چادر بادی کودک پسرانه اینتکس

intex 48144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بادی کودک پسرانه اینتکس از جدیدترین تولیدات وسایل تفریحی کودک این کارخانه بزرگ برای کودکان 1 الی 5 سال بوده که می تواند یک تفریح ایمن و راحت را برای فرزند شما در محیطی امن تامین کند. این چادر بازی کودک در واقع یک محیط مشخص برای بازی در اختیار فرزند شما قرار داده تا بتواند تفریحی راحت را با ایمنی کامل داشته باشد. این محصول زیبا مجهز به دو عدد درب بزرگ در قسمت ابتدا و انتهای خود بوده تا علاوه بر رفت و امد اسان کودک در این محیط شما نیز بتوانید به بازی فرزند خود نظارت کافی داشتته و کاملا اسوده خاطر گردید.

این چادر بادی از رویه وینیل تولید شده به همین دلیل می توانید در فضای باز و یا زمان سفر نیز آن را به همراه داشته باشید. البته وزن بدنه 2 کیلوگرمی این چادر بادی در کنار سیستم راه اندازی سریع آن نیز بر این امر موثر بوده است. این چادر بادی را می توانید به عنوان استخر توپ بادی کودک نیز استفاده کرده به همین منظور و برای لذت بیشتر کودکان به همراه این چادر بازی تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه نیز دریافت خواهید کرد. البته این توپ ها برای بازی با محفظه های تعبیه شده دیواره محصول نیز می باشد. با مراجعه به فروشگاه محصولات بادی در ایران می توانید این چادر بادی کودک اصل را خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 174 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم 
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای درب و پنجره بزرگ
دارای 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

چادر بادی کودک پسرانه اینتکس

چادر بادی کودک پسرانه اینتکس یکی دیگر از متفاوت ترین اسباب بازی های بادی برای بچه ها بوده که در کنار ظاهر فانتزی و جذاب با بهره مندی از طول عمر بالا توانسته در میان مصرف کنندگان به فروش قابل توجهی دست یابد. کودک شما می تواند با استفاده از این چادر بازی تفریحی سالم و مهیج داشته و در صورت نیاز نیز به عنوان محل خواب کودک و یا استخر بادی توپ آن مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله می توانید تحلیل کامل ساختار این محصول و نقد و بررسی کامل آن بپردازیم. پس می توانید در ادامه این مطلب با یک چادر بادی کودک جذاب آشنا شده و خرید متفاوتی را به صورت اینترنتی تجربه نمایید.

مشخصات ظاهری چادر بادی کودک

اولین پارامتری که قصد تحلیل آن را داریم مربوط به ساختار ظاهری محصول بوده زیرا نیاز بوده محصولی که متناسب با استفاده کودک تولید شده از طراحی ظاهری بر اساس علایق آن ها و با یک ترکیب رنگ کاملا شاد بوده تا تاثیر مثبتی بر رویحات فرزند شما داشته باشد. این چادر بادی کودک در واقع یک محصولی مستطیل شکل بوده که در هر ضلع آن یک ستون بادی تعبیه شده که این ستون ها مجموعا به بخش سقف محصول منتهی می شوند. برای ورود و خروج اسان کودک و همچنین ایجاد امکان نظارت بر بازی فرزند توسط والدین در ابتدا و انتهای این محصول تعداد دو عدد درب تعبیه شده است. یک دیواره محصول دارای پنجره به توری pvc  بوده و بر روی دیوار مقابل آن محلی برای بازی کودک وجود دارد. به این صورت که بر روی دیوار بادی تعداد چهار عدد دریچه تعبیه شده تا کودکان به صورت امتیازی و با پرتاب توپ به این محفظه ها به رقابت بپردازند. البته برای بازی کودکان در داخل بسته بندی محصول تعداد مشخصی توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه نیز وجود دارد. طراحی بدنه خارجی محصول نیز انیمیشنی و با تصاویر محبوب پسر بچه ها انتخاب شده تا تاثیر مثبتی در روحیه فرزند شما داشته باشد.

مشخصات فنی چادر بادی کودک

این چادر بازی کودک مستطیل شکل دارای طولی برابر 174 سانتی متر با عرضی معادل 122 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول 89 سانتی متر بوده تا کودکان تا سن 5 سالگی بتوانند در داخل محصول به راحتی مشغول بازی شوند. وزن بدنه محصول نیز تنها 2 کیلوگرم بوده با توجه به حجم کم چادر بادی در زمان جمع اوری شدن شما می توانید به راحتی محصول را جا به جا کنید.

مورد مهم بعدی در زمینه مشخصات فنی محصول لازم بوده به تشریح کیفیت و جنس بدنه آن نیز اشاره شود. این چادر بادی با رویه اصلی با نوع پلاستیک فشرده وینیل تولید شده تا شما دغدغه ای بابت طول عمر و همچنین دوام آن نداشته باشید. البته بخش کف محصول نیز از نوع دولایه است. کف دولایه تاثیر بالایی بر میزان دوام بدنه داشته زیرا وزن بالایی را همواره تحمل کرده و همچنین با سطح زمین در تماس بوده و نیاز داشته از اصطحکاک آن جلوگیری شود. شما می توانید از این چادر بادی در فضای باز به عنوان استخر توپ کودک و در زمان سفر برای محلی مناسب جهت خواب فرزند خود استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی مانند وزش باد و یا تابش مستقیم نور خورشید هیچ اسیبی برای بدنه محصول ایجاد نخواهند کرد.

جمع بندی

چادر بادی کودک پسرانه اینتکس محصولی اصل و بادام بوده که بر اساس اصول استاندارد طراحی و تولید شده و از ساختاری کاملا پرتابل بهره مند می باشد. این محصول تا سنین 5 الی 6 سالگی توانایی برطرف کرده نیاز فرزند شما را داشته و مجهز به توپ پلاستیکی رنگی به همراه برچسب تعمیرات می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول جذاب بادی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...