کاناپه بادی با جلو مبلی متصل

ch 449021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی با جلو مبلی متصل ، دارای رنگ زیبا و وزن بسیار سبک به دلیل بادی بودن . بدنه نرم و راحت برای نشستن

کاناپه بادی دو نفره با جلو مبلی متصل از محصولات جذاب و همچنین ویژه می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است وعلاوه بر استحکام بالا دارای خاصیت ضد تعریقی نیز می باشد و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت کنید و احساس خستگی نکنید . بخش های کناری این محصول نیز از همین جنس بوده و بخضش کف آن از پی وی سی دولایه تهیه شده است و مقاومت محصول را در برابر فشار و ضربه بالاتر برده است . همچنین جلو مبلی های متصل به این محصول نیز از جنس پی وی سی بوده و می توان از آن برای قرار دادن وسایل استفاده نمود . همچنین برخی از این قسمت به عنوان زیرپایی نیز استفاده می کنند . در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست راهنمایی بیشتر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 183 سانتی متر
 عرض 82 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 دارای جلو مبلی متصل
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی با جلو مبلی متصل

کاناپه بادی با جلو مبلی یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی تولید شده برای استفاده در منزل و حتی محل کار بوده که به منظور استارحت های سطحی استفاده می شود. یکی از تفاوت های عمده این کاناپه بادی با دیگر همنوعان خود در سطح ارتفاع بدنه با زمین می باشد که نسبت به بسیاری از کاناپه ها کمتر خواهد بود. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه های قابل حمل برای و سبک بوده که جایگزینی خوب برای مبل و یا کاناپه های بادی سنگین و ثابت خواهد بود. به علاوه اینکه از این کاناپه های بادی می توان در مسافرت ها نیز استفاده کرد...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کالا مانند مبل های بادی دو نفره بوده که از دو جلو مبلی متصل به بدنه بهره مند می باشد. این بدنه رویه ای با طراحی مواج داشته که باعث می شود تا هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را در بر گرفته و در نتیجه موجب عبور بهتر جریان هوا شود تا حدودی از تعریق مصرف کنندگان را کنترل نماید. دو جلو مبلی متصل به بدنه کاناپه هم برای نشستن روی آن و هم برای قرار دادن پا در حالت دراز کش کاربرد خواهد داشت. البته هر دوی آنها به وسیله دریچه باد تعبیه شده روی بدنه خود راه اندازی می شوند. بدنه ای که بر خلاف نداشتن تکیه گاه دست از تکیه گاه کمر بزرگی برخوردار بوده تا کاملا قسمت کمر را پوشش دهد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره جلو مبل دار از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر برخورد آب بهره مند است. بدنه ای قابل شسشتو با ضخامت قابل قبولی که امکان استفاده در فضای باز را به دلیل مقاوم بودن بدنه در برابر نور گرمای آفتاب فراهم می سازد. یکی از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این کالا داشتن انعطاف بدنه بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا این محصول را به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کنید. همچنین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود به گونه ای که هیچ تغییری از ساختار کاناپه پس از تعمیر به وجود نیاید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی معادل (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 82 سانتی متر ، ارتفاع: 79 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و زمانی که آن را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. طول بدنه ذکر شده برای این کاناپه نیز شامل بدنه اصلی شده و در صورتی دو جلو مبلی را در طول بدنه محاسبه کنید طول کلی آن بیشتر خواهد شد. اما تحمل وزن این محصول راحتی 160 کیلوگرم بوده که نسبت به کیفیت و ابعاد بدنه تحمل وزنی راحت محسوب می شود. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز ها تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این کالا نیز 3 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای حمل و جا به جایی محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندای این کالا ابتدا می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته در صورت باد زدن بیش از حد به این محصول به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن این کاناپه می تواند در سلامتی این محصول بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن نیز موجب می شود تا در حفاظت و نگهداری از این کالا بسیار موثر باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با جلو مبلی یکی از سبک ترین و کم ارتفاع ترین کاناپه های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال بوده که به منظور استراحت های سطحی در منزل و حتی فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از بدنه ای ضد آب برخوردار بوده و قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. این محصول از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...