مصرف کنندگان تمایل دارند که از چادر بادی کودک با طرح پرنسس علاوه بر فضای داخلی آپارتمان و منزل خود بتوانند در فضای باز نیز استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی نباشد. به همین دلیل بوده که کارخانه اینتکس این چادر بادی را با مواد اولیه از نوع پی وی سی پلاستیکی تولید کرده که در اثر استفاده در فضای باز و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید دچار افت کیفیت نمی شود. این نوع جنس بدنه موجب شده تا بتوانید این محصول را در زمان سفر نیز به همراه داشته و موجب تفریح و شادی فرزند خود گردید.

جمع بندی

برای خرید چادر بادی کودک با طرح پرنسس که یکی از باداوم ترین و در عین قیمت مناسب ترین نمونه وسایل تفریحی کودک بوده می توانید به فروشگاه محصولات بادی به صورت حضوری مراجعه کرده و یا از وب سایت فروشگاهی تهران اینتکس استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...