چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کلمن

Instant Dome 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کلمن از بهترین چادر های سفری کمپینگ بوده که تولید شده از بدنه ای با کیفیت و با دوام می باشد. این چادر در میان چادر های مسافرتی با قابلیت راه اندازی اتوماتیک قرار گرفته که موجب راه اندازی و جمع کردن این محصول در مدت زمان بسیار کمی می شود. بدنه ای که ساخته شده از جنس پارچه پلس استر بوده و از تکنولوژی Weather Tec برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل بدنه بهره می برد. جنس بدنه ای که دارای قدرت بالایی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید داشته به همین دلیل می توان با خیالی راحت در شرایط جوی مختلف از این کالا استفاده کرد. جنس فریم های این چادر نیز از نوع فایبرگلاس منعطف و استیل بوده که با داشتن وزن کم از مقاومت بسیار خوبی بهره می برد. همچنین جنس کف این محصول نیز از نوع پلی اتیلن می باشد. نوع تکنولوژی به کار رفته در جنس بدنه به گونه ای بوده که از اشتعال پذیری بسیار کمتری برخوردار خواهد بود. در این چادر دو پنجره و یک درب بزرگ تعبیه شده و پنجره های آن از لایه PVC پوشانده شده اند. همراه این کالا یک ساک حمل قرار داده شده تا به راحتی آن را در هر مکانی حمل کنید.

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کلمن یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای آخر هفته ی شما به همراه خانواده می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از وزن سبکی نیز نسبت به سایر چادر های مسافرتی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی همراهی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کلمن همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کلبه مانند می باشد که از دو عدد پنجره نیز برای تهویه ی هوای داخلی  و همچنین تابش نور به داخل چادر مسافرتی برخوردار است . این پنجره ها علاوه بر دارا بودن روکش پی وی  سی شفاف برای جلوگیری از تابش نور فرابنفش به داخل چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی نیز به داخل چادر جلوگیری می کنند و از این لحاظ برای برپایی کمپینگ در طبیعت خیال شما را به طور کلی راحت می کنند . این محصول در رنگبندی زیبا و متفاوتی روانه ی بازار شده اند که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را مهیا کرده ایم تا بتوانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . همچنین راه اندازی این محصول به صورت اتوماتیک و یا دستی نیز امکان پذیر است و در کسری از ثانیه می توانید توسط این محصول به برپایی کمپینگ خود خاتمه دهید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در تولید چادر های مسافرتی است و به خوبی توانسته است به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در برابر سایش و انعطاف پذیری بالایی که دارد جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کند . در این چادر مسافرتی از  تکنولوژی weather Tec برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل چادر استفاده شده است و خیال شما را از بابت نفوذ آب به داخل این چادر مسافرتی به طور کلی راحت می کند . همچنین پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس و استیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از همین رو می توانید با خیالی راحت به استفاده از این محصول در شرایط نامساعد جوی بپردازید .

ابعاد و وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی مطابق با استاندارد های جهانی برای چادر های مسافرتی 3 نفره می باشد . اندازه ی چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کلمن به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) است که از فضای ایده آلی برای استفاده برخوردار است و می تواند بهترین گزینه برای سفرهای آخر هفته ی شما محسوب شود . همچنین از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید محصولات کمپینگ باید توجه ویژه ای به آن ها شود وزن محصول می باشد زیرا تاثیر بسزایی در حمل و نقل آن دارد و یکی از فاکتور  های مهم به حساب می آید . وزن این چادر مسافرتی به همراه ساک حمل و بسته بندی زیبایی که دارد به 4.1 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می توانید از این چادر مسافرتی در سفرهایی که دارای پیاده روی زیاد نیز می باشد استفاده نمایید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کلمن یکی از برترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی تولیدی توسط برند کلمن می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می  کند . همچنین پایه های استفاده شده در این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالا از انعطاف پذیری قابل قبولی نیز برخوردار است . چادر مسافرتی 3 نفره اتوماتیک کلمن با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می  توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...