کاناپه بادی تخت شو دو رنگ اینتکس

intex-00531

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,180,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو رنگ اینتکس ، تحمل وزن : ۲۰۰ کیلوگرم ، وزن خود کاناپه : ۶ کیلوگرم ، رویه : جیر ، دارای پمپ برقی جدا ، نوع جنس بدنه : پی وی سی ، تولید شرکت بست وی ، ساک حمل : دارد

کاناپه بادی تخت شو دو رنگ اینتکس از محصولات زیبا با طراحی خاص شرکت نامدار intex می باشد که از آن دسته محصولاتی است که از خریدش پشیمان نخواهید شد. همانطور که میبینید این کاناپه از دو رنگ سفید و مشکی بوده و کف آن بصورت مواج طراحی و ساخته شده که ضد تعرق می باشد و شما ساعت ها هم از این کاناپه استفاده کنید تعرق نخواهد کرد. قابل ذکر است که این کاناپه قابلیت تخت شو دارد و شما می توانید صبح ها از آن به عنوان کاناپه و شب ها به عنوان تخت از این محصول استفاده کنید. جنس این کالا از pvc بوده و در کنار نرم بودن و حس آرامشی که در این کاناپه تجربه می کنید مقاومت بالایی نیز دارد.

این کاناپه بادی جای کمی را می گیرد و شما می توانید آن را در اتاق خود گذاشته و با پمپی که همراه خود دارد به راحتی آن را راه اندازی کرده و از آن استفاده بکنید. همچنین وزن این کاناپه حدود ۶ کیلو گرم می باشد و به راحتی می توانید آن را جابجا و یا برای تمیز کاری آن را بلند کرده و دوباره به جای اصلی اش بر گردانید. اگر از آن دسته افرادی هستید که روز ها کار خسته کننده ایی دارید یا اینکه در مکان های شلوغ رفت و آمد می کنید این محصول برای شما ایده آل است و شما با خرید این کاناپه بادی تخت شو آرامش را به جسم و روحتان هدیه بدهید. اگر تمایل به خرید این محصول دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران اقدام به سفارش کاناپه کرده و آن را درب منزل دریافت کنید. برای دیدن این کاناپه تخت شو بادی از نزدیک میتوانید به آدرس فیزیکی ما مراجعه کرده و کالا را از نزدیک ببینید و بعد آنرا خریداری کنید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو رنگ اینتکس محصولی شیک و خاص بوده است که برند اینتکس با طراحی آن ، به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرده می باشد . شما هم اکنون با خواندن این مقاله می توانید از تمامی نکات ، مزایا و معایب این محصول آشنا شده تا نسبت به خرید کالای مورد نظرتان اطلاعات بسیار کامل و جامعی را به دست آورده و سپس از استفاده محصول خریداری خود پشیمان نشوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این کاناپه به صورت مستطیلی شکل بوده است که در آن از رنگ های سفید و مشکی به کار رفته می باشد و به همین دلیل با اکثریت رنگ های منزل شما تطابق خواهد داشت . بدنه این کاناپه به صورت مواجی شکل طراحی و تولید شده که دلیل آن ضد تعرق بودن این کاناپه بوده است تا در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و بدین شکل جلوی تعرق را خواهد گرفت . از دیگر مزایای طراحی این کالا می توان به تخت شو بودن آن اشاره نماییم ، به صورتی که صبح هنگام از این محصول می توانید به صورت یک مبل و شب ها آن را به صورت تخت نموده و استفاده نمایید .

 

جنس بدنه

بدنه این کالا تولید شده از پی وی سی می باشد که بر روی نشیمنگاه آن روکشی از جیر طراحی و ساخته شده است که به همین ترتیب ، بسیار کالایی با کیفیت و نرم بوده است تا شما هیچ نگرانی را در حین استفاده برای این محصول نداشته باشید .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

لازم به ذکر می باشد که در هنگام خرید این محصول اقلامی نظیر پمپ برقی جدا و ساک حمل نیز موجود بوده و برای راه اندازی این کاناپه تنها کافیست تا آن را درون محفظه های خود قرار داده و باد نماییید ، دقت کنید کنید تا بیش از حد آن را باد نکرده زیرا احتمال آسیب دیدگی آن بالا خواهد رفت و با کوچک ترین ضربه ای ، صدمه خواهد دید ، همچنین از نزدیک کردن وسایل تیز به بدنه این کاناپه جدا خودداری نمایید . اگر برای این محصول آسیبی بوجود آمد می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده و در صورت ترمیم نشدن قسمت صدمه دیده ، آن را به نمایندگی تهران اینتکس ارسال کرده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

 

کاناپه بادی تخت شو دو رنگ اینتکس از سری کالا های زببا و با کیفیت بوده است که در آن رنگ های خاکستری و مشکی به کار رفته است . این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی و ساخته شده که دارای بدنه ای مواجی شکل بوده و به همین دلیل باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن را می گیرد . همچنین لازم به ذکر خواهد بود که این کالا قابلیت تخت شو بودن را داراست و به همین شما می توانید قسمت زیرین آن را باز کرده و از این کالا به عنوان تخت نیز استفاده بکنید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...