کاناپه بادی تخت خواب شو راحتی

bestway 67339

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 200 کیلو گرم ، نوع جنس: PVC ، وزن کاناپه بادی: 5.7 کیلو گرم ، رویه لطیف تمام مخملی ، کد محصول: bestway 67339

کاناپه بادی سبز بست وی 2018 از جمله جدیدترین کاناپه های عرضه شده توسط این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل می باشد. از ویژگی های فوق العاده این محصول قابلیت تبدیل آن به تشک و مبل دو نفره می باشد. این کاناپه دارای سطح مواج بوده و قابلیت ضد تعرق را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. این محصول دارای وزن 5.7 کیلو گرم می باشد که وزن معقولی می باشد و می توان آن را به سادگی جا به جا کرد. هم چنین این محصول دارای پمپ باد بوده که به راحتی می توانید آن را در کمتر از چهار دقیقه باد کرده و استفاده کنید. این کاناپه بادی دارای ابعاد ( طول: 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر) بوده و همچنین قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را دارا می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپ پمپ برقی 110 ولت
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن کالا : 5.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو سبز بست وی 2018

کاناپه بادی رنگ سبز بست وی از جمله محبوب ترین کاناپه های بادی تولیدی توسط برند محبوب بست وی می باشد که در سال جاری روانه ی بازار های جهانی شده است . این کاناپه بادی از جنس پی وی سی دولایه می باشد که به صورت مواج طراحی شده است . این مواج بودن رویه آن باعث عدم تعریق بدن شما در استفاده ی طولانی مدت می شود که از مزایای این کاناپه بادی می باشد . این کاناپه در سه حالت مبل بادی دو نفره ، کاناپه بادی و تخت بادی مورد استفاده قرار می گیرد که با خرید یه محصول می توانید تجربه ی استفاده از سه محصول را داشته باشید .

طراحی ساخت و آرگونومی :

این محصول دارای رویه ای لطیف و نرم می باشد که به بهترین شکل ممکن با بدن شما حالت گرفته و بهترین حالت ممکن را برای بدن شما فراهم می کند تا مانع از خستگی در قسمت های مختلف بدن به هنگام استفاده ی طولانی مدت شود . همچنین تکیه گاه این کاناپه ی بادی به گونه ای طراحی شده است که نرمی آن باعث راحتی شما می شود و طراحی مهندسی شده ای برای آن تعبیه شده است ، وجود یک جا دستی در کنار قسمت نشیمنگاه این  کاناپه بادی شرایط را برای استراحت دستان شما در هنگام نشستن فراهم کرده است . 

جنس بدنه کاناپه بادی :

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره از پی وی سی دولایه می باشد که با توجه به ضخامت بالایی که در طراحی آن استفاده شده است از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است . همچنین رویه این کاناپه بادی به صورت مواج می باشد که این مواج بودن باعث گردش هوا در بین بدن شما و کاناپه بادی شده و خصوصیت ضدتعریق بودن این محصول را فراهم می کند که در بسیاری از فصول سال ویژگی مهمی به شما ر می آید . رویه این کاناپه بادی از پی وی سی طرح جیر می باشد که از رویه های محبوب استفاده کنندگان محصولات بادی به حساب می آید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است . ابعاد کاناپه بادی به مشخصات ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار مناسبی را برای استفاده ی شما فراهم می کند . خصوصیت دیگر این محصول قابلیت تحمل وزن آن می باشد که این محصول قابلیت تحمل وزن 200 کیلوگرم را دارد که برای محصولات بادی تحمل وزن بالایی محسوب می شود و نشان از کیفیت بالای این محصول دارد . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی 5.7 کیلو گرم می باشد که وزن سبکی به حساب می آید و می توانید از آن در اتاق خود و یا در سفرهای خود استفاده کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی کاناپه بادی دو نفره به علت دارا بودن پمپ باد 110 ولتی که همراه آن برای شما عزیزان ارسال می شود بسیار راحت می باشد و با استفاده از پمپ های دستی و یا اتوماتیک به راحتی می توانید آن را باد کنید . همچنین برای مراقبت از محصولات بادی باید به نکاتی توجه داشته باشید که این نکات عبارتند از : به دور نگه داشتم اجسام تیز و برنده از محصولات بادی زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع می باشند ، نکته دوم عدم پریدن و جامپینگ بر روی محصولات بادی می باشد زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد .

جمع بندی :

کاناپه بادی سبز بست وی 2018 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که فضای خوبی را برای شما فراهم می کند . جنس این کاناپه بادی از پی وی سی دو لایه می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و مهمترین خصوصیت آن ضد تعریق بودنش می باشد که بسیار محبوب طرفداران محصولات بادی شده است .  کاناپه بادی سبز بست وی 2018 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...