کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم

intime yt142

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,160,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تحمل وزن: ۲۱۰ کیلوگرم ، جنس بدنه از PVC با رویه جیر ، دارای بدنه ضد تعریق ، مناسب سنین بزرگسال ، دارای برچسب تعمیرات ، قابلیت چند کاره ، دارای تشک بادی تاشو ، دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج

کاناپه بادی تخت خواب شو محصولی از برند تولیدی اینتایم می باشد . این محصول دارای جنس رویه پی وی سی با رویه جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت بالا و مثال زدنی دارای خصوصیت ضد تعریق نیز می باشد . این محصول بسیار مناسب برای افرادی که حساسیت به عرق دارند می باشد . کاناپه بادی تخت خواب شو در سه حالت مختلف قابل استفاده است ، در حالت اول می توان بر روی آن نشست و به تکیه گاه آن تکیه داد ، در حالت دوم یک لایه دیگر در قسمت نشیمنگاه باز شده و علاوه بر تکیه دادن می توان پای خود را هم بر روی آن دراز کرد ( در حالت دوم طول نشیمنگاه از حالت اول بیشتر می شود) و اما در حالت سوم این کاناپه بادی کاملا به حالت تخت خواب در می آید و می توانید بر روی آن بخوابید و از روز خود لذت ببرید . همچنین این محصول دارای رویه مواج می باشد که از سر خوردن بر روی آن جلوگیری می کند . این محصول شامل دو جای دست هم بر روی کاناپه می باشد که برای استراحت دست می توانید از آن استفاده کنید ضمنا این جای دست ها قابل جدا شدن نیز می باشد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در مواقعی که مشکلی برای این تخت خواب پیش بیاید می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کنید . شما کاربران عزیز می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی اینتکس با کیفیت اورجینال خریداری کرده و نهایت رضایت از خرید این محصول را برای خود به ارمغان بیاورید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ----
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های مجزا و متصل به بدنه
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 قابل استفاده در منزل و محل کار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم

کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم یک محصول زیبا و جذاب بوده که دارای طراحی خاص و بدنه ای مقاوم است. این کالا جزو کاناپه های بادی پر طرفدار می باشد که شرکت اینتایم به تازگی ان را روانه بازار کرده است. برای بررسی بیشتر این محصول در ادامه با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت:

طراحی این محصول جزو زیباترین و شکیل ترین طراحی های انجام شده در بازار می باشد که به خاطر ظاهر و رنگ بندی اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رنگ بندی این محصول به گونه ای است که سر تا سر زرشکی رنگ است. قابلیت خاص این محصول این است که می توانید ان را جمع کرده و به حالت کاناپه بادی ساده در اورید و یا این که ان را به طور کامل باز کرده تا تبدیل به یک تخت خواب نرم و جا دار شود. سطح تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول دارای شیار هایی بوده که علاوه بر فراهم کردن راحتی برای مصرف کننده ، از تعریق بیش از حد جلوگیری کرده و در مقابل ان ها نیز مقاوم است. این محصول دارای دو عدد جای دست نیز بوده که مصرف کننده در هنگام نشستن و استراحت بر روی این کاناپه می تواند تکیه گاه مناسبی را برای دستان خود داشته باشد.

جنس بدنه:

جنس بدنه یک معیار اساسی برای خرید یک محصول می باشد که همیشه جزو اولویت های خرید برای یک مصرف کننده است. از این محصول می توان به عنوان یک محصول مقاوم در دسته کاناپه های بادی نام برد. جنس بدنه این محصول از نوع PVC دو لایه با روکش تمام مخمل است که لایه زیرین این محصول یک دست طرح چرم است که این کاناپه را چشم نواز تر کرده است. یکی از خصوصیات خوب این محصول مقاومت ان در برابر انواع اب و هوا و شرایط محیطی می باشد که می توان از ان در هر مکانی استفاده کرد.

ابعاد و تحمل وزن:

کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال به طور هم زمان می باشد. این محصول دارای ابعاد ( طول : 231 سانتی متر ، عرض : 195 سانتی متر  ، ارتفاع : 71 سانتی متر ) می باشد که استفاده از ان را در هر مکانی فراهم کرده و فضای زیادی را در منزل و محل مسکونی شما اشغال نخواهد کرد. تحمل وزن این کاناپه تا 210 کیلو گرم می باشد که از نظر مقاومت دارای تحمل زیادی است و از این کالا حتی افراد سنگین وزن نیز به راحتی می توانند استفاده کرده و به استراحت بپردازند. به خاطر داشتن همین وزن کم نیز می توانید ان را در هر مکانی حمل و جا به جا کرده و به بهترین شکل ممکن به استراحت بپردازید.

نحوه راه اندازی:

برای راه اندازی این محصول کافی است که ان را ابتدا از جعبه و بسته بندی خارج کرده و در مکانی ثابت قرار دهید. سپس با یک پمپ باد شخصی یا هر وسیله دیگری که بتواند با فشار باد را خارج کند از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول در مدت زمان کوتاهی ان را باد کنید. همراه با این محصول پمپ باد وجود ندارد. یکی از نکات مهمی که در هنگام باد کردن این کالا باید به ان توجه کنید این است که بیش از اندازه ان را باد نکنید تا محصول سفت شود. در این صورت علاوه بر کم شدن تحمل وزن این محصول ، احتمال اسیب دیدن ان نیز بیشتر می شود.

نگهداری و مراقبت :

در خصوص نگهداری و مراقبت از این محصول باید عنوان کرد که اگر یک سری شرایط و قوانین کلی را رعایت کنید تا سالیان سال می توانید از این محصول با همان کیفیت اصلی استفاده کنید. مهم ترین نکته این است که چون این محصول با باد پر شده است باید مراقب اشیا نوک تیز باشید و حدالامکان ان ها را از این کاناپه دور کنید. نکته دوم پریدن و جامپینگ روی این محصول است که از عمر مفید ان می کاهد و باعث بروز اسیب در طولانی مدت و کاهش کیفیت ان می شود. البته برای حفاظت بیشتر می توانید بر روی این محصول کاور محافظ قرار دهید تا در صورت ریختن مایعات بر روی این محصول و یا نشستن گرد و غبار بر روی ان نیز دیگر نگران نباشید.

جمع بندی :

کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم یک محصول با کیفیت با یک رنگ چشم نواز بوده که جنس ان از نوع PVC دو لایه می باشد. این محصول دارای تکیه گاه های مجزا و متصل به بدنه بوده و همین طور سطح نشیمنگاه مواج دارد. علاوه بر ان بدنه این محصول به گونه ای طراحی شده که ضد تعرق است. از این محصول می توانید به عنوان تخت ، مبل و تشک دو نفره در منزل و محل کار نیز می توانید استفاده کنید. هم اکنون جهت خرید این محصول با کیفیت می توانید از سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...