چادر مسافرتی 4 نفره کلمن

coleman 47201

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کلمن طرح Giliano یکی از جادر های فنری این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلی اورتان می باشد . استفاده از این نوع پارچه در محصولات شرکت کلمن مرسوم می باشد و دلیل این کار استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . کف این محصول نیز از پلی استر تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر ساییدگی خواهد داشت . در بخش های کناری این محصول محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ و طناب های اطمینان تعبیه شده است که می توان به کمک آن ها از برهم خوردن تعادل چادر در برابر باد های شدید و طوفان جلوگیری نمود . ابعاد مناسب این چادر نیز سبب این شده است تا بتوان از ن در هر مکانی ( حتی در فضاهای کوچک ) استفاده نمود . همچنین از ویژگی های این محصول می توان به داشتن استاندارد برای غیر قابل نفوذ بودن آب اشاره نمود که به کمک این ویژگی محصول در برابر آب و باران 100% مقاوم بوده و می توان با خیال آسوده از آن در روز های بارانی استفاده نمود و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید .

 نوع فنری
 طول 285 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 راه اندازی ساده و سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره کلمن

شرکت کلمن همواره در ساخت و ارائه جدید ترین چادر های مسافرتی و در عین با کیفیت ترین محصولات در این دسته بندی فعالیت ویژه ای داشته است و یکی از پیشتازان در این عرصه می باشد. در همین رابطه نیز جدید ترین محصول ارائه شده توسط این شرکت ، چادر مسافرتی 4 نفره کلمن می باشد که قطعا با دارا بودن ساختاری زیبا تولید و عرضه شده است. در ادامه این مطلب هم می توانید با ما همراه باشید تا به بهترین شکل ممکن این محصول را مورد نقد خود قرار دهیم تا یک خرید هوشمندانه را انجام دهید....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین نکته و شاید مهم ترین نکته ای که باید در ارتباط با این محصول در خصوص ان صحبت کنیم ، بحث نوع ساختار و چگونگی شکل گیری این چادر مسافرتی می باشد که قطعا یک عامل مهم در خرید و انتخاب این محصول به شمار می رود. اگر نگاهی به تصاویر این چادر مسافرتی بیندازید ، می توانید متوجه شوید که ساختار این کالا به این صورت است که بتوانید از این محصول در سخت ترین شرایط برفی و زمستانی هم بهره مند بوده و با کیفیت بالا از این استفاده کنید. تولید این محصول یکی از خاص ترین ارگونومی های ساخت را در بر می گیرد و به همین دلیل نیز بیشتر باید در خصوص ویزگی های دیگر این چادر در حوزه طراحی ان صحبت کنیم. بر روی این چادر شما می توانید نام و برند شرکت کلمن را مشاهده کنید که بابت راحتی خیال مشتریان این لوگو بر روی ان حک شده است. بخش بعدی این محصول نیز رنگ بندی ان می باشد که از دو رنگ سفید و سبز شکل گرفته است. علاوه بر این ها دوخت این چادر مسافرتی هم به گونه ای شکل گرفته که از بهترین نوع ممکن در بین چادر های مسافرتی می باشد. همین امر باعث شده تا ظرافت طراح و تولید کننده این چادر مسافرتی را به بهترین شکل ممکن شاهد باشیم.

کیفیت و جنس بدنه

بحث کیفیت همیشه یکی از مواردی است که مهم ترین عامل در بحث خرید و انتخاب یک محصول به شمار می رود و همین عامل باعث می شود تا خیالتان از بابت خرید یک کالا راحت شود. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که این چادر مسافرتی با بهره مندی از بدنه ای از نوع پلی اورتان شکل گرفته است که قطعا یکی از مهم ترین و خاص ترین محصولات در بین دسته بندی چادر های مسافرتی به شمار می رود. هم چنین دارا بودن از پایه های الومینیومی نیز باعث شده تا انعطاف پذیری این چادر مسافرتی بسیار زیاد شود. مقاومت 100 درصدی در برابر باران و اب و عدم نفوذ ان به داخل این چادر نیز از مهم ترین ویژگی های این محصول در مبحث کیفیت ان نیز به شمار می رود.

نحوه راه اندازی

این محصول به صورت کاملا اتوماتیک و فنری راه اندازی می شود و همین عامل نیز باعث شده تا خیالتان از این حیث راحت شود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای انجام صحیح این کار می توانید فیلم های اموزشی این محصول را هم مشاهده نمایید تا از این بابت هم به بهترین شکل این پروسه را انجام دهید. در کنار این موارد می توانیم به این نکته هم اشاره کنیم که باید در گام نخست پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی ، حال می توانید با باز کردن و رها کردن این چادر بر روی زمین شکل کاملی را به این محصول ببخشید. پروسه انجام این کار هم در کمتر از یک دقیقه می باشد که در انتها برای مقاومت بیشتر این محصول می توانید از میخ ها و طناب این محصول هم استفاده نمایید.

شیوه خرید

چادر مسافرتی آمریکایی کلمن ، خرید و انتخاب این محصول هم اسان است که باید پس از خواندن اطلاعات کامل این محصول و تصمیم گیری در خصوص این کالا ، حال می توانید با چند کلیک ساده این چادر را به سبد خرید خود افزوده و سپس خرید خود را نهایی کنید. تمامی این موارد هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری می توانید از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس این کار را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...