چادر بادی کودک طرح کیتی

intex 48631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی کودک کیتی بادی اینتکس از سری چادر های بازی و سرگرمی مخصوص کودکان و خردسالان بخصوص برای دختران بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که ساختار آن به صورتی بوده که می تواند به خوبی عمل نورگیری را انجام دهد. علاوه بر این می توان در داخل آن از آب یا توپ پلاستیکی کوچک پر کرد. این محصول با رنگ بندی شاد و دخترانه می تواند یک هریه مناسب برای کودکان و خردسالان دختر باشد.

چادر بادی بازی مخصوص کودکان با طرح کیتی از جالب ترین و زیبا ترین چادر های بادی مخصوص سرگرمی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با قابلیت ضد آب بودن و استفادهع در مکان های خشک و همچنین بر روی آب که می تواند یکی از بهترین ویژگی های این کالا باشد. اما این محصول با داشتن طرح خانه از یک سایه بان بهره برده که قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. ابعاد در نظر گرفته شده برای این چادر (طول: 137 سانتی متر، عرض: 109 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده و وزن آن به 4 کیلوگرم می رسد.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 137 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 وزن 4 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ ندارد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای سایه بان بادی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای درب و پنجره بزرگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بادی کودک طرح کیتی

چادر بادی کودک طرح کیتی محصولی خاص و جذاب است که مناسب برای استفاده کودکان و خردسالان است. این محصول به صورت بادی تولید شده که راه اندازی ان هم در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می گیرد. در کنار این موارد باید به بدنه مقاوم این محصول هم اشاره نمود که از کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه این پست قصد داریم تا به بررسی کامل و جامع این محصول بپردازیم پس ما را تا انتها همراهی کنید..

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول را می توانیم به چند بخش تقسیم کنیم تا بتوان به درستی هر یک از ان ها را شرح داد. در همین خصوص در ابتدا باید عنوان کرد که کف این محصول به صورت یکدست و از رنگ صورتی ساخته شده است. این قسمت به صورت برامده بوده و پس از وارد شدن به داخل این چادر قسمت داخلی پایین تر از لبه اصلی این بخش می باشد. بر روی این محصول قسمت اصلی این چادر بادی قرار گرفته است که به شکل خانه و با ارگونومی مثلثی ساخته شده است که در درب ورود ان به صورت کاملا باز بوده و نیازی به بستن ان ندارید. هم چنین بر روی قسمت جلویی این کالا طرح یک عدد گربه نیز وجود دارد که باعث زیباتر شدن این محصول شده است. در دو بخش کناری این کالا دو عدد پنجره هم قرار گرفته است که باعث شده تا نورگیری خوبی داشته باشد و هوا در داخل این محصول هم به صورت کامل به جریان بیفتد. در رابطه با رنگ بندی قسمت های دیگر این محصول نیز باید به این نکته هم اشاره نمود که سقف این محصول به صورت شیار دارد و صورتی طراحی شده است. هم چنین بدنه اصلی این کالا هم سفید رنگ بوده و در تمام قسمت می توان شیار های روی این کالا را به وضوح مشاهده کرد. هم چنین در ققسمت کناری این کالا تصاویر ابر و گل و گیاه هم به چشم می خورد. خود تصویر کیتی نیز در بخش داخلی و بر روی دیواره اصلی حک شده است که باعث چشم نواز شدن این کالا شده است.

جنس بدنه

از مهم ترین خصوصیات این محصول می توان به جنس بدنه ان اشاره نمود که رویه ای ساخته شده از نوع PVC طرح چرم داشته و علاوه بر زیبایی از کیفیت فوق العاده ای هم بهره می برد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC طرح دار ساخته شده است که بسیار با کیفیت است. در اخر نیز باید به جنس کف این کالا هم اشاره نمود که از نوع PVC دو لایه بادی تولید شده که کودک شما در داخل ان نرمی و لطافت فوق العاده ای را احساس خواهد کرد و از مقاومت قابل قبولی هم بهره می برد.

ابعاد و وزن

طول این کالا 137 سانتی متر ، عرض ان 109 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 122 سانتی متر است. تمام این ابعاد به گونه ای ساخته شده که شما به سادگی می توانید از این محصول استفاده کرده و ان را در داخل منزل و یا هر مکان دیگری قرار دهید. از خصوصیات خوب دیگر این کالا هم می توان به وزن ان اشاره کرد که تنها 4 کیلو گرم وزن داشته و فوق العاده سبک می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول احتیاج به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که با استفاده از ان بتوانید این کالا را باد کنید. برای همین منظور و پس از خریدن این پمپ باد شما باید این کالا را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی به دنبال دریچه های باد این محصول گشته و ان ها را پیدا کنید. در انتها هم باید ان ها را باز کرده و به سادگی این چادر بادی را باد کنید تا بتوانید از ان استفاده نمایید. البته گفتنی است که این محصول در کنار خود یک عدد دفترچه راهنما هم موجود دارد که می توانید با استفاده از ان راهنمایی های کامل را مطالعه کرده و سپس اقدام به باد کردن و راه اندازی این کالا کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول مهم ترین نکته دور کردن وسایل نوک تیز مانند چاقو ، قیچی و ... است که باعث می شود تا این چادر سوراخ شود و اسیب جدی ببیند. هم چنین باید از پریدن و جامپینگ بر روی لبه های این محصول و هم چنین ضربه زدن به بدنه اصلی این کالا هم خودداری کنید تا اسیب نبیند. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که در کنار بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید به سادگی در صورت اسیب دیدن این کالا را ترمیم کنید.

جمع بندی

چادر بادی کودک طرح کیتی محصولی فوق العاده با کیفیت و با دوام است که محبوبیت فوق العاده ای مخصوصا در بین دختران دارد. این محصول دارای درب و پنجره بزرگ بوده که از نورگیری قابل قبولی هم برخوردار است. از این محصول می توانید به عنوان استرخ توپ هم استفاده کنید. این کالا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...