چادر مسافرتی 5 نفره اتوماتیک کلمن

Instant Dome 5

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 5 نفره اتوماتیک کلمن از بهترین چادر های مسافرتی با کیفیت و دوام بالا بوده که برای انواع سفر های خانوادگی عرضه شده است. این محصول دارای فریم یا همان پایه های اتوماتیک بوده و از قابلیت راه اندازی اتوماتیک در کمترین زمان بهره می برد. محصولی که بدنه ای از جنس پلی استر داشته و به دلیل داشتن روکشی با تکنولوژی Weather Tec از مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب برخوردار می باشد. به همین دلیل در صورتی که از این محصول در زیر آب باران استفاده شود به هیچ وجه آب باران به اتاقک وارد نخواهد شد. علاوه بر این مقاومت بدنه این چادر کلمن به حدی بوده که در برابر اشعه فرابنفش خورشید نیز مقاوم خواهد بود. از همین رو سبب می شود تا امکان استفاده از این کالا در شرایط جوی مختلف فراهم باشد. دو پنجره با پوشش PVC شفاف در بدنه اصلی و بر روی درب بزرگ این چادر تعبیه شده تا زیبایی خاصی را به این چادر ببخشد. همراه این کالا نیز یک ساک حمل مستطیلی شکل قرار داده شده تا حمل و جا به جایی این محصول آسوده تر شود.

 نوع عصایی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 5 نفره اتوماتیک کلمن از سری چادر های مسافرتی با کیفیت می باشد که با طراحی های زیبا و منحصر به فرد خود در همان ابتدای ورود به بازار توانست محبوبیت زیادی را در بین هواداران کسب کند .  چادر های مسافرتی به دلیل حجم و وزن کمی که دارند و با توجه به کاربردی بودن در همه ی شرایط آب و هوایی ، در سفر ها بسیار مناسب می باشند و می توانند محیطی آرام و دلنشینی را برای استفاده کنندگان به ارمغان  بیاورد . در همین راستا قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید چادر مسافرتی محبوب و مدنظر خود اقدام کنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی آرگونومی ساخت

این محصول به شکل مستطیلی طراحی شده است که از ترکیب رنگ های مشکی و سبز تیره ساخته شده است . نکات مهم و قابل توجه این طرح درب  و پنجره های ان می باشد . این مدل دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی می باشد که به منظور رفت و آمد افراد به داخل را میسر می کند . همچنین دارای دو پنجره در بخش های  کناری می باشد که باعث شده میدان دید وسیع تری به اطراف داشته باشیم . از دیگر مزیت های داشتن پنجره این است که به خوبی تهویه ی هوا صورت می گیرد . این درب ها و پنجره ها به صورت زیپی باز و بسته می شوند و به دلیل دوخت بسیار عالی و با کیفیتش هیچ روزنه ای برای ورود مایعات به داخل چادر وجود نداشته و به همین خاطر می توان این چادر مسافرتی را در هر شرایط آب و هوایی ، چه در نقط بیابانی و چه در کوهستان و شرایط بارانی و سرما استفاده کرد . این محصول همچنین دارای روکشی با تکنولوژی weather tec می باشد که با بهره بردن از آن دیگر خیالتان بابت ضد آب بودن چادر راحت می شود . همچنین با وجود طناب و میخ های مخصوص همراه چادر می تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ان را به زمین متصل کنید و مانع از جابجایی چادر در هنگام وزش باد شدید شوید . 

جنس بدنه

یکی از نکاتی که در هنگام خرید همواره حائز اهمیت بوده جنس بدنه ی این محصولات است . چرا که هر چقدر جنس بدنه با کیفیت تر باشد دوام و طول عمر چادر نیز بیشتر خواهد شد و کارایی بهتری را از خود نشان خواهد داد . بدنه ی این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد . لازم به ذکر است که بدانید پلی استر یکی از مقاوم ترین پارچه ها در بین مواد دیگر است که خاصیت ضد اشعه ای و ضد آبی دارد ، همچنین پوسیده نمی شود و در شرایط مختلف آب و هوایی به بهترین شکل مقاومت می کند . جنس پنجره های این مدل نیز از pvc شفاف ساخته شده است که این جنس نیز ضد آب بوده و به دلیل شفاف بودن دیگر جلوی نور را به داخل چادر نمی گیرد و شما می توانید به بیرون دید کافی را داشته باشید . جنس پایه ها و ستون های های آن نیز از فایبرگلاس و استیل می باشد . فایبرگلاس یکی از مواد بسیار سبک می باشد که مقاومت زیادی چون فلزات در برابر ضربه و فشار تحمل می کند .

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی کلمن ( طول : 250 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری 5نفر تبعیت می کند  . همچنین 3 نفر می توانند به راحتی به صورت دراز کش درون آن جای گیرند بدون اینکه احساس کمبود فضا بکنند . ابعاد بسته بندی این محصول 106 در 19 در 19 سانتی متز می باشد که می توان گفت حجم کمی را اشغال می کند . همچنین وزن کلی آن 8.2 کیلوگرم است و می توان محصول را با وسایل نقلیه خود در هنگام سفر حمل کرد و از وجود آن بهره مند شد . 

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل خاصیت اتوماتیکی آن بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن است چرا که دیگر نیاز نیست به صورت دستی پایه های آن را راه اندازی کنید . در هنگام برپایی چادر بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا طول عمر چادرتان به مراتب بیشتر شود . بهتر است قبل از برپا کردن چادر محل مناسبی برای قرار گیری آن  انتخاب کنید ، سطح هموار و به دور از شاخ و برگ و سنگ ریزه بهترین گزینه می باشد . همچنین به یاد داشته باشید که بدنه ی این محصولات در برابر ابزار های نوک تیز و برنده و همچنین وسایل گرمایشی پر حرارت آسیب پذیر می باشند و از نزدیک کردن این ابزار ها به بدنه ی چادر جدا خودداری کنید .

جمع بندی

با توجه به مطالبی در متن فوق راجب چادر های مسافرتی گفته شد به کاربردی بودن این محصولات در سفر های دور یا نزدیک پی بردیم . همچنین ویژگی های چادر مسافرتی 5 نفره اتوماتیک کلمن را بیان کردیم و دیدیم که این چادر مسافرتی با جنس بدنه ی پلی استر ساخته شده است که با دوخت بسیار عالی به طور کامل ضد آب بوده  و می توان از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد . همچنین ویژگی هایی چون طراحی مدرن بدنه ، جنس پایه ها ، حجم و وزن بسته بندی را مورد بررسی قرار دادیم تا شما عزیزان با اطلاعات کافی از این محصول با کیفیت و بی نظیر، آن را از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس با بهترین قیمت خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...