کاناپه بادی تاشو

bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 295 کیلوگرم ، نوع جنس: PVC مخملی ، وزن کاناپه بادی: 7 کیلوگرم ، نوع: دو نفره ، کد محصول: bestway 67356 ، دارای پمپ برقی ، دارای برچسب تعمیرات ، همراه با ساک حمل

کاناپه بادی تاشو دو نفره بست وی از کاناپه های پر طرفدار شرکت بست وی بوده که در میان پر کاربرد ترین کاناپه های بادی قرار می گیرد. این محصول در واقع مدل دو نفره کاناپه های تاشو بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل ضد تعریق می باشد. نشیمنگاه آن به صورت مواج بوده و خاصیت طبی بودن را برای کاربران به ارمغان می آورد. ابعاد در نظر گرفته شده برای آن (طول: 193 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده و تا وزن 295 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. این کاناپه نیز از قابلیت تبدیل شدن به تخت، تشک و مبل دو نفره بهره می برد.

کاناپه بادی تاشو , دو نفره با روکش مخمل ، ضد تعریق ، محصول شرکت بست وی 2013 با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، همراه با پمپ برقی پرتوان ، ساک مخصوص حمل کاناپه در ابعاد 193 طول ، 152 عرض ، و 64 سانتی متر ارتفاع ، ابعاد بسته بندی 65*65*20 ، وزن حدود 4.5 کیلو گرم ، تحمل وزن تا 295 کیلوگرم ، قابل حمل ، پر و خالی شدن این کاناپه کمتر از 4 دقیقه ، در رنگهای ، آبی ، سبز ، و نارنجی ، این محصول جدیدترین کاناپه بادی تاشو 2013 شرکت bestway میباشد.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تاشو

کاناپه بادی تاشو یکی دیگر از سری کاناپه های بادی رنگی و چندکاره شرکت بست وی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که در رنگ سبز تولید و طراحی شده است. محصولی پر فروش و پر طرفدار برای استفاده در منزل و همچنین اتاق های نشیمن که از مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی نیز محسوب می شود. این کالا بیشتر برای استراحت های سطحی و نشستن ها تولید شده که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

کاناپه بادی تاشو در رنگ سبز از طراحی و ارگونومی ساخت مستطیلی همانند خانواده خود بهره می برد. طراحی ای همانند مبل های دو نفره با این تفاوت که از راحتی و کیفیت بهتری بهره مند است. این کالا بر روی خود یک نشیمنگاه بادی برای کمر و دو نشیمنگاه بادی دایره ای شکل برای قسمت دست ها دارد. نشیمنگاه هایی که به صورت سرخود به بدنه اصلی متصل شده و تاثیر بسزایی در راحتی استفاده از این کالا خواهند داشت. اما قسمت مهم دیگر این کاناپه نشیمنگاه و سطح رویه کاناپه می باشد که به صورت مواج طراحی گردیده است. این نوع طراحی سبب می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت در برابر تعریق مصرف کنندگان نیز مقاوم باشد. ویژ"ی دیگر در طراحی این کالا قابلیت چندکاره بودن آن است که در ادامه به توضیح کامل آن خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین آیتم های قبل از خرید هر گونه محصولات بادی بخصوص در کاناپه ها بوده که از اهمیت بالایی برخودار است، زیرا با ماندگاری و کیفیت محصول ارتباط مستقیمی دارد. از این رو این کاناپه بادی نیز ساخته شده از جنس پلاستیک ضخیم PVC بوده که از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم برای رویه آن استفاده شده است. از روکش مخمل برای قسمت رویه نشیمنگاه و تکیه گاه ها و همچنین از روکش طرح چرم برای قسمت کناره ها و زیرین برای مقاومت در برابر آب استفاده شده است. همچنین روکش مخمل نیز می تواند دو مزیت برای کاربران به همراه داشته باشد، یکی ایجاد سطح راحت و دلنشین و دیگری جلوگیری از تعرق بالا به همراه مواج بودن این قسمت.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی 5 حالته درست همانند مدل های نارنجی و آبی رنگ خود معادل (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که یکی ابعادی مناسب را برای استفاده راحت دو نفر به ارمغان می آورد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان راه اندازی و استفاده جایگیری کمی را خواهد داشت. البته نکته ای که در رابط ارتفاع ذکر شده برای این کاناپه وجود دارد این است که ارتفاع نام برده شده تا بالاترین سطح بدنه یعنی تکیه گاه می باشد و خود نشیمنگاه تا حدود 20 سانتی متر ارتفاع خواهد داشت. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 295 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد می باشد. یعنی می توان تا حدود 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

قابلیت چند کاره

قابلیت چندکاره بودن از اصلی ترین ویژگی های این سزی از کاناپه های بادی بست وی بوده که مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. این قابلیت مصرف کننده را قادر می سازد تا از آن کالا به عنوان مبل و تشک و همچنین تخت بادی استفاده کند. تنها تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی سبب شده تا این قابلیت کاربردی را به این کاناپه بادی ببخشد. گفتنی است که تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی از جنس خود نشیمنگاه اصلی کاناپه بوده که توسط لایه ای ضخیم از PVC به کاناپه به شکل سرخود وصل شده است. در صورت باز کردن این تشک ابعاد نشیمنگاه از نظر طولی افزایش یافته و در صورت بستن نیز ارتفاع آن افزایش پیدا خواهد کرد که به گونه ای مزیت برای آن محسوب می شود.

نحوه راه اندازی کاناپه

در کل راه اندازی محصولات بادی روش بسیار ساده ای داشته که در نهایت زمان بسیار کمی را نیز از مصرف کننده بابت راه اندازی خواهد گرفت. تنها کافیست کاناپه بادی را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه باد کاناپه نازل پمپ باد مربوطه و متناسب با دریچه باد را به آن متصل کرد و در آخر اقدام به باد زدن نمود. در زمان باد زدن باید توجه داشت که هنگام شکل گرفتن کامل کاناپه به باد زدن آن خاتمه داد زیرا که بیش از حد باد زدن این کالا و سفت شدن آن با درز های بدنه آسیب جدی وارد خواهند کرد.

شیوه مراقبت از کاناپه

برای مراقبت هر چه بهتر از این کاناپه برای استفاده چندینو چند ساله از آن بهتر است در ابتدای هر چیزی انواع وسیله ها و اشیای تیز را از ا« دور نگه داشته و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کرد. همچنین در صورت استفاده دائم از کاناپه نیز بهتر است از روکش های مختلف مانند روکش های پارچه ای برای استفاده نمود. علاوه بر این نحوه راه اندازی و محل استفاده از این کالا خود می تواند در حفاظت بیشتر آن در برابر اتفاقات ناگهانی موثر باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی 5 حالته بست وی در رنگ سبز از سری کاناپه های بادی با قابلیت چندکاره و روکش مخمل با قابلیت ضد تعریق بوده که برای استفاده در هر مکانی بخصوص منزل و حتی مسافرت ها به دلیل داشتن وزن کم تولید شده است. این کالا در میان مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی قرار گرفته که در ندت زمان کمی نیز توسط پمپ باد برقی مجزای دو کاره خود راه اندازی می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...