کاناپه بادی آبی بست وی 2018

bestway 67339

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
970,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی آبی بست وی 2018 یکی از جذاب ترین و چشم نواز ترین کاناپه های بادی این شرکت می باشد که بعد از عرضه در بازار به سرعت مشتریان خود را جذب کرد. یکی از ویژگی های مهم این محصول قابلیت تبدیل آن به تشک و مبل دو نفره است که می توان از  آن به عنوان یک محصول منحصر به فرد یاد کرد. قابلیت مهم دیگر این محصول ضد تعرق بودن آن است که یکی از دلایل اصلی مشتریان برای انتخاب این محصول می باشد. هم چنین این کاناپه بادی قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلو گرم را دارا می باشد. به دلیل داشتن وزن مناسب نیز می توان آن را در خانه و یا هر محیطی به راحتی جا به جا کرد. این کالا نیز دارای پمپ 110 ولت بوده که یکی دیگر از خصوصیات آن است. هم اکنون می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری فرمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپ پمپ برقی 110 ولت
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی آبی بست وی 2018

کاناپه بادی آبی رنگ بست وی از محصولات بادی زیبا و شیک می باشد که فضای خوبی را برای شما فراهم می کند . یکی از ویژگی های منحصربفرد این کاناپه ی بادی تبدیل شدن آن به مبل دو نفره و تشک بادی دو نفره می باشد که این کاناپه ی بادی را به محبوب ترین کاناپه های بادی تولیدی توسط برند بست وی تبدیل کرده است . همچنین کاناپه بادی در رنگبندی نارنجی ، سبز و آبی نیز موجود می باشد که قدرت انتخاب شما را در میان رنگبندی های زیبا بالا برده است که هر کدام از این رنگ ها جذابیت خاصی را برای خریدار به ارمغان می آورد . از ویژگی های بارز دیگر این کاناپه ی بادی ضد تعریق بودن آن می باشد که در بسیاری از فصول سال به شدت مورد استفاده قرار می گیرد . به همراه این کاناپه بادی یک پمپ 110 ولت نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آن به سادگی هر چه تمام تر کاناپه را باد کرده و از استفاده ی آن لذت ببرید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که دارای رویه ای نرم و انعطاف پذیر است و خود را با بدن شما به خوبی انطباق داده و بدن را در بهترین حالت قرار می دهد تا در استفاده ی طولانی مدت از آن به مشکلاتی همچون احساس درد و خستگی در سایر نقاط بدن برخورد نکنید . تکیه گاهی مهندسی شده و کاملا استاندارد برای این محصول تعبیه شده است که در هنگامی که بر روی آن نشسته اید می توانید به تکیه دادن به آن بپردازید همچنین در مواقعی که این محصول را به عنوان تشک بادی استفاده می کنید این تکیه گاه در حالت خوابیده قرار گرفته و به فضای تشک بادی شما می افزاید .

جنس بدنه :

جنس بدنه کاناپه بادی از پی وی سی دولایه و مواج می باشد که از انعطاف و کیفیت بی نظیری برخوردار است . علت استفاده از پی وی سی در محصولات بادی انعطاف و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد که این محصول را در استفاده به عنوان جنس محصولات بادی بی رغیب کرده است . همچنین مواج بودن رویه این کاناپه بادی باعث گردش هوای مطلوب در آن می شود که خصوصیت ضد تعریق بودن را برای شما فراهم می کند ، ضد تعریق بودن محصولات بادی یک از ویژگی های بسیار عالی آن ها محسوب می شود و در بسیاری از فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار خوب را برای استفاده ی شما فراهم می کند و به خوبی می توانید به عنوان یک تشک بادی دو نفره ی راحت با فضای عالی روی آن حساب کنید . وزن خود محصول به همراه بسته بندی آن 5.7 کیلوگرم می باشد که از وزن مطلوبی در میان کاناپه های بادی دو نفره برخوردار است و می توانید آن را در مسافرت های خود و یا همچنین منزل استفاده کنید و از خوابیدن بر روی آن و تماشای تلویزیون لذت ببرید . خصوصیت دیگر این محصول قابلیت تحمل وزن آن می باشد که این کاناپه ی بادی دو نفره قابلیت تحمل وزن 200 کیلوگرم را دارد که نشان از کیفیت بی نظیر آن می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی کاناپه بادی دو نفره به علت اینکه به همراه آن برای شما یک پمپ بادی 110 ولت نیز ارسال می شود به راحتی آب خوردن می باشد ، فقط کافیست این کاناپه بادی را بر روی یک سطح صاف و بدون اجسام تیز قرار داده و باد را درون آن بدمید تا در ظرف مدت کمتر از 4 دقیقه قابل استفاده شود . برای مراقبت از محصولات بادی از برخورد هر گونه اجسام تیز و برنده به آن ها جلوگیری شود و از کم باد کردن و یا پر باد کردن این محصولات خودداری کنید زیر به محصولات بادی فشار وارد کرده و به کاهش طول عمر این محصولات کمک می کند .

جمع بندی :

کاناپه بادی رنگ آبی بست وی 2018 دارای رنگبندی زیبا و شیک همراه با جنس رویه ی وی سی دو لایه با کیفیت فوق العاده می باشد . این محصول کاملا ضد تعریق بوده و به همراه آن نیز یک پمپ بادی 110 ولت برای شما ارسال می شود که در باد کردن این محصول بسیار به کار شما می آید . این کاناپه بادی با برترین کیفیت و قیمت و در تمام رنگبندی ها در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...