چسب تعمیرات کاناپه بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برچسب تعمیرات کاناپه بادی ، دارای یک لایه پلاستیک PVC ، قدرت چسبندگی بالا ، مناسب کاناپه بادی ، تعمیرات به صورت تخصصی با استفاده از برچسب تعمیرات

برچسب تعمیرات کاناپه بادی از با کیفیت ترین چسب های مخصوص کاناپه بادی است. این محصول از یک لایه PVC همراه با چسب مایع مخصوص پلاستیک بهره برده که می تواند برای هر بریدگی یا آسیب دیدگی مناسب باشد و ان را ترمیم کند. این برچسب تعمیرات با چسب های متفرقه دیگر تفاوت دارد و از قدرت چسبندگی فوق العاده بالایی برخوردار است. این محصول را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت مناسب تهیه نمایید. از این چسب تعمیرا برای کاناپه های دیگر با برند های مختلف نیز میتوانید استفاده کنید در هنگام استفاده از چسب تعمیر کاناپه بادی روش های پنچری را در بخش وبلاگ اینتکس میتوانید ملاحظه بفرمایید

  • برچسب تعمیرات کاناپه بادی
  • دارای یک لایه پلاستیک PVC
  • قدرت چسبندگی بالا
  • مناسب کاناپه بادی

چسب تعمیرات کاناپه بادی

چسب تعمیرات کاناپه بادی برای این است که شما بتوانید با استفاده از آن برخی از آسیب ها و پارگی هایی که کاناپه بادی دچار آن شده است را تعمیر کرده و مجددا از کاناپه بادی استفاده کنید . کاناپه های بادی محصولاتی کاربردی و بسیار محبوب هستند که با توجه به ارزشی که در میان طرفداران خود دارد باعث شده است تا شرکت های تولید کننده کاناپه های بادی ، برای رفع آسیب های احتمالی این محصولات بادی بی نظیر ، برچسب هایی را با عنوان چسب تعمیرات کاناپه بادی را طراحی کنند تا شما بتوانید با تهیه کردن آن کاناپه بادی خود را در منزل تعمیر کنید و بدین ترتیب دوباره از کاناپه بادی دوست داشتنی خود به مانند روز اول استفاده نمایید . حال در بخش نقد و بررسی چسب تعمیرات کاناپه بادی شما را با نحوه تعمیر کردن کاناپه بادی با این محصول آشنا خواهیم کرد . 

توجه داشته باشید که کاناپه های بادی به سختی آسیب می بینند و عمده آسیب هایی که ممکن است به بدنه کاناپه بادی وارد شود ، ایجاد سوراخ ها و یا پارگی های ریز بوده که بر اثر برخورد اجسام تیز و برنده اتفاق می افتد ، نبابراین بایستی سعی داشته باشید که از محصولات بادی خود به ویژه کاناپه بادی به درستی استفاده کنید و همچنین در زمان هایی که آن را بر روی زمین و یا در مسافرت ها استفاده می کنید ، حتما از زیرانداز کمک بگیرید و کاناپه را بر روی زیرانداز راه اندازی نمایید تا مبادا آسیبی ببینند . حال می رویم به سراغ کاناپه های بادی که آسیب های جزئی دیده اند و با استفاده از برچسب تعمیرات قابلیت تعمیر دارند . توجه داشته باشید که آسیب های شدید و پارگی های وسیع در کاناپه های بادی قابل تعمیر نبوده و در برخی مواقع نیاز به آپارات دارد که باید با فروشگاه اینتکس که نمایندگی فروش کاناپه بادی در ایران است مشاوره بگیرید . 

چسب تعمیرات کاناپه بادی در واقع دارای دو قلم جنس است که یکی از آن ها برچسب یا همان لیبل بوده که به صورت رول شده در تصویر قابل مشاهده است . همچنین یک چسب مایع مخصوص برای تعمیر کردن وجود دارد که می توانید با استفاده از این دو به راحتی و در کمترین زمان ممکن کاناپه بادی را تعمیر کنید . گاهی ممکن است که شما بدانید کدام بخش از کاناپه بادی آسیب دیده است و می توانید سریعا اقدام به تعمیر آن بخش کنید . ولی در مواقعی که مشخص نیست کاناپه بادی از کدام سمت آسیب دیده است می توانید از ترفند کف صابون استفاده کنید . با اینکار شما می توانید محلی که مشکوک به آسیب دیدگی می باشد را آغشته به کف صابون کنید تا با ایجاد حباب آن بخش را یافته و علامت بزنید تا در مراحل بعدی کاناپه را تعمیر کنید . 

در زمان تعمیر کردن کاناپه بادی باید حتما توجه داشته باشید که بدنه نباید اصلا خیس باشد ، لذا در صورت خیس شدن صبر کنید تا کاناپه به بهترین شکل ممکن خشک شود و سپس اقدام به تعمیر کنید . برای تعمیر در ابتدا مقداری از برچسب را برداشته و برش دهید . معمولا برش های سکه ای و گرد مناسب تر بوده و ما نیز پیشنهاد می کنیم که به این شکل برچسب را برش دهید . سپس مقداری از چسب مایع را بر روی برچسب زده و آن را در محل آسیب دیده بچسبانید . سعی کنید که مقدار چسب مایع خیلی زیاد نباشد که شره دهد و سرازیر شود ، برای اینکه ایجاد برجستگی کرده و ممکن است به مرور زمان بلند شود و یا به جایی گیر کند . از سوی دیگر مقدار کم چسب نیز می تواند مانع از چسبندگی بسیار خوب آن شود . پس از چسباندن برچسب به محل آسیب دیده برای نتیجه گیری بهتر ، باید از یک وزنه و یا یک سنگ صاف و تمیز استفاده کرده و محل آسیب دیده را برای مدتی تحت فشار قرار دهید . پس از آن کاناپه تعمیر شده و قابل استفاده خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...