چادر بادی کودک طرح خانه بست وی

bestway 90208

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی کودک طرح خانه بست وی یکی از متفاوت ترین محصولات تفریحی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که با طراحی ظاهری جذاب و رنگارنگ بر اساس روحیات کودکانه طراحی شده و توانسته در میان دختران و پسران به محبوبیت بالایی دست یابد. این چادر بادی در واقع از طراحی ظاهری مانند یک کلبه برخوردار بوده که کف بادی داشته و بر روی بدنه آن تعداد یک عدد درب و پنجره تعبیه شده است.

رنگ بدنه اصلی محصول زرد رنگ بوده که بر روی آن تصاویری رنگارنگ و شاد از چمنزار و بدنه خانه در کنار کودکان فانتزی و شاد به چشم می خورد. سقف محصول نیز از نوع شیبدار و به رنگ آبی می باشد. این چادر بازی کودک دارای بدنه طرح دار با تصاویری انیمیشنی و مهیج بوده که از تنوع گسترده رنگبندی برخوردار است. جنس بدنه محصول از نوع وینیل و کف آن به دوصورت دولایه بوده که موجب افزایش چشمگیر طول عمر بدنه محصول شده و ساختاری باداوم به آن می بخشد. وزن بدنه چادر بادی نیز کم بوده که در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. شما می توانید از این چادر بادی کودک در طبیعت و فضای باز برای تفریح فرزند خود استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه رسمی محصولات بادی می توانید این محصول اورجینال را خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 150 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 142 سانتی متر
 وزن 6.1 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل
 نوع رویه طرح دار باربی
 جنس کف بادی دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای سایه بان بادی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای درب و پنجره بزرگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بادی کودک طرح خانه بست وی

چادر بادی ها کودک در واقع نسل جدید چادر های بازی بوده که در راستای راحتی و ایمنی بالاتر کودکان در زمان بازی طراحی و تولید شده اند. این گروه از محصولات دارای طراحی بدنه مشابه قلعه های بادی بوده که دز بخش کف از ارتفاع نسبتا کمتری بهره مند بوده و به راحتی می تواند محیطی استاندارد و شاد برای تفریح کودکان فراهم کند. در این بین چادر بادی کودک طرح خانه بست وی یک نمونه متفاوت با طراحی بدنه مدرن و فانتزی برای کودکان بالاتر از 3 سال به شمار رفته که در سال 2020 طراحی و تولید شده است. در ادامه این مطلب می توانید با تحلیل کامل ساختار این محصول و در نتیجه تجربه یک خرید مطمئن اینترنتی همراه با ما باشید.

طراحی بدنه چادر بادی کودک

محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و فانتزی بر اساس روحیات آن ها داشته و از طرفی این گروه از محصولات را اغلب بر اساس استاندارد های موجود تولید کرده اند تا توانایی حفظ ایمنی و سلامت کودک را در زمیان استفاده داشته باشد. چادر بادی کودک طرح خانه بست وی محصولی مستطیل شکل بوده که ظاهر آن با طراحی بدنه مشابه یک خانه روستایی تولید شده است. مهم ترین بخش این محصول مربوط به قسمت کف آن بوده ، زیرا این قسمت به صورت بادشو تولید شده تا کودک در زمان بازی احساس راحتی داشته و همچنین اگر هنگام بازی به سمت زمین سقوط کرد دچار اسیب نشود. طراحی بیرونی محصول قدری متناوب و با تنوع بالایی می باشد. دیوار های این خانه روستایی با طراحی مشابه اجر و زرد رنگ بوده و در کنار سقف ساده و آبی رنگ چادر بادی یک تضاد زیبا را به نمایش می گذارند. در قسمت پایین دیواره ها تصاویری رنگارنگ و شاد از مردم روستا ، چمنزار و همچنین حیوانات زیبا به چشم می خورد. توجه داشته باشید بخش داخلی این چادر بادی نیز دارای طراحی فانتزی بوده به طوری که بر روی دیوار داخلی آن می توانید یک تصاویر طراحی شده از یک خانه روستایی کامل را مشاهده کنید. در قسمت ابتدای محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد کودک تعبیه شده و در روبروی این درب و قسمت انتهای محصول یک پنجره بزرگ وجود دارد. این نقاط به منظور ایجاد امکان نظارت اسان شما بر بازی کودک و همچنین ایجاد گردش ازادانه هوا در فضای داخلی و در نتیجه دریافت یک هوا مطبوع برای کودک می باشد.

سایز و ابعاد چادر بازی کودک

نکته مهم بعدی در هنگام انتخاب چادر بادی برای بازی کودک مربوط به سایز و ابعاد آن می باشد. زیرا این پارامتر ها تعیین می کند که کودک در محیط داخلی چه میزان فضا برای بازی داشته و همچنین امکان تفریح با هم بازی خود را دارد. بر همین اساس چادر بادی کودک طرح خانه بست وی محصولی مستطیل شکل بوده که دارای طولی برابر 150 سانتی متر با عرضی معادل 135 سانتی متر بوده که 142 سانتی متر ارتفاع دارد. این میزان ابعاد داخلی موجب شده تا کودک در زمان استفاده فضای باز بزرگی داشته و شما بتوانید از این محیط برای محل خواب فرزند خود نیز استفاده کنید. این فضا داخلی به میزانی بوده که امکان بازی همزمان 2 الی 3 کودک را فراهم کرده است.

خرید چادر بادی کودک

چادر بادی کودک طرح خانه بست وی محصول با وزن کم و راه اندازی اسان بوده که با بدنه ای از نوع وینیل و سازگار با تمامی فضاهای باز و سرپوشیده تولید شده است. با مراجعه به نمایندگی محصولات بادی می توانید این چادر بازی کودک را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...