کاناپه بادی تاجدار

09993

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,470,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 250 کیلوگرم ، نوع جنس: PVC طرح چرم ، وزن کاناپه بادی: 7 کیلوگرم ، جنس رویه: طرح چرم موازی

کاناپه بادی تاجدار دو نفره اینتایم از جمله کاناپه های تک کاره مخصوص استفاده در منزل که از طراحی بسیار شیک و فانتزی برخوردار است. این کاناپه دارای ابعاد (طول: 210 سانتی متر، عرض: 164 سانتی متر، ارتفاع: 74 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 190 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات بوده و از ارگونومی موازی شکل در سطح نشیمنگاه خود بهره مند است.

کاناپه بادی دو نفره تاجدار دارای کیف حمل و نقل دارای برچسب تعمیرات از این کاناپه بادی دو نفره تاجدار میتوان در اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، مسافرت ، و ... استفاده کرد از ویژگی های این کاناپه بادی تاجدار میتوان به ، سبک بودن ، کم حجم بودن ، و قابل حمل بودن آن اشاره کرد که میتوانید آنرا حتی در یک کوله پشتی کوچک هم حمل ونقل کنید.جنس کل محصول از pvc دارای پمپ برقی.

از موارد مهمی که می توان به آن در خصوص این کاناپه بادی اشاره کرد بحث زیبایی های ظاهری ، خلاقیت و نوآوری در طراحی و همین طور کیفیت این محصول می باشد که سبب شده تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی و با خیالی راحت اقدام به انتخاب و خرید این محصول کنید. در همین راستا نیز ما در این مطلب سعی خواهیم کرد تا به صورت کامل و با ذکر جزئیات بیشتری از این محصول شما را در هنگام خرید با مزایای این کاناپه آشنا کنیم. در بخش ابتدایی این مقاله نیز سعی کردیم تا به صورت جزئی ویژگی های این کالا را برای شما شرح دهیم که در این بخش نیز پیشنهاد می کنیم با ما تا انتها همراه باشید تا به صورت تکمیلی با این محصول آشنا شوید....

طراحی و ویژگی های ساخت و تولید

در اولین بخش از این مطلب سعی داریم تا شما را با ویژگی های ساخت و تولید این محصول بیشتر آشنا کنیم. شاید یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا شما اقدام به انتخاب و خرید این محصول نمایید ، همین بحث ظاهری و نوع طراحی این کاناپه بادی است. در واقع باید به این نکته دقت کنید که این محصول به قدری زیبا طراحی و تولید شده که یکی از مهم ترین دلایل انتخاب توسط مشتریان خواهد بود. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم تا به ویژگی های طراحی این محصول بیش از پیش توجه کنید.

اگر بخواهیم از بخش زیرین این محصول به سمت بالا خصوصیات این محصول را مورد بررسی قرار دهیم ، در ابتدا باید عنوان کنیم که این کاناپه بادی دارای یک بخش زیرین صاف و یکدست می باشد که این بخش دقیقا بخش کف این محصول را تحت الشعاع خود قرار داده و به صورت کامل سر تا سر این کاناپه قرار گرفته است. این بخش در واقع به عنوان تخت خواب این محصول نیز در زیر این کاناپه وجود دارد که از مزایای مهم طراحی این محصول خواهد بود که در ادامه قطعا بیشتر به آن خواهیم پرداخت. بحث بعدی در خصوص این محصول به ناحیه بالایی این کالا تعلق دارد که با یک طراحی ساده و در عین حال انعطاف پذیر شکل گرفته و باعث شده تا شما بتوانید در هر زمان که قصد دارید ، این بخش را باز نموده و از این کاناپه بادی به بهترین صورت همانند یک تخت خواب بادی استفاده نمایید.

از این بخش که عبور کنیم ، به بخش نشیمنگاه این کاناپه بادی می رسیم که این ناحیه به صورت موازی و شیار دار شکل گرفته است. در واقع این بخش با یک ساختار یکدست طراحی شده است که بر روی آن یک سری خطوط موازی هم از بخش بالایی تا قسمت پایینی این محصول به چشم می خورد. این عامل باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام تر پس از قرار گرفتن بر روی این کاناپه از نرمی و راحتی این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین هر دو سمت این کاناپه دارای یک سطح خمیده می باشد که از آن ها به عنوان دستگیره ها و محل قرار گیری دستان شما یاد می شود. شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر در زمانی که در بخش های کناری این کاناپه قرار می گیرید ، با قرار دادن دست ها بر روی این نواحی و یا حتی با تکیه دادن به این بخش ها به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید.

دیگر خصوصیت خوبی که این کاناپه بادی در اختیار شما قرار می دهد بخش ناحیه تکیه گاه این محصول می باشد. این ناحیه همان طور که از اسم این محصول پیداست به صورت تاجدار طراحی و تولید شده است که باعث شده تا از این نظر قطعا شما یک محصول خاص از نظر طراحی و ساختار را در اختیار داشته باشید. در واقع این تاجدار بودن این محصول نیز خود یک عامل مهمی است که باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن یک محصول زیبا را در اختیار بگیرید. در همین راستا اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر به نواحی مختلف این تاج موجود بر روی این محصول بیندازیم ، دقیقا بر روی این تکیه گاه یک شیار وجود دارد که باعث شده تا سطح اصلی این تکیه گاه به صورت قله ای شکل طراحی گردد. این عامل قطعا یکی از مهم ترین ویزگی های طراحی این کاناپه بادی به شمار خواهد رفت.

بحث بعدی در خصوص این محصول رویه و نواحی مختلف این کاناپه است که همگی به صورت براق و با یک ساختار یکدست شکل گرفته اند. در واقع شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که این کاناپه بادی هم از نظر ساختار و هم از نظر نوع جنس یک محصول بی نظیر می باشد که می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را از این جهات برطرف کند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که رنگ تمامی بخش های این کاناپه به صورت یکدست مشکی شکل گرفته است که قطعا یک رنگ عامه پسند بوده و از این محصول می توانید به بهترین شکل ممکن در هر فضا و مکانی استفاده کرده و لذت ببرید.

ساختار کیفیتی و جنس و دوام محصول

قطعا زیبایی یک محصول می تواند یک رکن اساسی در انتخاب و خرید آن محصول به شمار برود اما در کنار این زیبایی شما باید در هنگام خرید حتما به جنس و کیفیت یک محصول هم دقت کنید تا با توجه به این عامل بتوانید خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در همین راستا نیز پیشنهاد میکنیم تا در هنگام خرید حتما در خصوص کیفیت یک محصول از فروشنده آن کالا سوال کنید. حال اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های این کاناپه نیز با شما صحبت کنیم ، باید عنوان کنیم که این محصول قطعا می تواند به صورت کامل نیاز شما از باب بهره مندی از یک محصول با کیفیت را برطرف کند.

در همین راستا باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول از نوع PVC طرح چرم می باشد که این لایه همان طور که در بخش قبلی هم به ان اشاره کردیم ، از نوع مات می باشد. در واقع ترکیب و کنار هم قرار گرفتن این موارد باعث شده تا شما یک محصول با کیفیت و با دوام در عین ظرافت و زیبایی را شاهد باشید که قطعا از خصوصیات خوب و جذاب این کاناپه به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین نوع PVC طراحی و تولید شده است که قطعا از مزایای مهم این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این بخش هم اشاره کنیم که کف این کاناپه بادی به صورت دو لایه طراحی شده و این بخش هم دقیقا از همین جنس PVC طراحی شده است. تمامی این موارد نشان دهنده این نکته است که این کاناپه قادر است تا نیاز شما را از بابت یک محصول با دوام و با کیفیت به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

هم چنین بهره مندی از نشیمنگاه موازی این محصول نیز باعث شده تا این کاناپه به یک محصول طبی تبدیل شود که قطعا هر فردی می تواند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و نگران افت کیفیت این کاناپه بادی نباشد. هم چنین دیگر مسئله ای که در خصوص کیفیت و همین طور جنس این محصول می توان اشاره کرد بحث عدم تغییر رنگ و هم چنین افت کیفیت این کاناپه است که باعث شده تا شما بدون نگرانی از این بابت بتوانید از این محصول چه در فضای بسته مانند محیط های اداری و منزل و چه در فضاهای باز نظیر حیاط خانه و ویلا و ... بتوانید به بهترین شکل ممکن از این کاناپه استفاده نموده و از عدم تغییر رنگ در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و همین طور عدم تغییر شکل این محصول نیز خیالتان راحت شود.

ابعاد ، ظرفیت و وزن محصول

یکی دیگر از خصوصیاتی که می توان در خصوص این محصول به صورت کامل به آن پرداخت ، بحث ابعاد و همین طور عدد و ارقام مرتبط با این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که پس از انتخاب این محصول به بهترین شکل ممکن فضای مورد نظر برای قرار دادن این کاناپه را فراهم نموده و سپس سعی کنید تا اقدام به خرید و انتخاب این محصول بگیرید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کاناپه در یک بسته بندی کوچک در اختیار شما قرار می گیرد که این نکته باعث می شود تا شما برای حمل و نقل این محصول کار سختی را در پیش نداشته باشید.

هم چنین در تکمیل این جمله باید به این مسئله هم اشاره کنیم که وزن کلی این بسته بندی و کاناپه تنها 7 کیلو گرم می باشد که این امر باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید این محصول را در اختیار گرفته و اقدام به جا به جایی آن به صورت فردی کنید. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول پس از راه اندازی کامل دارای طول 210 سانتی متر ، عرض 164 سانتی متر و همین طور ارتفاع 74 سانتی متر می باشد. این ابعاد نشان می دهد که این کاناپه قطعا به عنوان یک کاناپه قابلیت استفاده برای دو نفر بزرگسال را به صورت کامل خواهد داشت. البته در هنگام استراحت و استفاده به عنوان یک تخت خواب این محصول قطعا مناسب برای استفاده یک نفر می باشد که باید این نکته را لحاظ نمایید.

علاوه بر این ها این محصول قادر است تا 190 کیلو گرم وزن را هم به بهترین شکل ممکن بر روی خود تحمل نماید. در واقع به طور میانگین برای هر فرد با وزن 95 کیلو گرم این محصول یک کالای کاملا ایده آل و استاندارد به شمار می رود که می توانید با خیالی آسوده آن را در اختیار بگیرید.

شیوه راه اندازی و روش استفاده صحیح

در ارتباط با راه اندازی این محصول نیز سوالات متعددی شده است. در واقع خیلی از افراد این دغدغه را دارند که به چه صورت می تواند به بهترین شکل ممکن این محصول را راه اندازی نمود و آیا این کار زمان بر خواهد بود؟ هم چنین این نکته هم بسیار مهم می باشد که این کاناپه به چند روش قابل استفاده است که در این بخش سعی داریم تا به بررسی همین موارد بپردازیم.

در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول دارای پمپ باد نمی باشد. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که در کنار این محصول شما پمپ بادی را مشاهده نمیکنید و نیاز خواهید داشت تا برای راه اندازی این کاناپه یک عدد پمپ باد را به صورت جداگانه خریداری نمایید. حال پس از خریداری این پمپ باد می توانید بر روی بدنه اصلی این کاناپه محفظه های باد را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که از طریق این محفظه ها و به ترتیب قادر خواهید بود تا این محصول را به ساده ترین روش ممکن راه اندازی نموده و از آن بهره مند شوید. هم چنین پس از باد کردن و راه اندازی کامل این محصول حال شما می توانید از این کاناپه به دو شکل متفاوت بهره مند باشید.

نوع اول استفاده از این محصول به عنوان یک کاناپه و یا مبل راحتی است که قطعا به سادگی و تنها با نشستن و تکیه دادن به این محصول اتفاق خواهد افتاد. هم چنین شیوه دوم استفاده از این محصول ، استفاده به عنوان یک تشک و یا تخت خواب بادی است. برای انجام این کار نیز همان طور که در بخش اول طراحی این محصول به ان اشاره کردیم ، شما می بایست فضای موجود در کف این کاناپه را در نظر گرفته و این محصول را به بهترین شکل ممکن باز کنید. پس از آن نیز می توانید به سادگی بر روی سطح مواج و موازی این محصول دراز کشیده و از در اختیار داشتن یک محصول چند کاره لذت ببرید. هم چنین این محصول به دلیل ساختار طبی و نرم و راحتی که دارد این قابلیت را برای شما فراهم می کند که یک کاناپه بی نظیر از این حیث را در اختیار داشته باشید و بتوانید لحظات آرامش بخشی را بر روی این محصول تجربه نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 210 سانتی متر
 عرض 164 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ --
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تاجدار

کاناپه بادی تاجدار یکی از کاناپه های تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که با طراحی متفاوت تری نسبت به سایر کاناپه ها تولید شده است. محصولی که تنها یک حالت را برای مصرف کننده داشته و بر خلاف کاناپه های بادی تاشو به حالت های دیگری مانند تشک و یا تخت تبدیل نمی شود. اما با این حال طرایح زیبا و با دوام، این کالا را به یکی از محبوب ترین کاناپه های بادی و جایگزینی مناسب برای کاناپه هایی که مختص پذیرایی هستند کرده است. در هر صورت در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که اشاره کردیم طراحی و ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده برای این کالا به صورت تک کاره بوده و بیشتر برای پذیرایی و تغییر دکوراسیون طراحی و ساخته شده است. این کاناپه بادی در واقع به شکل حالتی موج دار در قست تکیه گاه طراحی شده و از نشیمنگاهی مواج برای راحتی استفاده از آن برخوردار است. اما نشیمنگاه های دست نیز به صورتی پیدا سازی شده اند تا هنگام دراز کشیدن بر روی آن طرف بلند به عنوان بالش در نظر گرفته شده و نهایت احساس آرامش و راحتی را تجربه نمایید. از ویژگی های بسیار خوب دیگر در طراحی این کاناپه لایه بندی های مقاوم در سطح بیرونی و درونی آن بوده که استحکام آن را افزایش می دهد.

جنس بدنه

 جنس بدنه که از آیتم های بسیار مهم در انتخاب یک کاناپه بادی با کیفیت بوده در این کالا نیز بسیار زیاد به چشم می خورد. بدنه ای که این کاناپه داشته از نوع PVC دو لایه با روکش طرح چرم و مات می باشد. بدنه ای که مقاومت و کیفیت بالایی داشته و از قابلیت ضد تعریق بودن در قسمت نشیمنگاه بهره مند است. همچنین بدنه ای که این محصول داشته در برابر برخورد آب به بدنه نیز مقاوم خواهد بود. البته می توان به دلیل قوی بودن جنس بدنه از این کاناپه در فضای بازنیز استفاده نمود. اما یکی از قسمت های بسیار مهم این کاناپه لایه های نگهدارنده و پایه های درونی آن بوده که از جنس PVC دولایه با شکل موازی طراحی و تعبیه شده است تا در برابر اوزان بالا مقاومت مناسبی را از خود نشان دهد.

ابعاد و تحمل وزن

 ابعادی که این کاناپه داشته ابعاد بسیار مناسب برای استفاده یک نفر خواهد بود. ابعادی معادل (طول: 210 سانتی متر ، عرض: 164 سانتی متر ، ارتفاع: 74 سانتی متر تا بالای نشیمنگاه) که به راحتی یک نفر در سن بزرگسال را در خود جای خواهد داد، چه برای خواب و چه برای نشستن. البته برای نشستن این کاناپه بادی تا دو نفر را به راحتی پشتیبانی خواهد کرد. اما طبق این ابعاد تحمل وزنی که این محصول خواهد داشت برابر 250 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار خوب و استاندارد به نظر می رسد. گرچه می توان با کمی کاستن از باد درون کاناپه به تحمل وزن آن اضافه نمود، زیرا با کم کردن باد به لایه های داخلی فشار کمتری خواهد آمدف درنتیجه تحمل فشار بالا خواهد رفت.

نحوه راه اندازی کاناپه بادی

 برای راه اندازی این کاناپه بادی تنها کافیست پس از خارج ساختن آن از بسته بندی مخصوص در محیطی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس پمپ باد را با توجه به نازل مخصوص دریچه باد کاناپه به آن متصل نماییم و سپس اقدام به باد زدن کنیم. در هنگام باد زدن باید به این نکته توجه داشت که باید در حد استاندارد این کاناپه باد شده و راه اندازی شود. زیرا اگر مقدار باد زدن بیشتر باشد، کاناپه سفت شده و لایه های درونی آن فشار کمتری را تحمل خواهند کرد. پس بهتر است از سفت کردن بیش از حد آن خودداری کنید. اما برای جمع نمودن کاناپه نیز کافیست به دو طریق توسط دست و یا پمپ باد های برقی که از قابلیت مکش باد بهره می برند اقدام کنید.

شیوه مراقبت از کاناپه بادی

برای مراقبت و محافظت از این کاناپه بهتر است در درجه اول اشیای تیز را از آن دور نماییم، البته برخورد عادی اشیای تیز به بدنه آسیبی به ان نمی رساند اما در حالت کلی این وسیله یک وسیله بادی بوده و آسیب دیدن آن توسط اشیای تیز یک امر طبیعی است. راه دوم مراقبت از این محصول استفاده از روکش و یا کاور در صورت استفاده دائم از کاناپه می باشد. در صورتی که از آن استفاده زیادی نیز نداشتید می توان آن را در مدت زمان کمی جمع کرده و در ساک مخصوصی قرار داد. یک نکته بسیار مهم دیگر نیز پرش و جامپینگ نکردن بر روی این کالا می باشد.

وزن و نوع بسته بندی

وزنی که مجموعا بسته بندی این کاناپه داشته به 7 کیلوگرم رسیده که وزنی مناسب برای حمل در هر نقطه ای چه توسط دست و چه توسط انواع وسیله نقلیه می باشد. البته خود کاناپه وزن کمتری داشته و در صورت باد شدن نیز یقینا وزن آن کمی افزایش پیدا خواهد کرد اما باز حمل و جا به جایی آن بسیار آسوده خواهد بود. بسته بندی این کالا نیز بسیته بندی ای با کیفیت و زیبا بوده و کاناپه را حتی المقدور از اتفاقات ناگهانی به دور نگه می دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...