چادر مسافرتی کلمن شش نفره

K 62520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کلمن شش نفره امریکایی اتوماتیک کلمن باظرفیت 6 نفره محصولی حرفه ای و با کیفیت برای انواع سفر های مختلف در آب های متفاوت. چادری که ساخته شده از جنس پارچه شمعی بسیار مقاوم با روکش برزنتی بوده که از ورود گرد و غبار و همچنین آب جلوگیری می کند. این کالا دارای 3 پنجره و یک درب بزرگ با توری مخصوص بوده که ایجاد جریان هوا در داخل چادر کمک شایانی می کند.

چادر مسافرتی کلمن شش نفره حرفه ای محصولی شگفت انگیز است که به صورت اتوماتیک نصب می شود. این کالا در ایالات متحده آمریکا تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. رویه آن شمعی بوده و آب به درون آن نفوذ نمی کند. ستون های این چادر مسافرتی نیز از آلومینیوم با کیفیت ساخته شده است که مقاومت بسیاری را نیز به همراه دارد. همراه با سه پنجره و ورودی بزرگ با توری سرخود. دارای میخچه های اختصاصی برای افزایش استحکام چادر.

 نوع اتوماتیک
 طول 205 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی حرفه ای

چادر مسافرتی امریکایی شش نفره کلمن یکی از بهترین نوع چادر های سفری کره ای با کیفت و جنس بدنه بسیار خوب بوده که برای انواع سفر های طولانی مدت و حرفه ای طراحی و ساخته شده است. این چادر در میان چادر های سفری 6 نفره یکی از بهترین ها بوده که به دلیل داشتن استاندارد های لازم در خود از فروش خوبی نیز برخوردار می باشد. کالایی که علاوه بر کیفیت خوب خود از طراحی بدنه زیبایی و شیکی بهره مند است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این چادر بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر سفری از لحاظ کلی بسیار مشابه سایر چادر ها بوده اما از لحاظ طول و عرض و همچنین طراحی بدنه کمی متفاوت تر نشان می دهد. بدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده و از سه پنجره و یک درب بزرگ بهره می برد. این درب و پنجره ها ابعادی بسیار مناسب داشته که علاوه بر نورگیری می تواند تبادل هوای مناسبی را در داخل اتاق چادر ایجاد کند. هر کدام از این درب و پنجره ها از یک پشه بند و یک روکش برای پوشاندن آن بهره می برد. این روکش و پشه بند دارای زیپ سرخود بوده که می توان توسط آن این درب و پنجره ها را باز و بسته نمود. یکی از ویژگی های طراحی بدنه این چادر سفری اتومات قابلیت راه اندازی اتوماتیک آن بوده که توسط فریم های سرخود آن صورت می گیرد. این فریم ها به بدنه اصلی وصل بوده که می توان توسط یک حرکت این چادر را راه اندازی کرد. البته در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت. از دیگر ویژگی های طراحی این کالا می توان به سقف شیروانی شکل آن اشاره نمود. سقفی که هنگام بارش باران، آب باران را به سوی زمین جاری می کند.

ابعاد و وزن

ابعاد چادر سفری 6 نفره کلمن معادل (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 205 سانتی متر ، ارتفاع: 135 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای این ظرفیت می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع شدن آن فضای کمتری را اشغال خواهد کرد. ابعاد سقف و کف آن تقریبا به یک اندازه بوده به همین دلیل هنگامی در داخل آن بایستید به سقف برخورد نخواهید کرد مگر اینکه قد مصرف کننده از ارتفاع درونی بیشتر باشد. این چادر حرفه ای وزنی برابر 7 کیلوگرم داشته که به نسبت حجم حالت جمع شده خود به راحتی در هر مکانی جا به جا می شود. گرچه این کالا دارای یک ساک حمل بوده که توسط آن حمل این محصول آسوده تر می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی از نوع پارچه شمعی ضخیم بوده که رویه آن را روکش برزنتی تشکیل می دهند. بدنه با کیفیت و مقاوم که می تواند علاوه بر استفاده در شرایط جوی مختلف در برابر آب باران نیز مقاوم باشد. یکی دیگر از ویژگی های این بدنه مقاوم بودن آن در برابر نور آفتاب و همچنین تنظیم دما تا حدود استاندارد در قسمت داخلی چادر می باشد. انعطاف پذیری بالای بدنه این چادر نیز می تواند جزو مزیت های این کالا محسوب شود زیرا که در جمع شدن راحت و کم حجم تر بسیار تاثیر گذار خواهد بود. اما جنس فریم های این محصول از نوع آلومینیومی سبک بوده که در برابر آب و زنگ زدگی مقاوم خاهد بود.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی اتوماتیک در این کالا یکی از مزیت های بسیار خوب این کالا بوده که سبب می شود تا در مدت زمان کمی این محصول را راه اندازی نمود. برای راه اندازی ابتدا باید بدنه صالی را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس پایه هر گوشه از چادر را به صورت ایستاده قرار داد. در انتها باید دکمه قرار داده شده بر روی فریم اصلی را فشار داده و فریم فرعی را به جهت بالا کشید تا همزمان با این کار راه اندازی این محصول شکل گیرد. پس از این کار دیگر نیازی به انجام کار دیگری نبوده و چادر شما راه اندازی خواهد شد. برای جمع نمودن آن نیز عکس راه اندازی را انجام داده و در ساک حمل خود قرار دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی امریکایی شش نفره کلمن محصولی حرفه ای برای استفاده در سفر های مختلف از جمله سفر های کوهستانی بوده که از قیمت و کیفیت بسیار خوبی بهره مند است. چادری که با طراحی شیک و زیبای خود در میان بهترین چادر های تولید شده تا کنون قرار گرفته است. کالایی که توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...