کاناپه بادی اینتایم

intime 088

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
930,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 90 کیلوگرم ، نوع جنس: PVC مخملی ، وزن کاناپه بادی: 3 کیلوگرم ، نوع: یک نفره ، جنس رویه: مخمل موازی ، کد محصول: intime 088

کاناپه بادی یک نفره اینتایم با ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم صورتی رنگ. کاناپه ای که از طراحی متفاوتی برخوردار بوده و قابل استفاده در سفر های مختلف و سنین متفاوت می باشد. این کاناپه که قابلیت تبدیل به تشک و مبل بادی یک نفره دارد از یک تکیه گاه سرخود گرد بهره برده که می توان به عنوان بالش بادی نیز از آن استفاده نمود. ابعاد این کالا (طول: 185 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده و از تحمل وزن 90 کیلوگرمی برخوردار است.

کاناپه بادی اینتایم یکنفره رنگ قرمز ، محصول شرکت intime ، دارای پشتی جهت تکیه دادن ، روکش طرح چرم ، قابل استفاده در اتاق خواب ، بر روی آب و استخر ، وزن کاناپه بادی 3 کیلوگرم ، بسیار کم حجم. این کاناپه بادی کمی از سایر محصولات متفاوت است و این تفاوت به دو دلیل است. دلیل اول ظاهر آن است که کمی با طراحی تیز گونه ای همراه شده و دیگری شکل بافت دارد بخش زیرین است تا حس بهتری را به شما منتقل کند. به جز قسمت اول که به سلیقه و دکوراسیون منزل مرتبط است قسمت دوم راحتی این کاناپه بادی را افزایش می دهد. این محصول یکی از بهترین کاناپه های بادی تولید شده تا به امروز توسط شرکت اینتایم است که اکنون در تهران اینتکس با قیمتی مناسب قرار داده شده و می توانید آن را سفارش دهید. برای خرید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 02144284597 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و محصول را به سرعت برایتان ارسال نمایند.

 نوعمسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع مبلیک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 قابلیت تبدیل به مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی اینتایم

کاناپه بادی اینتایم یکی از شیک ترین و منحصر به فرد ترین کاناپه های بادی شرکت اینتایم برای سنین مختلف بخصوص بزرگسالن بوده که از طراحی و رنگ جالب نیز بهره می برد. این محصول کمی با سایر کاناپه های بادی یک نفره تفاوت داشته و و همچنین از لحاظ جنس بدنه نیز تفاوت هایی با سایر همونعان خود دارد. اما در حالت کلی بدنه این کالا همانند سایر کاناپه ها طراحی شده است. این محصول در واقع از کاربرد های بسیار خوبی بهره برده، به همین دلیل قابل استفاده در هر مکانی بخصوص محل کار و همچنین مسافرت ها خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این محصول بادی همانند سایر کاناپه های بادی یک نفره تولید شده تا کنون بوده که از ارگونومی مربعی بهره مند است. بدنه ای که از نشیمنگاه مخصوص دست و کمر برخوردار بوده که به صورت یک سره طراحی شده و بر روی این کاناپه تعبیه شده است. تکیه گاهی که در قسمت دست ها از شیب خفیف برخوردار بوده تا دست ها به راحتی بر روی آن قرار بگیرند. همچنین در قسمت فوقانی تکیه گاه نیز یک پشتی کوچک مخصوص سر نیز به شکل سرخود قرار داده شده است تا سر مصرف کننده را نیز در خود نگه دارد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول می توان به نشیمنگاهی مواج از نوع موازی اشاره کرد. نشیمنگاهی که می تواند با چنین طراحی صورت گرفته ای در رد و بدل شدن هوا کمک کرده و سطحی راحت را برای کاربران به همراه داشته باشد. قابلیت چند کاره بودن این محصول نیز مهمترین ویژگی در آیتم طراحی بدنه این کالا بوده که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه ای که شرکت اینتایم برای این کاناپه بادی یک نفره خود در نظر گرفته از نوع پلاستیک ضخیم PVC با روکش طرح چرم می باشد. بدنه ای که از ضخامت خوبی برخوردار بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. این بدنه در برابر برخورد آب و همچنین در شرایط جوی مختلف بسیار مقاوم خواهد بود. همچنین به دلیل داشتن سطحی مواج در کمک کردن به جلوگیری از تعریق بالا مصرف کننده موثر خواهد بود. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کاناپه می توان به قابلیت شستشوی آن با آب های گرم و سرد اشاره نمود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی ابعادی مناسب برای استفاده راحت یک نفر بوده که معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. از همین رو می توان در هر نقطه ای از محل مورد استفاده قرار داد. ارتفاع ذکر شده برای این کاناپه تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه کمر و سر بوده و خود ارتفاع نشیمنگاه به حدود 10 سانتی متر می رسد. البته گفتنیست که ابعاد این محصول در قسمت نشیمنگاه به دلیل داشتن قابلیت چند کاره متغیر خواهد بود. اما طبق این ابعاد تحمل وزن آن برابر 90 کیلوگرم بوده که در صورت تنظیم باد بدنه می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود.

قابلیت چند کاره

همانطور که در ابتدای توضیحات این کاناپه اشاره کردیم، این محصول همانند همنوعان خود از قابلیت مهم چند کاره و یا تاشو بودن نیز بهره می برد. قابلیتی بسیار کاربردی که امکان استفاده از این کالا را به عنوان مبل بادی، تشک بادی، تخت بادی و تشک بادی پشتی دار به ما می دهد. تمام این تبدیل ها توسط یک تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی صورت می گیرد. تشکی که هم جنس با نشیمنگاه بدنه اصلی این کاناپه بوده و توسط لایه ای ضخیم از PVC به اینکاناپه متصل شده است. ویژگی ای که این تشک دارد متحرک بودن آن است. یعنی در صورت تا نمودن آن ارتفاع نشیمنگاه بیشتر شده و طول آن کم می شود. در صورتی که آن را باز کنیم نیز طول نشیمنگاه بیشتر شده و ارتفاع آن کم می شود و در نهایت سطحی برای خواب و دراز کشیدن ایجاد می کند.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی کاناپه بادی اینتایم ساده ترین راه را در پیش خواهید داشت. تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج ساخته و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در صورت پهن نمودن در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز ساده برای آن استفاده کنید. در انتها نیز بادی با توجه به دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن کنید. باد زدن این کالا را بادی تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل به خود گرفته باشد. همچنین بادی از سفت شدن بیش از حد بدنه جلوگیری کرد زیرا به درز های آن آسیب خواهد رساند. اما برای جمع نمودن کاناپه باید توسط دست و یا بهتر از آن توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت هر چه بهتر از این کاناپه بادی یک نفره دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه می باشد. زیرا با برخورد جدی این گونه اشیا به بدنه باعث آسیب رساندن به آن می شود که این امر یک امر طبیعیست. البته این کالا نیز همانند همنوعان خود از قابلیت تعمیر آسوده بهره مند می باشد. همچنین باید از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری کرد. علاوه بر این محل و نوع استفاده از این محصول می تواند در مراقبت و محافظت بیشتر از آن موثر باشد. در صورتی که از این کاناپه مصرف بالایی دارید بهتر است از یک روکش معمولی مانند روکش های پارچه ای برای آن استفاده کنید.

جمع بندی

کاناپه بادی اینتایم محصولی یک نفره و تولید شده در یک رنگ ثابت که برای استفاده سنین مختلف طراحی و تولید شده است. محصولی با نشیمنگاه یک سره و همچنین قابلیت چند کاره که از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده و امکان استفاده در انواع مسافرت ها را نیز به ما داده است. این کالا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...