چادر مسافرتی 4 نفره کلمن

Da Gama 55248

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی امریکایی 4 نفره کلمن محصولی جدید و متفاوت از کلمن می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلی اورتان بوده و می توان با خیال آسوده از این محصول در روزهای بارانی و سرد استفاده نمود و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . پایه های این محصول نیز از فایبرگلاس مستحکم بوده که این پایه ها در برابر سرما و تغییر دما بسیار مقاوم بوده و می توان از آن در کمپینگ ها و سفر های کوهستانی استفاده نمود .

در 4 گوشه این محصول قسمت هایی تعبیه شده است که می توان به کمک آن ها چادر را به زمین متصل کرده و از تغییر شکل آن در روزهایی که باد در حال وزیدن است جلوگیری می کند . همچنین این چادر مسافرتی کلمن دارای دو عدد درب و پنجره می باشد که این درب و پنجره ها به رد و بدل شدن هوا کمک بسزایی خواهند نمود و می توان از آن ها برای تهویه هوای چادر استفاده نمود .

همچنین این درب ها و پنجره ها دارای توری های مخصوصی می باشند که از ورود حشرات و گرد و غبار به داخل چادر جلوگیری می کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید .

 نوع اتوماتیک
 طول 505 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 4 نفره
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره کلمن Da Gama 55248 چادر مسافرتی 4 نفره کلمن را می توان یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین چادرهای مسافرتی برای استفاده در کمپینگ در شرایط نامساعد جوی دانست . این چادر مسافرتی با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است تست های نهایی در آزمایشگاه های برند کلمن را کسب کند و به امتیاز بالایی دست پیدا کند .

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای به رنگ زیتونی می باشد که از زیبایی های خاص خود برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی کمپینگ مناسب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 4 نفره کلمن همراه ما باشید .

این چادر مسافرتی دارای دو اتاق مجزا است که در بخش جلویی آن اتاقی با دارا بودن سه درب برای ورود و خروج هر چه راحت تر می توانید به راحتی وارد چادر مسافرتی شوید که ارتفاع این درب های ورودی تا سقف چادر مسافرتی است . کف این بخش از پارچه پلی اورتان دو لایه تشکیل شده است که مقاومت این بخش را به شدت بالا برده و تقریبا نفوذ آب به بخش داخلی چادر مسافرتی را از کف این محصول ناممکن کرده است . در بخش پشتی اتاق بیرونی ، یک اتاق مجزا وجود دارد که توسط درب بزرگی به بخش بیرونی متصل می شود .

بدنه داخلی این اتاق در چادر مسافرتی دارای پنجره هایی متعدد به همراه هواکش در بخش سقف می باشد که به تهویه هوای داخلی و مطلوب نگه داشتن هوا در شرایط آب و هوایی گرم کمک شایانی می کند . نور گیری اتاق داخلی با توجه به پنجره هایی که برای آن تعبیه شده است به خوبی امکان پذیر می باشد . لازم به ذکر است که تمامی درب ها و پنجره های موجود در این چادر مسافرتی علاوه بر دارا بودن توری از جنس پی وی سی ، دارای پوشش هایی از جنس پارچه بدنه چادر مسافرتی می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را که به صورت زیپ دار است بر روی پنجره ببندید . پارچه تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی کلمن از نوع پلی اورتان است که در چادرهای مسافرتی این برند جهانی به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرد .

دلیل استفاده از این پارچه توسط برند کلمن ، مقاومت بالا در برابر فشار ، ضربه و همچنین نفوذ آب و علاوه بر آن قدرت ثابت نگه داشتن هوای داخلی چادر مسافرتی است . این چادر مسافرتی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط نامساعد جوی مانند بارش برف و باران می باشد که با خیالی راحت می توانید از آن در این شرایط استفاده کنید . همچنین ستون های فایبرگلاس ضد زنگ که به صورت مستحکم ، چادر مسافرتی را به زمین متصل می کنند یکی دیگر از مزیت های این چادر مسافرتی به شمار می آید .

با توجه به استقرار این ستون ها در چادر مسافرتی کلمن می توانید از آن در شرایط وزش بادهای شدید نیز استفاده کنید . لازم به ذکر است که به دلیل ابعاد بزرگ این چادر مسافرتی و همچنین دارا بودن ستون هایی از جنس فایبرگلاس ، وزن این چادر مسافرتی کمپینگ بالغ بر 17 کیلو گرم می باشد که نشان از سنگین بودن آن دارد اما با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص می توانید به راحتی آن را جا به جا نمایید . شایان ذکر است که میخ و طناب نصب نیز به صورت مجزا برای شما عزیزان ارسال می شود که از آن می توانید هر چه بهتر راه انداختن محصول استفاده کنید .

راه اندازی این چادر مسافرتی به راحتی و ظرف مدت 5 الی 7 دقیقه امکان پذیر است . این چادر مسافرتی 4 نفره کلمن با برترین کیفیت و قیمت توسط نمایندگی تهران اینتکس در ایران عرضه می شود که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و آخر هفته ای شاد را به همراه خانواده و یا همراه با دوستان خود رقم بزنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...